20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #285 på: 04. Mars 2008, 08:36 »
Disse vil jeg ha med videre:
Given, Krul, Martins, Taylor, Milner, Beye, Faye.

Disse kan godt fortsette i klubben, men kan selges for riktig sum:
Enrique, Emre, Barton, Owen, Duff, N'Zogbia, Harper (bør få gå gratis om han vil det)

Resten kan dra til helvete.

Given, Krul, Taylor, Milner, Beye, Faye, Duff

Ser jeg helst med videre, dog ikke livsviktige av diverse ulike grunner:
Zog, Owen, Viduka, Martins, Enrique, Barton

Resten er vel erstattbare.
I Enrique har vi fått tak i et kjempetalent  og jeg synes på ingen måte han har gjort seg bort i PL. Jeg mener vi bør gi gutten tid og tillit. Han er som skapt for PL.
I Martins har vi en skikkelig klassespiss i ung alder. Han er vel den eneste vi har som har blitt koblet til de store klubbene i år. Han er et sjeldent talent og bør satses på. Jeg mener han er minst like god som Michael Owen. Det snakkes om en ny kontrakt til Martins på 5 nye år, denne skal sikre juvelen 90 tusen i uka. Dette er mye, men fks 20 mindre enn en Owen som per dags dato er å regne som et sjansespill i forhold til Martins. Jeg synes vi bør få med Martins videre. Under den rette manager er han gull verdt.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #286 på: 04. Mars 2008, 10:59 »
Slik jeg ser det trenger vi hele 10 spillere fordelt på disse posisjonene:

----------Martins/Carrol-----Owen/NY-----------------
-----------------------------------------------------------
N´Zogbia/Duff-----NY/Emre-----NY/NY-----Milner/NY
Enrique/NY-----Faye/NY-----NY/NY-----Beye/NY-----
----------------Given/Harper/Krul----------------------

Hvem dette blir lar jeg Keegan ta seg av, men å svi av 50 til 100mill pund ser jeg som en nødvendighet om vi igjen skal hevde oss i toppen av PL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 04. Mars 2008, 12:48 »
Given, Krul, Martins, Taylor, Milner, Beye, Faye.

Disse kan godt fortsette i klubben, men kan selges for riktig sum:
Enrique, Emre, Barton, Owen, Duff, N'Zogbia, Harper (bør få gå gratis om han vil det)

Resten kan dra til helvete.

Given, Krul, Taylor, Milner, Beye, Faye, Duff

Ser jeg helst med videre, dog ikke livsviktige av diverse ulike grunner:
Zog, Owen, Viduka, Martins, Enrique, Barton

Resten er vel erstattbare.
I Enrique har vi fått tak i et kjempetalent  og jeg synes på ingen måte han har gjort seg bort i PL. Jeg mener vi bør gi gutten tid og tillit. Han er som skapt for PL.
I Martins har vi en skikkelig klassespiss i ung alder. Han er vel den eneste vi har som har blitt koblet til de store klubbene i år. Han er et sjeldent talent og bør satses på. Jeg mener han er minst like god som Michael Owen. Det snakkes om en ny kontrakt til Martins på 5 nye år, denne skal sikre juvelen 90 tusen i uka. Dette er mye, men fks 20 mindre enn en Owen som per dags dato er å regne som et sjansespill i forhold til Martins. Jeg synes vi bør få med Martins videre. Under den rette manager er han gull verdt.

Jeg er jo enig med deg rundt Enrique. Men ryktene skal ha det til at han mistrives...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #288 på: 04. Mars 2008, 13:57 »
Var vel en hvis sarkasme i det ja:P

Begynte nesten å lure på om du ville hente inn Kvarme og gamlefar Strand på backen ^^

Ka faen ska vi med stephen carr?, for vi har jo Roar Strand og han e jo supermann.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 04. Mars 2008, 18:47 »
Var vel en hvis sarkasme i det ja:P

Begynte nesten å lure på om du ville hente inn Kvarme og gamlefar Strand på backen ^^

Ka faen ska vi med stephen carr?, for vi har jo Roar Strand og han e jo supermann.
Du kan umulig være Rosenborg-supporter.
Hvis ikke synes jeg oppriktig synd på deg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 05. Mars 2008, 03:42 »
*kremt* Finnes det ikke egne barteforumer?
Oscillons From The Anti-Sun

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 05. Mars 2008, 14:02 »
Lamine Diatta kommer sannsynligvis til å bli Newcastle spiller i løpet av dagen..Ifølge chronicle.. 32 år gammel, kan spille stopper og høyreback. Rutinert spiller, har spilt sammen med Beye i Marseille og sammen med Cacapa i Lyon. Kaptein på Senegal.

