20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #255 på: 29. Feb. 2008, 23:14 »
Ja, kanskje det er på tide vi gir Edgar sjansen nå? Hvem vil du teame ham sammen med Kristoffer?
Vi blir i dag også linket til St. Etienne -spiss og kjempetalent Bafetimbi Gomis. Han blir beskrevet som en ny Drogba. Jeg får litt vann i munnen må jeg si. Det ryktes om et bud på 12 mill. Jeg har ikke peiling på hva spilleren står for, vet noen noe!? *bare han ikke syter like mye som drogba!*

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #256 på: 29. Feb. 2008, 23:41 »
Sikker bra han, men med 1 mål på kver 5 kamp som fasit te nå, så sjår eg egentlig ikkje ka me ska me han fra neste sesong. Me trenger nogen som er målgarantister, slik som Ferdinand og Shearer var for oss. Slik som Klose feks hadde vert. Vi trenger spisser som scorer mål nå.
Newcastlesupporter siden 1992

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 29. Feb. 2008, 23:42 »
12 mål på 55 kamper for St.Etinne ifølge wikipedia. Ikke alt for imponerende, men Drogba scoret vel heller ikke alt for mange mål i frankerike. Uansett håper jeg vi prioriterer andre langdeler enn angrep når vi skal handle i sommer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 29. Feb. 2008, 23:43 »
Ja, kanskje det er på tide vi gir Edgar sjansen nå? Hvem vil du teame ham sammen med Kristoffer?
Vi blir i dag også linket til St. Etienne -spiss og kjempetalent Bafetimbi Gomis. Han blir beskrevet som en ny Drogba. Jeg får litt vann i munnen må jeg si. Det ryktes om et bud på 12 mill. Jeg har ikke peiling på hva spilleren står for, vet noen noe!? *bare han ikke syter like mye som drogba!*

Jeg vil gjerne teame han sammen med Faye, jeg. Faye er vår klart mest solide stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #259 på: 01. Mars 2008, 00:35 »
12 mål på 55 kamper for St.Etinne ifølge wikipedia. Ikke alt for imponerende, men Drogba scoret vel heller ikke alt for mange mål i frankerike. Uansett håper jeg vi prioriterer andre langdeler enn angrep når vi skal handle i sommer.

Det skal seiast at han ikkje har fått prøvd seg som fast før Piquonne for til Monaco. Når han for, så har Gomis blomstra. Komplett spisstype. Ganske lik spelestilen som Adebayor og Drogba. Synst vi burde heilt klart prøve oss. Kan bli eit varp!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #260 på: 01. Mars 2008, 09:01 »

Jeg vil gjerne teame han sammen med Faye, jeg. Faye er vår klart mest solide stopper.

Faye er nok et godt valg! Men vi må passe oss for å geni-erklære ham tror jeg. Ikke har han spilt så mange kampene for oss og jeg tror det dreier seg mye om at vi ser det "lille" lyspunktet i et Newcastle forsvar som ikke har lignet grisen den siste halvdelen av sesongen. Håper vi tør satse på Geremi på sentral midt i dag jeg! Må si jeg liker ideen om Gomis! En kraftig muskelplugg av en spiss ved siden av en eksplosiv Martins eller Owen! Han er bare 22!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 02. Mars 2008, 13:11 »
Syntes det ville vært trist om Enrique drar. Har potensialet til å gjøre det veldig bra for oss og bare han for vendet seg litt mer til den engelske spillestilen tror jeg han vil passe enda bedre inn.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 02. Mars 2008, 14:01 »
Aldri hørt om denne spilleren. SOm nevnt her får han vel da kun kontrakt til sommeren.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #264 på: 02. Mars 2008, 14:04 »
I tillegg til at N'Zogbia og Rozehnal ikke ønsker å spille for Newcastle neste sesong. hmmm. Owen vil ikke signere om han ikke får lønnsforhøyelse, Viduka trives ikke så godt i klubben.

Hvem er neste som ønsker å forlate? Det gar ikke akkurat den riktige veien, men på den annen side så kan det bli lettere for KK å bygge opp det laget han vil ha.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 02. Mars 2008, 14:35 »
Owen vil ikke signere om han ikke får mere penger.?
Haha. Snakk om grådighet, da er rett ut med han altså.
Vi kan få en spiss som er mye bedre, enn han men til halve prisen og halve lønna.
Hva f mangler det oppi skallen på den fyren der

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 02. Mars 2008, 15:25 »
Hvor har du dette fra Radar? Synes ikke jeg kan huske noe om det. Var vel heller at han ikke ville ned i lønn.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 02. Mars 2008, 15:47 »
Den var ny for meg også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 02. Mars 2008, 16:58 »
Det sto i The Journal for halvannen til 2 uker siden. At Owen ikke ville signere dersom han ikke var garantert et minstebeløp. Om jeg ikke husker helt feil så var beløpet han ønsker noe høyere enn det han har nå. Hvorvidt det er tull vet jeg ikke. Har ikke hørt det andre steder så det kan godt være spekulasjoner.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 02. Mars 2008, 18:19 »
Owen har vel 120.000 pund i uka nå? Hvorfor skal han ha mer? ? ? Vi trenger en virkelig opprydding i stallen til sommeren. Pandev og Sergio Aguero hadde vært meget spennende. hvorvidt de er oppnålig for newcastle er en annen ting. Jeg synes det i hvertfall er rart at interessen fra storklubber på aguero ikke er større en den er, hvis det i det hele tatt er noe.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.