20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01  (Lest 28031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01
« Svar #165 på: 28. Jan. 2008, 22:06 »
Det var et par slike sjanser mot Arsenal, hvor marginene rett og slett ikke var på Owen sin side. Men får han mange nok av slike sjanser gjennom en kamp, så er det et par ganger at forsvaret mister konsentrasjonen eller ikke får marginene på sin side. Og da er Owen der.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 28. Jan. 2008, 22:46 »
Jeg synes de fem (jeg velger å gi Owen æren for selvmålet til Portsmouth) målene Owen har scoret denne sesongen er tilfredsstillende,

Hehe. Skal man dele ut ære på mål i fotball så kan du kanskje ta bort et par av målene Owen har scoret da, og gi kreditt til de som satte opp Owen foran kassa...Så da gir vi Ameobi æren for målet han scoret mot Barnsley(nydelig gjennombruddspasning), så gir vi Emre æren for målet mot Everton(fantastisk frispark til Owen)...Så da sier vi at Owen har 4 + 1 - 2 = 3 mål, og jeg ringer nufc i morgen...så fikser de detta..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 28. Jan. 2008, 22:52 »
Vel nå er det slik at Owen er best når han får de "gode passingene" fra med spillerene. Å gode passinger er ikke newcastle noe kjent for. :P Det trengs servitører på laget.
« Siste redigering: 28. Jan. 2008, 22:55 av Tønsberg »

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 29. Jan. 2008, 14:12 »
Owen trenger en scoring, da tror jeg det løsner skikkelig for gutten. Men samtidig er vi nødt til å begynne å produsere flere sjanser, førsteomgangen mot Arsenal var veldig positiv.
an sparker ikke Bobby Robson??

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #169 på: 29. Jan. 2008, 14:59 »
Owen er i feil klubb. Mannen er intet annet enn en stor utgift. Selg nå, så kan vi kanskje få litt for han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 29. Jan. 2008, 15:12 »
Han er vel i feil klubb på samme måte som Shearer var i feil klubb de siste par sesongene for vårs.
Men King Kev har vel planer om å endre akkurat det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 29. Jan. 2008, 16:27 »
Produserer vi flere sjanser, så scorer vi også flere mål. Og jeg tror det vil løsne for Owen hvis han bare får en scoring igjen.
Selv for en goalgetter som Owen, så handler mye om selvtillit. Selv om han sier at "jeg vet at jeg kommer til å score", så kommer ikke Owen til å finne godfølelsen før han scorer mål igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 29. Jan. 2008, 16:56 »
Jeg skal se om jeg finner høydepunkter fra de kampene, så får vi se om jeg kan si meg enig. Men det er ihvertfall ingen brente sjanser som har brent seg inn i minnet mitt, som situasjoner der det er en større prestasjon å bomme, enn å score.

Litt trist hvis en "målgarantist" må ha sjanser hvor det er en større prestasjon å bomme enn å score før han faktisk klarer å få ballen i mål.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 29. Jan. 2008, 17:00 »
Til og med Shearer har gått i lengre perioder uten å sette ballen i mål, så jeg synes folk er litt for kjappe i avtrekkeren til å dømme både Owen og Martins. Hvis det er noen som skal klare å få spissene våre til å score igjen så er det Keegan, så la oss heller dømme de ved sesongslutt.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #174 på: 29. Jan. 2008, 17:22 »
Grunnen til at folk ønskjer at Owen skal skåre igjen, ER fordi han har kostet oss ein FORMUE, og gjer det forsatt, utan i innfri. Skal gi han ut denne sesongen og neste. Han bør begynne å levere.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 29. Jan. 2008, 17:52 »
Da har jeg sett begge de sjansene det henvises til. Mot City kan jeg delvis være enig. Den bør han vel egentlig putte. Men selv Drogba kan bomme på slike muligheter. Jeg har aldri prøvd meg i en lignende situasjon selv, men du skal lykkes 100% med touchen skal du få den der i mål. Noen ganger kan man lykkes 100% og ballen sniker seg utenfor også. Og i den situasjonen har du ikke mye tid til å tenke. Kanskje burde Owen ha løftet ballen, men det er like fullt en imponerende redning av keeper.

haha så owen kan bomme på hundre prosent sjanser fordi drogba gjør det, men martins kan ikke bomme på hundre prosent sjanser fordi owen ville satt dem. Snakk om å forsvare owen da.

lt;3 Newcastle <3

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #176 på: 29. Jan. 2008, 18:15 »
Spørs vel også hvor ofte du gjør det. De sjansene jeg har sett Martins bomme på er ikke 100% sjanser, men mer 200%... MEN når det er sagt: Spissene våre scorer ALT for få mål! Det er vi vel alle enige om.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 29. Jan. 2008, 19:10 »
Alle er enige om at spissene våre scorer for få mål ja. Det vi krangler om, er hva som er årsaken til det. Noen hevder at Owen er roten til alt ondt. Jeg hevder at mangelen på mange nok gode sjanser er årsaken.

Når det gjelder Owens sjanser mot MC og Stoke, så hadde jeg ikke blitt forundret om Martins hadde satt dem begge to. Nettopp på grunn av at Martins har en egen evne til å lykkes i slike situasjoner, mens Owen lettere putter de VIRKELIG store sjansene, som Martins har en lei tendens til å bomme på. Har aldri sett Owen rundet keeper og bommet, har aldri sett Owen bomme på åpent mål. Det har Martins greid opptil flere ganger. Martins har en merkelig touch på ballen innimellom, som kan gjøre at ballen får en annen bane enn normalt. Det kan kanskje hemme han i enkelte situasjoner, mens det hjelper han i andre situasjoner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 29. Jan. 2008, 23:36 »
Spissene våre får alt presset, men faktum er jo at vi ikke skaper sjansene som spissene skal score på. Vi må jo bare innse at vi ikke har noen Henry eller Christine Ronaldo som kan lage mål alene på løpende bånd. Våre spisser er alle avhengig av leveranse fra de bak seg, men det har vært for mye return to sender, adress unknown er jeg redd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 30. Jan. 2008, 18:31 »
Hadde spissene vært i boksen på alle innleggene som kom og kanskje vært først på en ball da de først var i boksen, så hadde Newcastle kanskje vunnet.