20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer - er han blitt for stor for oss?  (Lest 8406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Alan Shearer - er han blitt for stor for oss?
« på: 28. Jan. 2008, 21:25 »
Ja ja ... hva er det nå egentlig med denne Alan Shearer - tidligere Newcastle-Gud. Hvorfor i all verden vil han ikke være assistent-trener under King Kev? Han vil gå gradene? Skjønner ikke hvorfor han ikke nå kan bidra så godt han kan ... som motivator, spiss-trener e.l. Nei han vil ikke framstå som noens lakei ... det har han aldri gjort. Han har blitt et litt utrivelig spøkelse ... en vi ikke kan komme utenom, og en som tenker bare på seg selv. Nå sitter han vel i Spania, eller i BBC-studio og håper Keegan mislykkes slik at han skal komme som en eller annen redningsmann. Etter litt erfarings i første eller andre divisjon? Tror ikke han blir noe til trener og jeg tviler på at klubbens eiere vil gå for en uskolert, uerfaren slabbedask som nå viser seg å være en liten sutrekopp. "Nei ... jeg vil ikke spille andrefløyte ... jeg er Shearer - Målkongen!" Nei kom deg ned i lavere divisjoner ... jeg håper du mislykkes. Han har sagt det selv ... "jeg har spilt for mye fotball og gått for lite på skole". Nå er han selvopphøyd GUD i Nord-England. Furtekopp ... har han ikke alltid vært en hør-på-meg-jeg-er-Shearer? Ble han tatt av banen fikk trenere fyken - av en eller annen grunn. SPØKELSE.

Lykke til Kevin ... du klarer deg uten Alan Shearer. Og ... Shearer ... prøv deg som trener i Yeovil ... (innerst inne håper jeg du mislykkes). Skjønner faen ikke hva du skal lære mer av nede i gjørma framfor å følge en erfaren trener som Keegan. For erfaring i trenersammenheng har du faen meg ikke og det vil du faen ikke få sutrende i en eller annen møkkaklubb.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer - er han blitt for stor for oss?
« Svar #1 på: 28. Jan. 2008, 21:30 »
Og ellers så har du det bra?
Research, hørt om det?

Alan Shearer sa, ifølge Kevin Keegan, nei til assistentjobben, fordi de to er for like, og ikke vil komplementere hverandre så bra som en manager og hans assistent bør gjøre. Keegan har gitt Shearer et annet tilbud å tygge på, som han forhåpentligvis svarer ja på snart, som handler om en annen rolle i støtteapparatet.

Forøvig diskuteres vel mye av dette i tråden om Tor Kristian Karlsens blogg (let og du skal finne).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Jan. 2008, 21:31 »
Slett denne tråden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. Jan. 2008, 21:48 »
Trur faktisk Shearer vart dypt skuffa over å ikkje få Newcastle jobben.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. Jan. 2008, 21:49 »
jeg mener folesvert bør komme seg til hel***e ut av dette forumet. Hvordan kan du skrive noe slikt?

Erdet du som bestemmer og avgjør hva Shearer vil? Det finnes mange som ikke vil være ass manager. Han har sin egen fotballfilosofi, og egne ideer og da er det vell naturlig at han ikke vil være ass manageren til noen. Du fornærmer den største legenden i newcastles historie, og burde skamme deg.

hva om Sharer ble assistenten til keegan, og at keegan får sparken neste sesong? Tror du Shearer vil få sin egen sjangse til å prøve seg som manager for newcaste??? tvilsomt. Han vil ha sin egne sjangse, og gjøre det på sin måte.

At du kalle deg for newcastle supporter er helt latterlig når klarer å skrive så nedlatende om en mann som har ofret alt for klubben i over 10 år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 28. Jan. 2008, 21:51 »
Trur faktisk Shearer vart dypt skuffa over å ikkje få Newcastle jobben.

Det tror eg og.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. Jan. 2008, 21:52 »
Fyren får da få lov til ha sine eigne meininger, treng ikkje å ryke og reise til helvette fordi han har ulike synspunkt på ting.
for a logical solution!

folesvert

• Gjest
« Svar #7 på: 28. Jan. 2008, 22:09 »
jeg mener folesvert bør komme seg til hel***e ut av dette forumet. Hvordan kan du skrive noe slikt?

