20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01  (Lest 28050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01
« på: 25. Jan. 2008, 08:42 »
Preview: Arsenal - Newcastle (FA-cup)

Kevin Keegan og hans Newcastle står ovenfor to svært vanskelige kamper mot samme motstander på kort tid. Arsenal står nemlig på motsatt banehalvdel både når lagene møtes til dyst i FA-cupens 4. runde og når midtukens Premier League-kamper spilles.

NEWCASTLE
Tabellposisjon: 12. plass, 27 poeng (23 kamper)
Bortestatistikk: 2-2-7
Form siste 5: 0-1-4
Ute: Ramage, Martins, Geremi, Emre, Beye
Usikre: Viduka, Barton

ARSENAL
Tabellposisjon: 2. plass, 54 poeng (27 kamper)
Hjemmestatistikk: 10-2-0
Form siste 5: 3-2-0
Ute: Tourè, Song, Ebouè, van Persie, Djourou
Usikre: Senderos, Denilson

Innbyrdes oppgjør
Lagene møttes i Ligacupen tidligere i sesongen. Da ble Arsenal for sterke og vant 2-0 etter to sene mål. Vi må helt tilbake til juletider i 2001 for å finne sist Newcastle slo Arsenal på Highbury (3-1).

TV-info
Kampen starter 1600 og vises direkte på SportN.

* Kampen inngår ikke i Prediction League. Det gjør imidlertid oppgjøret i ligaen.
« Siste redigering: 25. Jan. 2008, 08:44 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle (FA-cup) 26.01
« Svar #1 på: 25. Jan. 2008, 08:53 »
Det er lov å håpe på at vi kan overraske! Så mitt tips er en super kamp av Given og 0-0, som blir omkamp på St.James Park.

Håper på disse 11

Given
Carr - Taylor - Cacapa - Enrique
Milner - Butt - Zog - Duff
Owen - Smith

Benk: Harper, Roz, Carroll, LuaLua, Edgar

Vi er nødt til å satse på kontringer her, å spille ut arsenal på Emirates er  det ingen lag i verden som klarer uansett..Men vi må tørre å stå oppe mot dem og gi dem kamp, og selvfølgelig holde i ballen når det er mulig.

Steven Taylor sa i intervju med Newcastle World TV at laget hadde hatt fokus på pasningsspill i KK sin første uke som sjef, noe han virket glad over siden det hadde vært mye langpasnings fokus på trening de siste månedene...Godt vi er kvitt Mr.bolton med andre ord!!

PS! Faye er også uaktuell..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Jan. 2008, 10:23 »
Viduka og Barton?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #3 på: 25. Jan. 2008, 11:03 »
Ja her har jeg kun forventninger om at vi PRØVER! det vil si at vi tørr angripe. Ellers forventer jeg ikke noe seier, men som alltid så håper jeg!
De som befinner seg i Bodø-traktene, så vises kampen som vanlig på Wembley Pub. Be there!! (med drakta på!).

Ut fra dagens situasjon er jeg enig i laget til kø1. Muligens at jeg ville prøvd Carroll istede for Smith, men det vil nok ikke skje.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Jan. 2008, 11:07 »
Det som er så bra med Smith i slike kamper er at han gir jernet alltid uansett, og vi trenger arbeidsinnsatsen hans mot Arsenal! Men jeg har lyst til å se Caroll fra start ganske snart jeg også..tror han har det som trengs for å bli en toppspiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 25. Jan. 2008, 14:33 »
kø1 sitt lag er etter min mening det klar betse laget vi kan stille med. Hadde vært morsomt å gi Caroll sjansen, men dette er ikke kampen til dette. Håper vi får se en god prestasjon. Det er det eneste jeg forventer.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25. Jan. 2008, 17:22 »
kø1 sitt lag er absolutt det beste laget vi kan spille med, så håper på det. Det jeg forventer av kampen er at vi presterer bra, og det er heller ikke galt å håpe på en uavgjort / seier.
Toon till I die.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Jan. 2008, 17:27 »
Tipper vi får juling i denne kampen. Et revansjesugent Arsenal lag vinner nok denne relativt greit !

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Jan. 2008, 19:39 »
Ser ut som det beste laget vi kan stille med ja.. Blir spennende å se hvilke prioteringer Keegan gjør under kampen, og de neste kampene. Levner egentlig Smith, Butt og Viduka liten sjanse i planene hans fremover

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Jan. 2008, 19:58 »
Vi har nå to sjanser på fire dager til å slå Arsenal på Emirates. Hvilken av de to kampene vil vi aller helst vinne?
Jeg går for denne.

Selvfølgelig skal vi vinne begge, men hvisomatsåfremtifall at vi kun får lov å vinne én, så holder jeg en knapp på morgendagens kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Jan. 2008, 20:00 »
Jeg vil helst vinne morgendagskamp jeg også. I FA cupen har vi fortsatt "sjans" til å vinne, men vi lite om ingenting å spille for i ligaen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Jan. 2008, 22:26 »
Fa cupen selvfølgelig.Vil tørre og påstå at morgondagens kamp er sesongens viktigeste.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #12 på: 26. Jan. 2008, 01:24 »
Tror Newcastle har en god sjangse til og vinne denne kampen! arsenal kommer mest sansynlig til og stille me mange reserver og newcastle har nettopp fått ny manager, som veldi ofte blir en moral-boost får laget! og i tillegg har newcastle en tendens til og spille bedre i kamper mot gode lag en om de skulle spillt mot et litt "dårligere" lag! derfor tror jeg resultatet i morgen blir 0-2!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Jan. 2008, 01:27 »
Arsenal er vel ikke kjent for å bruke reserver i FA cupen???

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Jan. 2008, 01:31 »
spillte vell med reserver forrige kamp om jeg ikke tar helt feil?
Toon till I die.