20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806534 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #240 på: 29. Feb. 2008, 00:26 »
Chimbonda er etter alt å dømme på vei bort fra Spurs og kan komme billig til sommeren. Hva synes vi om han?

Da kommer jeg faktisk til å spy! Er ikke målet vårt å bli BEDRE enn Tottenham, da? Da kan vi ikke kjøpe vrakgodset dems, og håpe de vil blomstre hos oss! Beye er mye bedre.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 29. Feb. 2008, 10:01 »
Beye er bedre og Chimbonda er en forbanna tosk, så dere hvordan han ble drittsur og brukte unødvendig lang tid på å bytte i Ligacupfinalen mens Tottenham lå under?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #242 på: 29. Feb. 2008, 10:01 »
Jeg synes meget godt om Beye, den som har vært best å den som har overrasket oss alle sammen..
Ja takk til en ung å fremadstormende spiller.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

braegg

• Supersub
    • Vis profil

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 29. Feb. 2008, 10:43 »
Sitter litt med en Gooch-følelse, jeg... En relativt ukjent stopper skal fikse opp i forsvaret vårt? Hmmmm.....

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #245 på: 29. Feb. 2008, 11:27 »
I de kampenen eg har sett med Diatta, har han overbevist skikkelig. En skikkelig kraftplugg av en forsvarer
Newcastlesupporter siden 1992

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 29. Feb. 2008, 11:29 »
Beye - Faye - Diatta...

Senegals landslag, sier du?

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #247 på: 29. Feb. 2008, 13:23 »
Diatta!? Og hvem er det?  32 år og har "bare" spilt i Frankrike og Tyrkia..Ehhh, håper han blir en like positiv overraskelse som Faye da...Men har ikke helt troen på det. Men men, det er jo bare rykter helt til spilleren skriver under.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 29. Feb. 2008, 14:33 »
Har ikke helt troen på at han kan komme inn å ordne opp i forsvaret jeg heller. Er nok en grunn til at han er relativt ukjent og uten klubb.

« Siste redigering: 29. Feb. 2008, 14:58 av fredd »

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #249 på: 29. Feb. 2008, 14:50 »
Diatta har impnert meg også de gangen jeg har sett han. En skikkelig kraftplugg av en forsvarer! Ja, jeg er også skeptisk, men jeg har litt troen på at kommunikasjonen bak der kan bli bedre med en slik spiller. Faye og Beye er tross alt gamle kjente med Diatta på landslaget! Taylor har overhodet ikke overbevist meg i det siste og kanskje er det verdt å ta sjansen?

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #250 på: 29. Feb. 2008, 17:34 »
Og om han kommer gratis så har vi ikke så mye å tape på det. Siden han er 32 år og ikke kjent, så krever han nok ikke mye i lønn heller...Negative konsekvenser derimot er att unge talenter som Edgar og Taylor ikke får prøvd seg og det kommer til å stoppe utviklingen deres. Dessuten tviler jeg på att han har nok kjøtt på beina til å styre opp forsvaret til NUFC.. Men om Newcastle kjøper en midtstopper av høy kvalitet+ får Diatta gratis, ser jeg ikke noe feil med det. Tyder vel på att Rozenhal har spilt sin siste Newcastle-kamp da..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 29. Feb. 2008, 18:00 »
Fyren kan jo komme no med en gang da, så eg tviler på at han får mer enn 1/2 år

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #252 på: 29. Feb. 2008, 19:22 »
Diatta er en helt grei livbøye i en tynt besatt posisjon synes jeg. Han bør ikke få spille på bekostning av unge premier league-modne talenter, men som dekning for skader? Kjør på! Som nevnt blir det sikkert ikke rare utgiften for Newcastle så ser ikke på dette som noe stort problem om det skulle bli noe av.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #253 på: 29. Feb. 2008, 21:47 »
Kommer Diatta te oss, går han rett inn i første 11'ern. Han kommer jo på ein korttidskontrakt, så kefor vurderer dei å hente han viss han ikkje er tenkt te å gå rett inn i laget. Spiller han slik som i de kampene eg har sett, kan han ver redningen vår bak der.

Men så e det dette med forsvarspillere som kommer til oss, de har ein tendens til å ver gode før oss, flopp hos oss, og gode i neste klubb igjen. Slik som Boumsong, Rozehnal(spilt bra de 2 kampene han har hatt i Lazio, gjekk der på lån 31.jan 2008), Cacapa(var helt i Lyon) og mange andre som har prøvd seg i desse posisjonene i Newcastle.
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 29. Feb. 2008, 22:59 »
Boumsong var sånn helt btw helt rå for Lyon mot ManUtd i CL, men det er en annen historie.
Jeg vil gjerne se Edgar jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida