Akkurat i det kampen er i gang, så gir folk selvfølgelig blaffen i hvordan drakten ser ut. Men det er veldig mange som liker å kjøpe klubbdrakta, og det er veldig mange som ser på drakta som viktig for den estetiske fremstillingen av klubben, eller hva jeg nå kan kalle det. Jeg er en av dem som hater at Rosenborg aldri kan finne seg en ORDENTLIG sponsor, og kreve ORDENTLIG betalt for det. Jeg er en av dem som nektet å kjøpe RBK-drakta med Narvesen-logo på. Jeg er en av dem som enn så lenge konsekvent vil holde meg til CL-drakta, om jeg skal kjøpe meg en ny RBK-drakt. Der vet jeg at sponsorlogoen er i sort og hvitt, i akkurat passende størrelse og at det kun er EN ENESTE sponsor på drakta. Selv om jeg ikke konsentrerer meg om akkurat dette i de 90 minuttene en fotballkamp varer, så irriterer jeg meg grønn over det ellers. Jeg liker ikke at RBK-spillerne skal være levende reklameplakater for alle mulige norske og særlig trønderske bedrifter, som får æresplassen på drakta til en MYE billigere penge enn det jeg er ganske sikker på at skikkelige tungvektere er villig til å betale.
Den Virgin-logoen der var helt forferdelig, og selv om det ikke er historiens verste fotballdrakt, så er det kanskje en av de aller verste Newcastle-draktene i moderne tid.