20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4935 på: 01. Sep. 2008, 15:27 »
Og WOW èn er fortsatt ikke glippet ut av munnen min....

Jeg er så dritt lei dette med "wow"!! Bare fordi newsoftheworld og noen forumbrukere har hauset opp dette til skyene så går alle å venter på Messi eller en syk spiller. Jo fortere folk skjønner at det aldri kommer til å skje jo bedre.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4936 på: 01. Sep. 2008, 15:29 »
Berbatov i møte med Hughes nå ifølge SSN.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #4937 på: 01. Sep. 2008, 15:31 »
Berbatov i møte med Hughes nå ifølge SSN.

Roflmao
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4938 på: 01. Sep. 2008, 15:32 »
tipper at Berbatov hadde gått til newcatle istefor city  viss vi hadde kommet med et realt bud, selgt owen og kjøpt berba ( drømme ) ::)

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4939 på: 01. Sep. 2008, 15:33 »
Enig i at det ikke blir noen WOW signering, men det som irriterer meg litt, er at akkurat nå er sjangsen vi har til å slå til på spillere, som Arshavin, Veloso og Huntelaar og faktisk få den til klubben, men klarer vi det ikke nå, er det større klubber som snapper di opp.

:(

Vi kan jo faktisk få ett knall lag, med 3 signeringer i kveld. Veloso 15 mill, Joaquin/Malouda lån og Saviola lån. Ikkje så værst d.

Given-Beye-Taylor-Colo-Enrique-Joaquin-Veloso-Barton-Jonas -  Martins/Owen/Saviola/Viduka/Xisco.

Da snakker vi Topp 4 matriell......
« Siste redigering: 01. Sep. 2008, 15:42 av Tommen »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4940 på: 01. Sep. 2008, 15:40 »
Og WOW èn er fortsatt ikke glippet ut av munnen min....

Jeg er så dritt lei dette med "wow"!! Bare fordi newsoftheworld og noen forumbrukere har hauset opp dette til skyene så går alle å venter på Messi eller en syk spiller. Jo fortere folk skjønner at det aldri kommer til å skje jo bedre.

Takk! Dette me WOW`en er det skaddaste eg ha høyrt om så langt i Silly Season. Takk gud at den snart er over.

tipper at Berbatov hadde gått til newcatle istefor city  viss vi hadde kommet med et realt bud, selgt owen og kjøpt berba ( drømme ) ::)

Nei nei og atter nei! Kvifor i helvette skulle vi det?

Enig i at det ikke blir noen WOW signering, men det som irriterer meg litt, er at akkurat nå er sjangsen vi har til å slå til på spillere, som Arshavin, Veloso og Huntelaar og faktisk få den til klubben, men klarer vi det ikke nå, er det større klubber som snapper di opp.

:(

La oss prestere godt ein sesong, så kan vi kanskje ha håp om slike spelarar. Men per dags dato, NO WAY.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4941 på: 01. Sep. 2008, 15:42 »
Hvem vet, kanskje de ligger noe på lur enda. Altså rarere ting har jo skjedd før!
It aint over until fat mike sings!
Newcastle United Football Club<3

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4942 på: 01. Sep. 2008, 15:47 »
Kansje det er noen flere på lur, i og me at disse to som skal være klar ikke er offisielt presentert ennå på Newcastle sin hjemmeside...... Håper i hvertfall på det ...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4943 på: 01. Sep. 2008, 15:50 »
Kansje det er noen flere på lur, i og me at disse to som skal være klar ikke er offisielt presentert ennå på Newcastle sin hjemmeside...... Håper i hvertfall på det ...

Det er garantert flere som kommer til å skrive under i løpet av dagen. Alt annet vil være en katastrofe.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4944 på: 01. Sep. 2008, 15:53 »

Det er garantert flere som kommer til å skrive under i løpet av dagen. Alt annet vil være en katastrofe.

Det som skjer i New Orleans i kveld og i natt er ein katastrofe. Vil ikkje sei at viss vi ikkje får inn fleire så er det ein katastrofe, men det er ikkje bra nok.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4945 på: 01. Sep. 2008, 15:53 »
folk her må fatte at sjøl om spillere som veloso huntleaar osv ikkje har blitt solgt til noken andre klubber så betyr ikkje det automatisk at dei vil spille for newcastle...

keegan har sagt at han henter berre spillere som virkelig vil spille for newcastle og ikkje berre punger ut penger for kem som helst. Einaste såkalte wow signeringen som går under den kategorien er berbatov då han var en svoren newcastle og alan shearer fan når han var yngre, men faktumet er vel at newcastle neppe vil legge ut over 30 mill for han samtidig som det ser ut som shitty er på god vei til å signere han
- carry on!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4946 på: 01. Sep. 2008, 15:59 »
Noen som har sjekka om Veloso eller Moutinho spillte i helga? eller har ikke den portugisiske ligaen startet enda?

Nevermind, de spiller i kveld mot Braga.

Lurer på om Moutinho og Veloso er tatt ut i troppen..
« Siste redigering: 01. Sep. 2008, 16:02 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4947 på: 01. Sep. 2008, 16:02 »

Det som skjer i New Orleans i kveld og i natt er ein katastrofe. Vil ikkje sei at viss vi ikkje får inn fleire så er det ein katastrofe, men det er ikkje bra nok.

Nå hørte du ut som Souness da han var pressa som Newcastle manager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4948 på: 01. Sep. 2008, 16:02 »

hahahahahhah, dagens
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4949 på: 01. Sep. 2008, 16:03 »

Touche :)