20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]  (Lest 25856 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]
« Svar #90 på: 29. Jan. 2008, 21:42 »
Given er utrolig klønete med beina i dag. To dårlige utspill for ikke å snakke om da han måtte bruke hælen for å gi Arsenal corner. Var litt på bærtur for noen minutter siden også.

Vi er pasningsdyktige på egen halvdel, men ubrukelige så fort vi beveger oss over midtstreken der vi stadig mister ballen. Hvor er angrepsfotballen? Hvor er kreativiteten? Milner og Duff har hatt noen forsøk på langpasninger, men de har alltid vært litt for lange for Owen. Vi har visst tydelige mangler hva offensive kvaliteter angår. (Ja, jeg vet det er pga Butt-Rozenhal, som EivindI poengterer.) Vi klarer ikke bygge oss opp rett og slett! Smith er dessuten ubrukelig, lager frispark til Arsenal med en gang ballen er i nærheten av han, gjør ingenting riktig.

Butt og Rozenhal har vært helt ok, intet mer intet mindre.

Midtstopperne har gjort en god jobb, det samme har Carr. Zoggy har sammen med Smith vært verst (med Given på 3.plass). Jeg tror så sannelig at Zoggy ER verst hittil. Angrepene til Arsenal kommer stadig på hans kant, og i dag kan vi konkludere med at han har vært håpløs defensiv. Helt tydelig at Arsenal bevisst angriper på den kanten gang på gang, og har kommet frem til en god del innlegg derfra. Iblant glimter Zoggy til med løp oppover og tekniske ferdigheter, men bakover har han vært svært dårlig.

Spillerbørs til nå, sånn kjapt laget:

Given - 4
Carr - 6
Rozenhal - 5
Capaca - 6
Taylor - 6
Zoggy - 3
Duff - 5
Milner - 5
Butt - 5
Smith - 3
Owen - 5/4

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 29. Jan. 2008, 21:42 »
kommer inn her og lurer på om vi har sett den den samme kampen.. vi spiller da ikke så dårlig. syns det er bortimot jevnt. de store sjansene har uteblitt for både oss og gunners.. er 1-1 i skudd på mål. syns roz faktisk har vært positiv på midten. ellers syns jeg linjedommeren bør skaffe seg briller,da han ar avblåst owen to ganger som reprisen viser onside. tror vi taåer dette 2-1 men syns ikke vi spiller så ræv som dere skal ha det til. borte mot gunners er ingen lek!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 29. Jan. 2008, 21:42 »
jævlig positive vi er her da...

Har vi noen grunn til å være fornøyde? Vi har blitt rundtspilt av Arsenal i 45min og du forventer at vi skal smile fra øre til øre?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 29. Jan. 2008, 21:43 »
Sier seg selv at det er så og si umulig å spille god fotball når den sentrale midtbanen består av Rozehnal og Butt... Det skjønner dere vel? Resten av laget er fullt kapable, med visse unntak.

Det er klart at dette trekker ned. Men når man ser på hvordan vi forsvarer oss så blir jeg rett og slett redd... Vi bruke ved et par anledninger sinnsykt lang tid på å klarere den jævla ballen. Det er flere ting som må fikses for at vi skal være i nærheten av å true Arsenal...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 29. Jan. 2008, 21:43 »

Har vi noen grunn til å være fornøyde? Vi har blitt rundtspilt av Arsenal i 45min og du forventer at vi skal smile fra øre til øre?

rundtspilt?? er dere drita hele gjengen eller? de har et skudd on target.. og syns da duff,owen har vært positive.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #95 på: 29. Jan. 2008, 21:44 »
Vi trenger så sykt en sentral midtbanespiller og en skikkelig spiss. Smith har jo ingenting utpå der å gjøre. Blir for spakt med Rozenhal og Butt selv om de gjør en ålreit jobb på midten når vingene ikke skaper noe særlig. Vi får satse på litt Owen-magi, synes han har vist noen gode tendenser. Hadde ikke gjort meg noe å prøve med Barton, men håper ikke vi setter inn på Ameobi, for det pleier å være minst like frustrerende som Smith.
Norwegian blood, Geordie heart

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #96 på: 29. Jan. 2008, 21:44 »
Resten av laget er fullt kapable, med visse unntak.

Godt utsagn :-)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 29. Jan. 2008, 21:45 »

Forrige kamp mot Arsenal så hang vi jo faktisk med en stund og produserte gode sjanser. I dag går vi ut på banen uten å skape en dritt.. Jeg er positiv hvis jeg har noe å være positiv over....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #98 på: 29. Jan. 2008, 21:47 »

Jeg snakker om at enkelte her uttaler seg som om vi rykker ned, og at det er umulig å snu dette laget til et godt lag. Vi er ikke bedre enn det vi viser her pr i dag, så da synes jeg det er tåpelig å drite ut egne medspillere fordi de spiller som man kan forvente av dem

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #99 på: 29. Jan. 2008, 21:47 »
Given 5
Carr 6
Cacapa 8
Taylor 7
N'Zogbia 2
Milner 2
Butt 5
Rozehnal 3
Duff 5
Smith 2
Owen 6

Mine ratings etter første omgang.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 29. Jan. 2008, 21:47 »
Er det bare meg, eller topper vi antall tilbakespill per kamp i PL klart? Synes det blir spilt tilbake til Given hele tiden. Jeg tror dette er mye av grunnen til at vi ikke klare å starte angrep. Vi beiner ballen opp mot Smith og Owen hele tida, men Gallas og Senderos er totalt overlegne. Håpløst.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 29. Jan. 2008, 21:49 »
Owen får 6 for og vere på spasertur. Da skal nå Smith ha nokenlunde det samme.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #102 på: 29. Jan. 2008, 21:50 »

Enig. Owen kan da ikke gå opp fra ratingen 5 når han ikke har gjort noe?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 29. Jan. 2008, 21:52 »

Enig. Owen kan da ikke gå opp fra ratingen 5 når han ikke har gjort noe?

Var vel Smith som mistet ballen i farlig posisjon da Arsenal scoret! an har ikke gjort annet enn å få frispark imot seg, men Milner har vært vår desidert dårligste så langt mener jeg..........

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #104 på: 29. Jan. 2008, 21:54 »
Vi virker mer villige etter pause. Basert på de førte 5:P