20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]  (Lest 25842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Arsenal- Newcastle(29.1)[Canalplus sport 1]
« Svar #75 på: 29. Jan. 2008, 21:34 »
skal ikke klandre Given for den ass :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 29. Jan. 2008, 21:34 »
Burde Given gått ut og bokset den? Eller blingset jeg totalt med synet??
I så fall er jeg enig med InspectorC

Tror ikke det.. Adebayor var i duell med Taylor, og ballen skrudde ut mot bakerste. Uhyre vanskelig å ta i så fall. Og hovedregelen for keepere er jo å ikke gå ut i feltet når det er duell mellom to spillere..
Det var vel strengt tatt Carr somn var i duellen med Adebayor?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Jan. 2008, 21:35 »
Riktig oppfattet, Daniel.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 29. Jan. 2008, 21:35 »
Zoggy på backen er livsfarlig, han selger seg gang på gang!! Viser hvor viktig Enrique har blitt for oss...

Alt i alt en ELENDIG kamp fra Newcastle sin side.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Jan. 2008, 21:35 »
Faen for en møkkafotball vi spiller ford tiden. Ikke det at jeg ikke har lagt merke til det før, men må bare få ut frustrasjonen min.  Det er jo vondt å se på når vi spiller. Vi har ingen struktur eller plan det vi gjør og trenger oss alltid opp i klynger som ender med at vi mister ballen. Jeg forventer ikke seier her, men herregud! Vi har jo knappt vært over midtbanen. Rett før jeg skrur av TVen og gjør noe annet for dette er jo rett og slett tøft og pinlig å se på.

På ein skala fra topp til bunn denne sesongen så må da denne ligge over midten ? Det seier jo litt om kor godt me har spela denne sesongen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #80 på: 29. Jan. 2008, 21:36 »
Det er ein rekke spelerar som ikkje er gode nok, har ingenting med taktikken å gjere. Det er spelarstallen som er for dårleg. Spelerar som Smith og Milner får meg til å rive av meg håret!

N'Zogbia har forøvrig vore elendig på venstre backen. Blir sjølvmord å ha han på VB mot arsenal. Ellers så er midtbana ALT for svak. Må handlast brennkvikt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 29. Jan. 2008, 21:37 »
Rakner garantert i 2.omgang også i dag. Tipper 5-0 til Arsenal (om Ade og gjengen gidder).

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #82 på: 29. Jan. 2008, 21:39 »
Rakner garantert i 2.omgang også i dag. Tipper 5-0 til Arsenal (om Ade og gjengen gidder).

[/quote

Ein skal ikkje sjå bortifrå det. Laget vårt er langt ifrå godt nok. Til og med Sunderland framstår som eit bedre lag enn Newcastle.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 29. Jan. 2008, 21:39 »
Er tydelig at det trengs store utskiftninger i stallen ja, er flere som rett og slett ikke er gode nok. Får håpe Keegan får fikset opp i dette til sommeren...

Tipper det blir 3-0 i dag også.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 29. Jan. 2008, 21:39 »
Vet ikke hvordan formen til barton er, men vi trenger mer kreativtet på midten. Er ikke meg imot om han kommer inn...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #85 på: 29. Jan. 2008, 21:40 »
jævlig positive vi er her da...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 29. Jan. 2008, 21:40 »
Helt enig at Zog blir for svak her...Enrique er treigere, men plasserer seg riktig i hovedsak og er vanvittig sterk i kroppen. Milner spiller så ræva for tiden at det er mye bedre å flytte Zog på høyrekant tror jeg. Han vil skape mye mer enn hva milner gjør nå

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #87 på: 29. Jan. 2008, 21:41 »
Aldeles ikke ufortjent at vi ligger under til pause. Vi ligger med 10 mann bak ballen gjennom hele omgangen, og da er det bare et tidsspørsmål før Arsenal scorer. Vi spiller Allardyce-fotball nå, og mye av grunnen til det er at Roz og Butt ligger sammen på midten. De gjør en bra jobb med oppdemming av Arsenal-angrepene, men vi blir totalt blottet for offensiv kraft. Inn med Barton for Roz eller Butt i andre omgang, så vil vi iallefall skape noe.

For øvrig er har Zog vært helt håpløs. Cacapa, Taylor og Carr spiller som helter i backfireren, men gang på gang ruller Arsenal og co opp på høyresiden. Det virker som om Zog har store plasseringsproblemer. Håper og tror dette bedrer seg i andre omgang.

Det er fortsatt en omgang igjen, og jeg forventer ingen snuopperasjon. Klarer vi forbedre spillet er jeg fornøyd.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 29. Jan. 2008, 21:41 »
Ja, det må handles, og det brennkvikkt. Jeg trodde Kev hadde fått midler jeg? Ut med fingeren og K J Ø P
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 29. Jan. 2008, 21:41 »
Sier seg selv at det er så og si umulig å spille god fotball når den sentrale midtbanen består av Rozehnal og Butt... Det skjønner dere vel? Resten av laget er fullt kapable, med visse unntak.