Erdet du som bestemmer og avgjør hva Shearer vil? Det finnes mange som ikke vil være ass manager. Han har sin egen fotballfilosofi, og egne ideer og da er det vell naturlig at han ikke vil være ass manageren til noen. Du fornærmer den største legenden i newcastles historie, og burde skamme deg.

hva om Sharer ble assistenten til keegan, og at keegan får sparken neste sesong? Tror du Shearer vil få sin egen sjangse til å prøve seg som manager for newcaste??? tvilsomt. Han vil ha sin egne sjangse, og gjøre det på sin måte.

At du kalle deg for newcastle supporter er helt latterlig når klarer å skrive så nedlatende om en mann som har ofret alt for klubben i over 10 år.

... slike "tullebukker" er det jeg har mest problem med. Bare man ikke er enig med den gemene hop og "finner på å kritisere en som har gitt alt for klubben i 10 år" så blir man bedt om å forlate forumet. ... "mot deg har jeg vell ingen sjangse"

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. Jan. 2008, 22:11 »
"Han har blitt et litt utrivelig spøkelse ... en vi ikke kan komme utenom, og en som tenker bare på seg selv. Nå sitter han vel i Spania, eller i BBC-studio og håper Keegan mislykkes slik at han skal komme som en eller annen redningsmann. Etter litt erfarings i første eller andre divisjon? Tror ikke han blir noe til trener og jeg tviler på at klubbens eiere vil gå for en uskolert, uerfaren slabbedask som nå viser seg å være en liten sutrekopp. "Nei ... jeg vil ikke spille andrefløyte ... jeg er Shearer - Målkongen!" Nei kom deg ned i lavere divisjoner ... jeg håper du mislykkes. "

Hva er dettte for noe da hans Emil? en godt formulert saklig mening?  Helt latterlig å skrive noe sånt spørr du meg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. Jan. 2008, 22:18 »
I tillegg har vi den velkjente tingen, når assistenten senere tar over...da går det alltid bra...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Jan. 2008, 22:20 »
Dette var litt av ett angrep mot Alan Shearer, og jeg vil si at dette en av de sakene jeg er mest uenig i noen gang på dette forumet. Så mye Shearer har gjort for denne klubben. . Jeg er Sterkt uenig i det gruppe starter skriver.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28. Jan. 2008, 22:47 »
Vel han formulerte seg litt vel skarpt i begynnelsen av tråden, men eg skjønnar kva han meiner, som han forøvrig har forklart i ein anna tråd.
for a logical solution!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. Jan. 2008, 22:53 »
Jeg er overrasket over tråden som nå er kommet. Klart alle har hver sine meninger om ting, noe de selvsagt må få ha i et politisk korrekt Norge. Janteloven herjer på alle fronter der det er "forbudt" å gjøre egne valg og å være suksessfull, noe som viser seg gang på gang både i media og i dette forum. Men det flotte med å ha det så "politisk korrekt" er at alle har rett til å ytre sine meninger selv om mange meninger ofte kommer som mangel på kunnskap om seg selv og om emnet.

Så over til mine meninger : Det er ikke lenge siden Alan Shearer sluttet som aktiv fotballspiller. Da han gikk av med pensjon som spiller sa han at han skulle nyte noen år utenfor det aktive fotballivet. Allerede sommeren 2006 fikk han tilbud om å bli trener på landslaget men takket da nei. I høst ble han ferdig med managerutdanningen og han sa i et radiointervju med Metro Radio i september at han var klar over at presset på han for å overta som manager hos Newcastle var der men han så ikke for seg å ta over laget før om en del år. I tillegg er det drøssevis av tegn som, UTEN Å KUNNE MISFORSTÅS, sier at han innerst inne ikke ønsker å involvere seg aktivt i fotballen ennå. At han dukker opp på TV-skjermen av og til ser jeg ikke som å være aktiv innen fotballen.

Når nå Alan Shearers favorittklubb plutselig sto uten manager midt i sesongen, laget taper 6-0 mot Man U, Harry Redknapp sier nei osv.. så tar han ansvar, går ut i media og sier at han ønsker å stille opp for klubben dersom det er nødvendig. Han viser, i mine øyne, hvor hjertet hans virkelig ligger ved å vise pasjon for laget. Til slutt tar Kevin Keegan over i en periode der Shearer tilbringer ferien sin på Barbados til fredagen for så å komme hjem for å være i BBC-studio på lørdag og så reise til Afrika i regi av BBC på søndagen. Shearer har sett hve Keegan kan utføre som manager og trødde så til side for at ikke presset skulle komme på Keegan om å ansette han. Keegan gikk litt hardt ut i media der han ønsket Shearer i teamet noe som igjen satte press på Shearer å trø til for klubben.

