20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804873 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #660 på: 15. April 2008, 15:42 »
Da er det mer forstålig. Leste bare det lille som stod i The Times, men i det Journal stod det mye mer. Uansett ville Barnes vært en fin signering. Gutten er fortsatt bare 19 (født 1988 i følge wikipedia) og i tilegg engelsk. Ville vært en flott utfordrer til Milner og kunne også vært spennende å se hvordan han hadde klart seg i den rollen Owen har nå. Hvis vi skal ha han er det nok lurt å starte tidlig for det er nok flere engelske klubber som er interssert i en slik spiller...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 15. April 2008, 15:45 »
Mannen prater som alltid fornuft.
Det er en kjent sak at vi trenger mer enn bare én kaptein i laget. Vi har fem, seks stykker. I tillegg til en del spennende unggutter.
Og for å forsterke laget må vi ha topp kvalitet. Jeg ser virkelig frem til sommeren.

Barnes er en spennende spiller. Milner trenger en konkurrent, og hvorfor ikke Barnes?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 15. April 2008, 16:07 »
Jeg har alltid trodd at Barnes var en spiller som likte seg mer i midten, som en offansiv midtbane? og ikke ute på høyrekanten?

Hvis vi skal spille 4-3-3 neste sesong, tror jeg milner blir benket til fordel for supetrioen på topp som virkelig har begynt å finne hverandre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 15. April 2008, 16:11 »
Milner kan glatt spille indreløper han. Ser ingen grunn til at han ikke skulle kunne danke ut Geremi på midtbanen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 15. April 2008, 18:01 »
Jeg har alltid trodd at Barnes var en spiller som likte seg mer i midten, som en offansiv midtbane? og ikke ute på høyrekanten?

Hvis vi skal spille 4-3-3 neste sesong, tror jeg milner blir benket til fordel for supetrioen på topp som virkelig har begynt å finne hverandre.

Trodde Barnes kunne spille både sentralt og på kanten, men kan godt være jeg tar feil. Milner tar nok ikke noen av plassene til de som spiller spiss og det er vel heller ikke så fryktelig rart. Milner er jo ikke spiss.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #665 på: 15. April 2008, 18:15 »
Nei, men en offensiv høyre midtbanespiller. Derfor kan han vel like greit spille den type "spiss". Komme ned til linja, og legge inn. Men ser poenget. Og jeg vil heller ha det slik Keegan har det nå. 3 spisser, ikke to vinger og en spiss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 15. April 2008, 19:38 »
Personlig synes jeg milner er best i 4-4-2. Når Allardyce brukte ham på kanten i 4-3-3 ble jeg ikke imponert. Når vi spiller med 3 spisser, hvor den ene ligger litt dypere, klarer jeg ikke å få plass til milner på et lag. jeg tviler faktisk også på at han kunne danket ut geremi også, ivertfall slik geremi spiller om dagen.

Hvis Keegan klarer å få en ny midtbanespiller med kvalitet blir tror jeg ikke vi får se ham i indreløper rollen. Men milner kan være god å ha hvis vi f. eks skal spille 4-4-2 eller legger om til 4-4-2 i løpet av en kamp.  Jeg mener at milner og duff ikke har nokk spisskompetanse til å spille på topp i en 4-3-3 formasjon.
N`zogbia har en fodel av at han har mer spisskompetanse og kan spille indreløper.

jeg blir faktisk ikke overasket hvis milner eller duff blir solgt til sommeren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 15. April 2008, 20:34 »
Jeg tror Milner hadde passet godt i den posisjonen Geremi innehar nå....En del av oppgaven til Geremi er å holde bredden ut høyre, og det vil Milner gjøre enda bedre enn Geremi..Defensivt er Milner veldig god, og når den ene spissen(Owen) ligger såpass dypt er det NULL problem at Milner er mer breddeholder enn indreløper offensivt..

Duff er jeg litt mer usikker på....jeg har sansen for han, men jeg er hverken imponert over det han har prestert, har heller ikke helt troen på at han slår til..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #668 på: 16. April 2008, 01:04 »
Barnes er jeg posetiv til.En veldig intresang spiller så synes vi burde gå for han hvis vi har muligheten.Keegan is on right track! ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 16. April 2008, 09:36 »
http://atvs.vg.no/player/index.php?id=15863

Jeg har tidligere forsvart FM, og gjør det igjen. Man kan virkelig få et bilde av virkeligheten i dette spillet, særlig hva talenter angår.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 16. April 2008, 14:58 »
Må jo være verdens største speidernettverk så er jo ikke rart at klubbene bruker det. Da Benitez hentet Dalla Valle begynnte jeg virkelig å lure.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 16. April 2008, 22:50 »
Var årets spiller i Belgia i 2006 (mener jeg), og basert på youtube-videoer av han er han uten tvil en særdeles teknisk og kreativ god spiller.
Dessuten vil jo faktisk sponsor av det belgiske fotballforbundet, bilprodusenten Kia, faktisk kjøpe denne spilleren for å holde en såpass god og profilert spiller i den belgiske ligaen, fordi de kan matche lønna vi måtte tilby.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #672 på: 16. April 2008, 22:52 »
Hvis de bruker FM så mye, er det på tide at newcastle henter wijnaldum ;) han blir dn beste spilleren på spillet om 4 år ca...
Joey Barton 7

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 17. April 2008, 17:39 »
Hvis de bruker FM så mye, er det på tide at newcastle henter wijnaldum ;) han blir dn beste spilleren på spillet om 4 år ca...
Så da blir han automatisk verdens beste fotballspiller om ca. fire år?

Jeg er særdeles skeptisk til FM som "virkelighet".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #674 på: 17. April 2008, 18:33 »
Bare se på Mika Àaritalo el hva han het, han i TPS, Finland. Før patchen kom var han og en del andre på TPS veldig høyt ratet. Veldig dumt, men mange representerer ihvertfall et lite snev av virkelighet.

Men at man skal skal stole 100% på FM, håper jeg alle vet man ikke skal. Tilogmed jeg vet det.
Men at det er en nyttig pekepinn i rundt 80% av tilfellene, tviler jeg ikke på.
Ikke at alle de slår til, men at man et eller annet tidspunkt i dens karriere hører vi om personen ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