20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809138 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4590 på: 31. Aug. 2008, 13:40 »
« Siste redigering: 31. Aug. 2008, 13:43 av Geir »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #4591 på: 31. Aug. 2008, 13:43 »
Heskey faktisk, har aldri likt denne spilleren. Han er god på hodet og sterk som en okse det skal han ha, men noen stor målscorer er han ikke. Når det er sagt så er han ti ganger bedre enn Ameobi, Smith og Carroll. Hvilken pris er det snakk om?

Haha, Heskey er jo angrepspillernes svar på Titus Bramble! Han er jo den spilleren jeg har latterliggjort mest i hele mitt liv! Faktisk mer enn Bramble, Flo og Ameobi til sammen!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4592 på: 31. Aug. 2008, 13:45 »
Heskey faktisk, har aldri likt denne spilleren. Han er god på hodet og sterk som en okse det skal han ha, men noen stor målscorer er han ikke. Når det er sagt så er han ti ganger bedre enn Ameobi, Smith og Carroll. Hvilken pris er det snakk om?

Haha, Heskey er jo angrepspillernes svar på Titus Bramble! Han er jo den spilleren jeg har latterliggjort mest i hele mitt liv! Faktisk mer enn Bramble, Flo og Ameobi til sammen!

Jaha  ::)
Heskey er faktisk en god spiss !

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4593 på: 31. Aug. 2008, 13:45 »
overgangsvinduet stenger vel i kveld.. ikke 2. sept..
For 100 gang: Overgangsvinduet har blitt utvidet med 24 timer siden 31. august er på en søndag.
har du noen link til dette?
Det er almenn kunnskap! :D Nei, har desverre ikke noe link nå.
har aldri hørt om dette før og tror neimen det ikke stemmer.tror ikke et overgnagsmarked som har vart så lenge utvider 24timer pga sistedag er på en søndag. spillere har jo blitt klare for en klubb på en søndag før.
At du gidder å kverrulere på det. Hadde du fulgt med på forumet hadde du sett at dette har vært nevnt flere ganger tidligere!

Takk Geir! ;)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4594 på: 31. Aug. 2008, 13:45 »
Fant i alle fall link til dette forumet; http://www.footballforums.net/forums/showthread.php?t=177639
Usikker på kildekvaliteten, men regner med at sånt ikke er bare løse rykter. Gjelder visst det samme for januarvinduet også.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4595 på: 31. Aug. 2008, 13:46 »
Det er no i alle fall sånn at det varer ett døgn lenger. End og story !  ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4596 på: 31. Aug. 2008, 13:48 »
overgangsvinduet stenger vel i kveld.. ikke 2. sept..
For 100 gang: Overgangsvinduet har blitt utvidet med 24 timer siden 31. august er på en søndag.
har du noen link til dette?
Det er almenn kunnskap! :D Nei, har desverre ikke noe link nå.
har aldri hørt om dette før og tror neimen det ikke stemmer.tror ikke et overgnagsmarked som har vart så lenge utvider 24timer pga sistedag er på en søndag. spillere har jo blitt klare for en klubb på en søndag før.
At du gidder å kverrulere på det. Hadde du fulgt med på forumet hadde du sett at dette har vært nevnt flere ganger tidligere!

Takk Geir! ;)

kverrulere? syns bare dette hørtes rart ut og tenkte det var noe dere ungkalver hadde kokt opp her på forumet som så mye annet. takk for link, da er det jo god tid få inn klasse. lykke til alle sammen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4597 på: 31. Aug. 2008, 13:49 »
når det gjelder heskey håper jeg dette er totalt piss. haha bedre beholde ameobi da jo.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4598 på: 31. Aug. 2008, 13:51 »
Ja, vi er en gruppe folk som kun har registrert oss på forumet for å lure folk til å tro at transfervinduene er en dag lenger enn de egentlig er. Nå som du har avslørt oss får vi finne oss et nytt forum. Hvorfor i all verden skulle noen finne på noe sånt? Unødvendig siste kommentar der. Når du også må se at du har feil trenger du ikke hakke på alle andre og si at det var deres skyld.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4599 på: 31. Aug. 2008, 13:53 »
Ja, vi er en gruppe folk som kun har registrert oss på forumet for å lure folk til å tro at transfervinduene er en dag lenger enn de egentlig er. Nå som du har avslørt oss får vi finne oss et nytt forum. Hvorfor i all verden skulle noen finne på noe sånt? Unødvendig siste kommentar der. Når du også må se at du har feil trenger du ikke hakke på alle andre og si at det var deres skyld.

haha feil? jeg spurte om noen hadde link til dette for det hørtes merkelig ut.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4600 på: 31. Aug. 2008, 13:54 »
alltid greit å skylde på andre når man har innsett sin egen feil :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4601 på: 31. Aug. 2008, 13:55 »

Javel, i såfall sier det mer om deg enn om Heskey.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4602 på: 31. Aug. 2008, 13:55 »
Hehe, TooN...Denne kommentaren viser vel ganske klart at du mener at dette er bull...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4603 på: 31. Aug. 2008, 13:57 »
Hehe, TooN...Denne kommentaren viser vel ganske klart at du mener at dette er bull...

Ja så spurte etter link. ikke nektet for noe jeg. bare ville ha bekreftelse fra et troverdig sted. ikke av ungkalver som drømmer om ashavin og berbatov til newcastle. Nei nå var jeg toskete her,men bare for å understreke poenget mitt.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4604 på: 31. Aug. 2008, 13:58 »
Synes Heskey og Owen fungerte strålende sammen på landslaget. . Heskey  med Assistene og Owen og Martins med målene. . Synes vi i hvertfall trenger luftstyrke på topp som kan skape sjanser for våre hurtige spisser. Viduka lurer jeg på hvordan kommert til å fremstår når han kommer tilbake. Ser han enda mer sliten og fyllesyk ut en sist sesong ?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.