20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dennis Wise blir Director of Football!  (Lest 8519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Dennis Wise blir Director of Football!
« Svar #1 på: 28. Jan. 2008, 17:13 »
Da var uttalelsen til Leeds slik eg trudde ;) Dei hadde nokk avkrefta det på ein anna måte om han ikkje var aktuell

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Jan. 2008, 17:21 »
Hehe... Nice :P
Men hvorfor han egentlig?  ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. Jan. 2008, 17:22 »
Dette var mildt sagt sjokkerende nyheter, selv om han har vært linket til oss en stund.
Dennis Wise som Director of Football? Ifølge andre medier er det visst Mort som er hypp på Wise. SkySports melder at det er Keegan som ønsker Wise.
Hva tror vi stemmer?

Jaja, velkommen skal du være, Dennis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. Jan. 2008, 17:23 »
Hehe... Nice :P
Men hvorfor han egentlig?  ::)

Stiller meg litt samme spørsmålet selv egentlig. Har egentlig Wise de egenskapene Keegan mangler? Jeg har ikke fulgt managerkarrieren til den lille hissigproppen noe særlig, men kan han tilføre trenerteamet noe vi ikke allerede har? Overraskende valg for min del dersom Wise blir en del av "teamet" i Newcastle...

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 28. Jan. 2008, 17:24 »
Håper virkelig at det er Keegen som ønsker Wise, vist ikkje er vi vel tilbake i gode gamle Shepard dager...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. Jan. 2008, 17:32 »
Bra! Veldig bra!
Wise har gjort en god jobb både i Millwall og Leeds! Syns det er strålende at vi tør satse på unge lovende engelskmenn fra lavere divisjoner!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #7 på: 28. Jan. 2008, 18:15 »
Han har, som Kristoffer helt riktig påpeker, gjort sine saker bra i de lavere divisjonene. Deriblant har han gjort en noenlunde lignende jobb med den gamle storheten Leeds, som King Kev gjorde med Newcastle i sin første periode som manager. Nå fikk ikke Wise tid til å fullføre det han var startet på, men jeg tror at Leeds vil rykke opp et hakk igjen i år. MYE takket være Wise's innsats. Mannen er nok meget målrettet (var i allefall det som spiller) så at han får en hånd med i det som skjer i klubben på det daglige plan ser jeg på som spennende. Han vil nok mest ha med oppbyggingen av et skikkelig ungdomsakademi i starten tenker jeg. Er så vidt meg bekjent et veldig ungt lag han har hatt i Leeds, og de har han fått til å fungere utmerket så det er en jobb jeg tror han kan ha mye positivt å komme med. Spennende valg av Mort/Keegan! Og velkommen mr Wise!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. Jan. 2008, 19:42 »
Tror dere at Shearer tar over Leeds da?:P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. Jan. 2008, 19:48 »
Kva i alle dager, Dennis Wise? Kva blir det neste, Vinnie Jones som assistent manager?  ;D

Neimen altså, spennande men eg må seie at eg er ein smule skeptisk til dette.  Prove me wrong din hissigpromp!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Jan. 2008, 19:54 »

Shearer har sagt seg villig til å gå en divisjon ned. Men to divisjoner tror jeg ikke han vil. Så da er nok Leeds hakket under hans verdighet. Men Shearer vil visst gjerne ha nord-engelske klubber, så spørs det om Leeds i såfall er langt nok nord.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28. Jan. 2008, 20:00 »

Shearer har sagt seg villig til å gå en divisjon ned. Men to divisjoner tror jeg ikke han vil. Så da er nok Leeds hakket under hans verdighet. Men Shearer vil visst gjerne ha nord-engelske klubber, så spørs det om Leeds i såfall er langt nok nord.
Nå er det stor sannsynlighet for at Leeds er i League One kun noen få måneder til, før de rykker opp til CCC.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. Jan. 2008, 20:38 »
Satser på at Wise bare tilføyer oss positive ting, og at Mort ikke har bæsja på leggen og ansatt han bak ryggen på Keegan. Det er keegans avgjørelser hvem som skal jobbe rundt han.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 29. Jan. 2008, 09:24 »
Utrolig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]