Shearer tror jeg har satt seg tilbake og nyter sin tilværelse slik han gjorde før Sam gikk. At han er en sutrekopp har jeg ingen tro på. Han har en enorm stor stjerne i området og det virker som om han trives med å kunne kjøre og hente ungene på skolen, gå ned på puben en kveld å ta seg en pils som enhver annen og å gå kveldsturer med hunden. Jeg tror tilværelsen hans ikke tillot det da han var aktiv spiller og den vil neppe bli slik om han skulle bli fulltids engasjert i Newcastle.

Jeg tror ikke han har hastverk med å overta en klubb. Tror ikke han føler at han må bevise noe, noe jeg er enig i. Hvorfor skal mas og press fra fans og media styre livet til en som til de grader har gjort sin tjeneste for klubben sin?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 29. Jan. 2008, 09:02 »
Ja ja ... hva er det nå egentlig med denne Alan Shearer - tidligere Newcastle-Gud. Hvorfor i all verden vil han ikke være assistent-trener under King Kev? Han vil gå gradene? Skjønner ikke hvorfor han ikke nå kan bidra så godt han kan ... som motivator, spiss-trener e.l. Nei han vil ikke framstå som noens lakei ... det har han aldri gjort. Han har blitt et litt utrivelig spøkelse ... en vi ikke kan komme utenom, og en som tenker bare på seg selv. Nå sitter han vel i Spania, eller i BBC-studio og håper Keegan mislykkes slik at han skal komme som en eller annen redningsmann. Etter litt erfarings i første eller andre divisjon? Tror ikke han blir noe til trener og jeg tviler på at klubbens eiere vil gå for en uskolert, uerfaren slabbedask som nå viser seg å være en liten sutrekopp. "Nei ... jeg vil ikke spille andrefløyte ... jeg er Shearer - Målkongen!" Nei kom deg ned i lavere divisjoner ... jeg håper du mislykkes. Han har sagt det selv ... "jeg har spilt for mye fotball og gått for lite på skole". Nå er han selvopphøyd GUD i Nord-England. Furtekopp ... har han ikke alltid vært en hør-på-meg-jeg-er-Shearer? Ble han tatt av banen fikk trenere fyken - av en eller annen grunn. SPØKELSE.

Lykke til Kevin ... du klarer deg uten Alan Shearer. Og ... Shearer ... prøv deg som trener i Yeovil ... (innerst inne håper jeg du mislykkes). Skjønner faen ikke hva du skal lære mer av nede i gjørma framfor å følge en erfaren trener som Keegan. For erfaring i trenersammenheng har du faen meg ikke og det vil du faen ikke få sutrende i en eller annen møkkaklubb.

SLETT DENNE TRÅDEN. Ser ingen som helst grunn til at denne skal stå.

Mest usaklege eg har lest nokon gang. Du er jo heilt på viddene. Du har ingenting so kan backa opp det du skriv! Du sit å fantaserar om korleis Shearer teinke. Hallo? Kor er admins... Å kunne skriva so mykje oppspinn og drit om vår beste spelar nokensinne burde ikkje vera lov.

Sånne so deg føre til at vi kan prestera å ALDRI få Shearer tilbake som noko manager...Og det er kun i Newcastle vi kan prestera å få til noko sånt! Verte berre meir og meir oppgitt av kva visse folk skrive her inne.

Heilt einig i det du skriv Radar.

Håpar Shearer fortsette med å gjere det han vil, og ikkje lar seg styre av media og phsyco supportera. Manager-jobben i Southampton hadde no vore genialt for han.
« Siste redigering: 29. Jan. 2008, 09:18 av lgrinde »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 29. Jan. 2008, 10:17 »
Hvorfor i helvette skal denne tråden slettes??

Jeg er uenig i trådstarter sine synspunkter, men han skal faen meg ha lov til å mene det han vil...dette er et diskusjonsforum, tross alt.

Noen skriver at trådstarter ikke skal få lov til å kalle seg newcastle supporter..det blir like latterlig som at folk byttet lag og ble Newcastle supportere den dagen Alan Shearer ble kjøpt til Newcastle....jeg er stolt av at jeg ikke er en del av dere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM