20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01  (Lest 28055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01
« Svar #135 på: 26. Jan. 2008, 20:05 »
Var i alle fall godt å se et Newcastle som sto like mye for underholdningen som Arsenal på selveste Emirates Stadium i 1. omgang. Var i skikkelig godt humør, spesielt tidlig i 1. omgang.  :)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 26. Jan. 2008, 20:08 »
Enig med at det er morsomt med godt spill. Synd vi rakner. Keegan ordner dette over tid...
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 27. Jan. 2008, 09:01 »
Vi får ihvertfall håpe at dette ikke er sant

And some players were dismayed at new Newcastle boss Keegan's farcical tactical team meeting ahead of yesterday's 3-0 FA Cup fourth round drubbing at Arsenal.

A Toon insider said: "The players were waiting for Kevin to give his instructions but all he said was: ?Arsenal are a great passing team. We must make sure we pass the ball better than them.'

"That was it. There were no specific tactics, no work on set pieces...the players were stunned."

http://www.newsoftheworld.co.uk/2701_woodgate.shtml
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 27. Jan. 2008, 09:11 »
Det der tror jeg faktisk ikke noen ting på :) Og når det står i den søppelavisen der så tipper jeg at jeg har rett...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 27. Jan. 2008, 10:19 »
Det er søndag igjen, og rykte avisene slenger dritt. Det kommer til å komme seg .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #140 på: 27. Jan. 2008, 10:26 »
Endelig tørr vi å presse høyt selv om motstanderen er Arsenal! Herlig innsats og meget godt forsøk i 1.omgang. Dette virker lovende. Endelig er Newcastle et lag som forsøker å underholde! Hørte dere "There's only One Kevin Keegan" som runget selv når vi lå under 2-0? GLEDER meg til fortsettelsen!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #141 på: 27. Jan. 2008, 10:34 »
Tingen er at vi ser store forbedringa i spelet, men vi har ikkje spelerane til å avgjøre kampane. Skulle hatt ein kreativ midtbane mann, tillegg til ein klasse spiss som sett sjangsane sine.  Ellers så er vi alt for svak på høgreflanke. Greit nok at Milner er i ein dårleg periode, men eg kan ikkje seie eg har ståltrua på han lenger.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 27. Jan. 2008, 10:38 »
Men jeg tror at Owen og Martins vil skore mer med litt flere Keegan kamper i beina! La oss bruke resten av sesongen for å se hvilke spillere som "blomstrer" under keegan og hvem som bør erstattes.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #143 på: 27. Jan. 2008, 10:53 »
Hehe husker for nokre månadar sidan da folk sa "Ja nei dinna sjangsen som Oba bomma på der, hadde Owen putta."
Det vise no seg slik at godeste Owen har bomma på svært så store moglegheite i den siste tida. Owen er rett og slett ikkje den speleren han eingong var.

Så frå no av så er det kanskje greiast å seie: " Den sjangsen hadde Shearer skårt på!"
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 27. Jan. 2008, 10:57 »
Har trua på både Owen og Martins jeg. Eneste som trengs er at det løsner litt.. Hvis vi spiller slik vi gjorde i 1.omgang i går mot dårligere lag enn Arsenal er jeg sikker på at vi hadde ledet med 2-3 mål...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 27. Jan. 2008, 11:13 »
Hehe husker for nokre månadar sidan da folk sa "Ja nei dinna sjangsen som Oba bomma på der, hadde Owen putta."
Det vise no seg slik at godeste Owen har bomma på svært så store moglegheite i den siste tida. Owen er rett og slett ikkje den speleren han eingong var.

Så frå no av så er det kanskje greiast å seie: " Den sjangsen hadde Shearer skårt på!"

100% enig Hans Emil.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 27. Jan. 2008, 11:52 »

100% enig Hans Emil.

Og jeg er også selvfølgelig 100% enig. Sitter og ser reprisen av kampen, og den sjansen Owen fikk til å score etter rundt 13-14 minutter er rett og slett megastor. Jeg kan ikke gjøre annet enn å undre meg kraftig over hvordan det i det hele hele tatt er mulig å ikke dytte den ballen inn med tåspissen. Beyond me. Som de sier på N-O: Det vi EGENTLIG trenger, er en klassespiss, en kraftspiss, en målgarantist. Trenger selvsagt å få inn spillere i andre posisjoner også, men noen må jo score målene, hvordan i helvete skal vi ellers vinne fotballkamper?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 27. Jan. 2008, 12:50 »
Ved å legge oss bakpå, satse på å holde nullen og at motstanderen skal score et selvmål i "ny og ne"! Var det ikke dette Allardyce ønsket da Fredrik??  :P

Men er enig vi trenger en spiss, en Les Ferdinand type, god til alt, god på hodet, sterk i kroppen, rask og brukbar teknikk. Men dette koster, og det er nødvendigvis ikke den enkleste transfermnd å få til en slik handel.........

Men jeg menerat vi også trenger en offensiv sentral midtbanespiller, en som kan starte angrepene, fordele ballene offensivt, som kan score de avgjørende målene, osv. En Beardsley type for å si det sånn. Jeg kan leve med Butt, Faye, Geremi, Smith som èn av 2 på midtbanen om vi får inn en offensiv spiller ved siden av dem.......

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #148 på: 27. Jan. 2008, 12:55 »
Men er enig vi trenger en spiss, en Les Ferdinand type, god til alt, god på hodet, sterk i kroppen, rask og brukbar teknikk. Men dette koster, og det er nødvendigvis ikke den enkleste transfermnd å få til en slik handel.........

For første gang på lang tid er jeg enig at vi også må gjøre noe på topp. Selg Smith og en annen (vet ikke helt hvem) og hent en klassespiss.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 27. Jan. 2008, 13:05 »
Er egentlig sløseri med muligheter på kantene når man slår inn mot Owen som er 1,73 m høy :P Skal man først slå høye baller inn mot 16 meteren. Må man første ha en høyere og god hodespiller til det.