20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #825 på: 26. April 2008, 12:36 »
Van der Vaart anyone?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #826 på: 26. April 2008, 12:37 »
G Barry er faktisk den spilleren jeg håper mest på, tror han passer perfekt inn som venstre indreløper med Barton til høyre. Hadde vi startet sesongen med Barry-Butt-Barton hadde jeg vært meget fornøyd med midtbanen.
an sparker ikke Bobby Robson??

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #827 på: 26. April 2008, 12:42 »
Van der Vaart anyone?

Ja takk!  :)  Eg trur ikkje Barry går frå Villa til oss, slik som dei har spelt denne sesongen. Det må i so fall vera får gå til eit høgare nivå. Liverpool foreksempel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #828 på: 26. April 2008, 14:10 »
Jeg tror ikke Barry forlater Villa overhodet jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #829 på: 26. April 2008, 14:11 »
Mye mulig Barry blir værende i Villa, men kommer det et bud på 15mp tror jeg ikke de sier nei.
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #830 på: 26. April 2008, 14:15 »
Jeg tror Barry blir i Villa, og skal han forlate Villa så blir det ikke for å spille i Newcastle! da kommer han til å dra et sted han kan spille CL...det kan jeg nesten garantere deg!! Vi kan bare glemme Barry..

Synes vi skal vende øynene mot Aiden McGeady jeg nå!! Blant annet....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 26. April 2008, 18:59 »
Enig kø1! Og jeg synes Aiden McGeady virker som et meget spennende alternativ også, ung, kan spille i flere posisjoner og har allerede spilt i en fysisk tøff liga som den skottske.

Skal vi ha en kreativ spiller til sentralt ser jeg lenger tilbake her at Antonio Cassano sin kontrakt går ut til sommeren. Synes dette er en meget god spiller som i en alder av 25-26 år fremdeles har mye å bidra med. Kansje Newcastle er klubben som kan hjelpe han med å få karrieren på rett vei igjen.......

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #832 på: 26. April 2008, 19:42 »
Kevin Keegan will start his worldwide search for new recruits this week insisting nobody will join Newcastle without his say-so. As the manager laughed off suggestions he will make a £15million offer for Barcelona's former Arsenal striker Thierry Henry, Keegan revealed he and football director Dennis Wise have met and discussed summer targets.

Both men have drawn up their hit lists, with Keegan naming three players for each position, even though he expects to sign a maximum of five players.

Wise has identified players from Europe and South America after weeks scouring the globe with fellow director Tony Jimenez.

But while the pair's new partnership will be put to the test over the coming months, Keegan insists he will have the final say on who owner Mike Ashley buys, saying: "Dennis and Tony are not there to say: 'We've got to sign this player'.

"They're there to say: 'You should go and look at this player'? and that's how it's working.
"They've already put names forward but, until we see them, they won't come into this football club. If we think like Dennis and Tony do when we see them, we'd love to have them at Newcastle.

"If they bring players in and they're not my players I wouldn't be managing this football club.

"Dennis and I talk a lot. We had a meeting two weeks ago, took our list in and they put theirs down. They have a massive database of all parts of Europe and South America.

"I'm less keen on South American players coming into this country, that doesn't mean we won't get any but it's a big move for them.

"I would prefer to sign players with Premier League experience. I think there is probably a balance between the two.

"As far as their list goes, we'll be flying off over the next three or four weeks looking at the players we don't know. We know their names but there are one or two on the list from Dennis that I haven't seen play.

"We're going to work together. We've got no reason not to. Nothing that Dennis is doing at this club is in any way detrimental to me doing my job.

"We're all looking at the same players and, if we're competing with the top four, I wouldn't be confident because they can offer more than we can in terms of Champions League football and the top four places are almost guaranteed to these clubs.

"But they cannot collect all the pebbles on the beach and, if they're not interested, I would back us against anyone."

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=562142&in_page_id=1779

Hadde vært spennende å fått inn en eller to Sør-Amerikanere som er på vei opp! Her kan kanskje Nordin fortelle oss litt om hvilke spillere som burde være verdt å prøve seg på?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #833 på: 26. April 2008, 19:51 »
Tenk om vi hadde fått vår egen up-and-coming Ronaldinho eller en Messi/Aguero fra Sør-Amerika. Hadde vært en drøm.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #834 på: 26. April 2008, 19:53 »
Tenk om vi hadde fått vår egen up-and-coming Ronaldinho eller en Messi/Aguero fra Sør-Amerika. Hadde vært en drøm.
Akkurat det tenker jeg også. Er mange potensielle stjerner over der, og synes det er flott at Newcastle begynner å sjekke markedet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #835 på: 26. April 2008, 21:07 »
Stephan Appiah er en spiller jeg gjerne sko ha sett i Newcastletrøya. Sidwell en annen. Og sist men ikke minst Veloso fra Sporting. Barton-Veloso- Appiah på midtbanen hadde vert fantastisk. Av vinger har vi jo duff og zoggi på venstre, disse må erstattes vis di blir solgt. Høyre har vi milner, og der bør vi hente ein ny en. Venstre og Høyrebackene er gode nok. Geremi som backup på Høyre. Så må vi hente en backup på venstreback, ikke Riise for all del. Synes også vi bør hente to klassestoppere. Og kvitte oss me noen av di vi har.
Helt fremme er drømmen Klaas Jan Huntelaar, men mer realistisk er Dean Asthon.. Så burde vi hatt en hurtig til, kansje Luis Fabiano kunne vært noe.

Kort oppsummert: 2 spisser- en stor og en kjapp, 2-3 midtbane spillere, 1 høyreving, 1 backup venstreback, og 2 stoppere.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #836 på: 26. April 2008, 21:15 »
Sidwell er den siste eg vil ha. Kan ikkje huske å ha sett han i det heile tatt denne sesongen. Forhåpentligvis har han lært av tabben han gjorde då han gjekk til russarane forige sesong. Men han kan holde seg laaaangt vekke fra Newcastle.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #837 på: 26. April 2008, 22:29 »
Kvisleis er mulighetene for å hente Zarate fra B'ham? Syntes han virker meget interressant. Når sant skal sies har jeg ikke sett så altfor mye av han, men det jeg har sett liker jeg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #838 på: 26. April 2008, 22:56 »
Han er bare på lån så sjansen for å hente han er der. Han har dog uttalt at han vil bli i Birmingham, men hvis de rykker ned regenr jeg med at han skifter mening. En spennende spiller som har bevisst at han holder nivået i PL. At han har bevisst dette gjør nok dessverre at han kommer til å bli dyr og jeg ser helst at vi først og fremst forsterker andre lagdeler enn angrepet. Men han er helt klart en spennende spiller så kunne helt kalrt vært interessant. Ung er han også.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #839 på: 27. April 2008, 11:50 »
Skal det bli aktuelt å hente spillere fra Birmingham så ville jeg hentet Kapo. Han er anvendelig og holder høy klasse. Kan fort bli en hit hos oss! Appiah har vi diskutert før og jeg mener fortsatt han hadde vært fløte! På vingplass er det mye spennende å hente. Navn som Lennon,Odonkor,Arshavin og ikke minst Wilhelmsson burde være innen rekkevidde, med et lite forbehold om Odonkor.. Det er også utrolig mye spennende å hente på ving-plass i spania!