20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01  (Lest 28044 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01
« Svar #105 på: 26. Jan. 2008, 17:58 »
nok en gang er det nicky butt (får sin lønn fra MANU) som gjør så nederlaget er totalt! kommer aldri til å forstå meg på hvorfor han spiller

haha idiot.. håper og tror du kødder

Hvorfor skulle han kødde? Hvis du med dette forsvarer Butt, så bare legger vi dette dødt med en gang.

Kan ikkje du berre ta deg ein bolle og komma deg ut å få litt frisk luft eller noke!? skal du noke ein gang dra spelara frå laget vårt ned i gjørma? Eg vil heller at vi fokuserar på det gode spelet vi hadde i 1 omg, og att Butt og Zogbia styrte midtbana. Mot Fabregas og Flamini. Samtidig var vi brukbart bakover og Cacapa hadde mange gode inngrepena.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 26. Jan. 2008, 17:59 »
Ser positivt på kampen totalt sett, men vi lider av mangel på sentral midtbane, alt skal skje på kantane, og Milner har jo lite å stille opp mot Clichy. Menmen, dette ser eg positivt på. Synest Cacapa var vår bestemann i dag.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 26. Jan. 2008, 18:00 »
nok en gang er det nicky butt (får sin lønn fra MANU) som gjør så nederlaget er totalt! kommer aldri til å forstå meg på hvorfor han spiller

haha idiot.. håper og tror du kødder

Hvorfor skulle han kødde? Hvis du med dette forsvarer Butt, så bare legger vi dette dødt med en gang.

Butt var fantastisk i 1 omgang. En av grunnene til at Arsenal var så tannløse framover. Det er selvfølgelig klønete å score et selvmål på den måten, men det kan skje de beste. Er helt enig med de som mener at vi bør ha inn en ny spiller på DM, men Butt var ikke noe dårligere enn resten i dag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 26. Jan. 2008, 18:00 »
Ser positivt på kampen totalt sett, men vi lider av mangel på sentral midtbane, alt skal skje på kantane, og Milner har jo lite å stille opp mot Clichy. Menmen, dette ser eg positivt på. Synest Cacapa var vår bestemann i dag.

Einig, slik som Taylor spelte idag ligg han bak Cacapa og Faye i kampen om å spela ilag med Woodgate...

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 26. Jan. 2008, 18:01 »
Typisk med Butt hets hver gang vi taper, tar jo aldri feil her inne. Han får jo alltid pepper, mens andre som overhodet ikke presterer ikke blir nevnt. PATETISK!

Ellers synd i ikke holder i 90 min, minnet litt om forrige helg, selv om vi ikke ble like rundspilt i de siste 45 idag. Taper allikevel fortjent i mine øyne, da vi er totalt tannløse etter pause.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 26. Jan. 2008, 18:03 »
Typisk med Butt hets hver gang vi taper, tar jo aldri feil her inne. Han får jo alltid pepper, mens andre som overhodet ikke presterer ikke blir nevnt. PATETISK!

Ellers synd i ikke holder i 90 min, minnet litt om forrige helg, selv om vi ikke ble like rundspilt i de siste 45 idag. Taper allikevel fortjent i mine øyne, da vi er totalt tannløse etter pause.

Desverre slik det er vorte er inne. Butt får skylda for tapet, pluss Smith kanskje. Men føle vi andre kan prøva fokusera på det positive idag, og at 1 omg var veldig bra. 2omg var tamm!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 26. Jan. 2008, 18:03 »
Gidder ikke en gang ta seriøst enkelte sjeler som selvfølgelig må i strupen på Butt etter dagens kamp. Han kom relativt bra ut av denne kampen tross selvmålet. Da var hans partner i midten mye svakere, også i pasningsspillet.
Vi er alt for dårlige bakover, altfor mange feil, og vi bruker forbanna lang tid på å få lærkula ut av egen boks. Vi spiller bra i førsteomgang, men andreomgang faller det igjennom og vi klarer ikke angripe. Hadde vært herlig med en Woodgate der bake for å si det slik!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #112 på: 26. Jan. 2008, 18:08 »
Kva lag vi stilte? Hørte at vi gjor ein jævla bra første omgang, men total kollaps i 2.omgang? Butt og Smith dei svake ja.  Sjølvmål også, uffa. Vi treng sentrale midtbane spelera FORT!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 26. Jan. 2008, 18:09 »
Butt var dårlig i andre omgang, det er ikke til å komme unna. Utrolig mange feilpasninger som ødelegger angrep og gjør at Arsenal kommer. Han var veldig god i første, det er jeg enig i, men pasningsspillet hans er svært ofte begredelig.
Norwegian blood, Geordie heart

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 26. Jan. 2008, 18:10 »
Fy faen for en gjeng med tapere som klager på Butt i dag. Fortjener ikke å heie på Newcastle, når man viser så sinnsykt liten innsikt.

Selv er jeg fornøyd med progresjonen Keegan ALLEREDE viser...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 26. Jan. 2008, 18:10 »
Kva lag vi stilte? Hørte at vi gjor ein jævla bra første omgang, men total kollaps i 2.omgang? Butt og Smith dei svake ja.  Sjølvmål også, uffa. Vi treng sentrale midtbane spelera FORT!

De var langt fra de svakeste.
Milner og Tayls var svakest i dag, spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 26. Jan. 2008, 18:13 »
De var langt fra de svakeste.
Milner og Tayls var svakest i dag, spør du meg.
Det kan jeg være enig, spesielt Taylor. Så egentlig nervøs ut hele kampen. Burde scoret på den ene muligheten og. Milner fikk ingenting til.
Norwegian blood, Geordie heart

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 26. Jan. 2008, 18:14 »
Newcastle spilte veldig bra i første omg. I andre omgang fungerte ikke Duff like bra. Milner var dessverre en skygge idag. Forbedringer er det massevis av og et par kvalitetskjøp vil heve oss. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #118 på: 26. Jan. 2008, 18:14 »
Milner har vore drit lenge no. Bør få inn ein høgreving som kan utfordre om plassen, eventuelt la Lua Lua få prøve seg.

Har dokke ratings?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 26. Jan. 2008, 18:15 »
Ja. Har ikke sett Milner så svak på lange tider. Og ikke over såpass mange kamper. Han fikk ikke til noe, og var overhodet ikke med i kampen.
Taylor var nervøs kampen gjennom og Adebayor lekte tidvis med han.