Kanskje han kan bringe inn litt trygghet? Det som er skummelt er at nesten hele fireren er fransktalende hvis Diatta kommer inn, det skal visstnok ikke stå alt for bra til med engelsk kunnskapene hos flere av spillerene.

Beye - Faye - Diatta - Enrique

Godt vi har Harper bakerst som kan flytende fransk.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #293 på: 05. Mars 2008, 20:14 »
Veldig mange gode forslag her om forsterkninger!
Jeg er enig i at stallen trengs å forsterkes, men jeg vil bare si noe jeg har følt i det siste ang forsvaret.

Zogbia har jo spilt venstreback i det siste, og han må rett å slett ta mange av målene vi har sluppet inn på sin kappe. Av det jeg har sett i det minste.
Jeg elsker Zogbia, drivet han har fremover, skuddet, og rykket!
men i forsvar.. han er rett og slett bortimot talentløs, han blir fort for offensiv der, selger seg, kommer seg ikke på riktig side, spesielt når motlaget kontrer og det gjør det veldig vanskelig for de andre i forsvaret.
Jeg sier ikke at forsvaret vårt er konge, men jeg føler iallefall ett av 3/4 mål minst ligger der.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #294 på: 05. Mars 2008, 21:23 »
Etter å ha sett ManUtd - Lyon kampen i opptak, der eg følgte med på noen spillere, har eg endelig funnet den eg mener vi trenger på midtbanen. Hans navn er Kim Källström.

I Lyon går han under navnet Kongo-Kim og er spesielt kjent for sine pasninger. Han er egentlig playmaker, men kan spille på alle plassene på midtbanen.

Denne spilleren hadde passet perfekt på vår midtbane.
Newcastlesupporter siden 1992

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #295 på: 06. Mars 2008, 00:34 »
Etter det jeg vet har Diatta spilt en del venstreback i sin karriere.. dermed ser jeg for meg denne backrekka; Beye - Faye - Cacapa - Diatta. Vips har vi nesten hele backrekka til Senegal + en gammel lagkammerat av Diatta. Håper og tror at det kjennskapet de har til hverandre kan forplante seg i litt mer trygghet på banen..
Oscillons From The Anti-Sun

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #296 på: 06. Mars 2008, 11:29 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3237374,00.html
The 22-year-old is an attacking right-back and is rated as one of the best young players in Greece having impressed hugely for Olympiakos this term.
Spennende. Vi trenger iallefall en ung spiller som kan sloss med Beye om den plassen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 06. Mars 2008, 13:04 »
Etter å ha sett ManUtd - Lyon kampen i opptak, der eg følgte med på noen spillere, har eg endelig funnet den eg mener vi trenger på midtbanen. Hans navn er Kim Källström.

I Lyon går han under navnet Kongo-Kim og er spesielt kjent for sine pasninger. Han er egentlig playmaker, men kan spille på alle plassene på midtbanen.

Denne spilleren hadde passet perfekt på vår midtbane.

Bare så synd Kallstrom spelar på Lyon. Da er han nokk uaktuel for ein klubb som newcastle. Vi må bare innse at vi lenger ikkje kan lokke spelarar med store lønningar, vi må komme oss på beina sportsleg førts, og lønna skal heller ikkje ver grunnen til at spelarar skal komme til oss. Vi trenger spelarar som er tent på å blø for drakta.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #298 på: 06. Mars 2008, 13:35 »

Bare så synd Kallstrom spelar på Lyon. Da er han nokk uaktuel for ein klubb som newcastle. Vi må bare innse at vi lenger ikkje kan lokke spelarar med store lønningar, vi må komme oss på beina sportsleg førts, og lønna skal heller ikkje ver grunnen til at spelarar skal komme til oss. Vi trenger spelarar som er tent på å blø for drakta.

Me fekk Cacapa fra Lyon så kefor i guds navn ska ikkje Keegan klare å lokke han te oss? Hadde det ikkje vert for Keegan hadde aldri Shearer spelt for oss. Er det ein mann som kan lokke store spillere te oss e det jo nettopp Keegan. Alt er mulig
Newcastlesupporter siden 1992

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 06. Mars 2008, 14:08 »

Me fekk Cacapa fra Lyon så kefor i guds navn ska ikkje Keegan klare å lokke han te oss? Hadde det ikkje vert for Keegan hadde aldri Shearer spelt for oss. Er det ein mann som kan lokke store spillere te oss e det jo nettopp Keegan. Alt er mulig
Tror absolutt Källstrøm er en mulighet! Han hadde vært svært spennende! Ellers skriver sladreavisene i dag at Sidwell nå ønsker seg bort fra Chelsea. West Ham og NUFC skal være i tet angående kontrakt... Tanker om dette?