20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?  (Lest 17324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #30 på: 04. Feb. 2008, 20:11 »
Du får meg til å virke veldig dum, jeg tenkte selvfølgelig ikke på draktsalget. Poenget mitt var heller ikke at det ikke har noe å si, men tror kanskje enkelte legger litt mer i det enn det egentlig er. Drakta var ikke SÅ stygg, selv om jeg gjerne skulle ha sett den annerledes, og de vi har nå er finere. Men kanskje dette er den hovedsponsoren som vi i Trondheim alltid vil ha for vårt lag? De som virkelig blar opp å sørger for enda mer penger til klubben? Da vet jeg ikke om jeg fremdeles synes det er så farlig at vi framstår som en gjeng med jomfruer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #31 på: 04. Feb. 2008, 20:18 »
Off topic: Du har ikke sett Mjøndalens drakter.

Jeg er fra Trondheim og holder med Rosenborg, vi har 10(!) sponsorer på drakten vår. Samme hvor teit det kan virke og hvor mye snakk om det det er så er det ikke en person som bryr seg i det kampen starter. Bare så det er sagt.

Hvordan drakten ser ut har jo ekstremt mye med fotballklubben å gjøre. Hadde Newcastle hatt ildrøde drakter med rosa prikker på, hadde jeg ALDRI holdt med dem. Det er slike ting som gjør at man holder med et lag. Sort og hvitt på drakten var fornuftig, og drakten var svært pen, det var en av grunnene til at jeg begynte å holde med klubben.

Sponsorer er det MANGE å velge mellom uansett. Leter man litt finner man nok noe like bra, kanskje bedre, enn dette Virgin-tullet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 04. Feb. 2008, 20:36 »
For å klare opp litt: Jeg er ikke overbegeistret for Virgin-logoen og skulle heller sett noe annet, men den var ikke så stygg som enkelte her skal ha det til.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 04. Feb. 2008, 21:39 »
Tja... hadde bare Virgin-logoen på drakta vært gul, så hadde den vært kul nok den drakta der. Den gamle Northern Rock-logoen vi hadde back in the day var jo gul, og jeg syns det så bra ut med gul skrift på svarte og hvite striper.

Uansett :

http://www.dn.no/forsiden/utenriks/article1307009.ece?WT.mc_id=dn_rss
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #34 på: 04. Feb. 2008, 21:43 »
Northern Rock med blå farge var jo best. Blått er liksom tredje-fargen til Newcastle, så det ble jo nydelig! Den hjemmedrakten vi har nå var bedre enn den vi hadde. Den vi hadde både i fjor og sesongen før det igjen var svært kjedelig.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 07. Feb. 2008, 17:46 »
Nei nei nei. Gullfargen på Northern Rock var jo bare nydelig. Nesten litt synd jeg ikke kjøpte den drakten.
Men enig i at den Virgin logoen var helt forferdelig.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: 08. Feb. 2008, 00:25 »

Regnet med at dette er drakten dere snakket om.
Dere får gjerne skyte meg, men jeg synes ikke denne drakta ser så aller værst ut jeg :P
Litt kul, hadde man bare fått Virgin-logoen litt mer inn i drakta hvis dere skjønner :D

Den var rå da! selv om navnet kanskje ikke passer så godt inn, Nothern rock er litt mer Newcastle still.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. Feb. 2008, 16:05 »
Du er selvfølgelig klar over at det er dagens drakt, og at Virgin-logoen bare er hevet inn i stedet for Northern Rock, og at logen selvsagt aldri vil bli så stor, og at den garantert vil bli mer integrert i drakten forøvrig, ikke sant?

Likevel, jeg liker ikke navnet Virgin, og kunne tenkt meg noe annet enn en bank på trøya. Vi trenger ingen bank til å låne oss penger lenger nå. Ikke har vi gjeld, og ikke kommer Ashley til å bli tom for penger med det første. Få inn en internasjonal gigant, som kan spytte mengder, STORE MENGDER av penger inn i klubben. Den som betaler best, vinner. Enkelt og greit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 08. Feb. 2008, 16:51 »
Du er selvfølgelig klar over at det er dagens drakt, og at Virgin-logoen bare er hevet inn i stedet for Northern Rock, og at logen selvsagt aldri vil bli så stor, og at den garantert vil bli mer integrert i drakten forøvrig, ikke sant?

Likevel, jeg liker ikke navnet Virgin, og kunne tenkt meg noe annet enn en bank på trøya. Vi trenger ingen bank til å låne oss penger lenger nå. Ikke har vi gjeld, og ikke kommer Ashley til å bli tom for penger med det første. Få inn en internasjonal gigant, som kan spytte mengder, STORE MENGDER av penger inn i klubben. Den som betaler best, vinner. Enkelt og greit.

Helt enig! Dette fører også til en fantastisk bivirkning at vi slipper å ha ti mindre sponsorer som alle skal ha sin plass på drakta som er det absolutt styggeste som finnes.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. Feb. 2008, 10:17 »
Mja, det har vi vel aldri hatt heller..det har alltid vært adidas-logoen og en vanlig sponsorlogo på brystet, kan ikke se at det kommer til å endre seg..Jeg er enig med Joakim, og hvem vil vel egentlig gå rundt med en skjorte det står Virgin på?  ::) Elleve jomfruer på banen ja, wuhu
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #40 på: 09. Feb. 2008, 11:03 »
Kansje vi kommer til å ende opp som det kjente skipet på jomfruturen ;D ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 09. Feb. 2008, 11:16 »
Om den VIRGIN-logoen kunne vert blå eller svart, så ville det blitt en klassiker!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 11. Mars 2008, 17:16 »
Ser att heime drakta og bortedrakta med er på billigsalg no, 25%. Kan ikkje forstå noko anna en att de betyr at vi bytter drakt i summer?

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 11. Mars 2008, 17:52 »
Nei nei. Den logoen kan de gi bort til Manu.
Tenk dere Ronaldo trippe rundt på banen med ei drakt det står Virgin på.
Men den blir nok kjøpt om dette blir en realitet

wagna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #44 på: 14. Mars 2008, 09:29 »
Helt enig, drop de duse kantene rundt teksten...