20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??  (Lest 33078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??
« Svar #150 på: 12. April 2008, 05:19 »
Ja uten tvil.Van der vaart hadde vært litt av et kjøp!.blir spennende å se hvem Keegan har i kikkerten når det kommer på midtbanen.Han har nok flere gode alternativer i kikkerten alrede han skal sikte seg inn på tenker jeg.Virker som Veloso fra Sporting Lisboa er muligens en han snuser på?

Eirik515 : Velkommen skal du være på forumet :).Håper du vill trives her iblandt de fotballgale på forumet :D
« Siste redigering: 12. April 2008, 12:13 av BallaJazz »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 12. April 2008, 10:57 »
Veloso spiller for Porto. Rangersspilleren vi har blitt linket til i det siste er Cuellar.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #152 på: 12. April 2008, 10:59 »
Veloso spiller for Porto. Rangersspilleren vi har blitt linket til i det siste er Cuellar.

Veloso speler da vel for Sporting Lisboa?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 12. April 2008, 11:02 »
Hehe, stemmer. Blander alltid de lagene :p
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 19. April 2008, 03:22 »
Van der Vaart spiller jo i Hamburg og har vel sagt at han vil bort flere ganger. Hvis han ikke får noe tilbud fra en storklubb i sommer (som han ikke fikk i vinter) er det ingen umlighet at han kan komme til oss. Newcastle er fortsatt en stor klubb og han har jo sagt at han vil til England. Selv om jeg ikke akkurat ville satt pengene mine på at han spille i Newcastle 1. spetember 2008 så er det langt fra så urealistisk som andre spillere som har vært nevnt her før.

Han hadde vært en drøm ja, men det er jo utenkelig at ingen storklubber kommer til å by på han i sommer.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 19. April 2008, 11:10 »
Er nok redd for det jeg også, men siden han ikke fikk noen tilbud i vinter håper jeg det er en liten sjanse. Fikk faktisk sjansne til å se han live i vinter under tysklandstur med tyskklassen, og selv om kampen endte 0-0 var han meget god.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #156 på: 19. April 2008, 15:41 »
Blir ikke Carrick iallefall.
Blir heller ikke Barry ser det ut til. Han vill spille champions league å Liverpool å Chelsea ser ut til å evt vinne den kampen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 19. April 2008, 16:09 »
Jeg tror Barry blir i Villa...de har noe på gang der! En av PL's beste managere, et lag med unge lovende spillere osv.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #158 på: 19. April 2008, 20:01 »
Jah Barry blir nok i Villa.Carrick kan vi også bare glømme ettersom han har signert en ny kontrakt.Men Van DerVaart derimot skal vi vell ha en mulighet for å hente tror jeg!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 19. April 2008, 21:19 »
Ettersom Carrick har skrevet ny kontrakt med ManU tviler jeg på at de er ute etter Veloso denne sommeren. Jeg mener vi bør strekke oss langt for å få denne spilleren! Han meget bra defensiv midtbanespiller, med en flott pasningsfot.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #160 på: 23. April 2008, 00:33 »
Jeg mener vi trenger en box to box midtbanespiller a la gerrard og Lampard. Jeg vet jeg vet... ingen av de er aktuelle, men vi trenger en tilsvarende type som kan slite istykker motstanderlaget

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 23. April 2008, 00:41 »
Jeg mener vi trenger en box to box midtbanespiller a la gerrard og Lampard. Jeg vet jeg vet... ingen av de er aktuelle, men vi trenger en tilsvarende type som kan slite istykker motstanderlaget

Før denne sesongen trodde jeg faktisk vi hadde fått den spilleren i Joey Barton, han var helt elendig(mildt sagt) før KK la om til 4-3-3, men nå har han for alvor vist hva han er god for!! Han har vært strålende i det siste, og det eneste som mangler nå for Barton er målene....han scoret mye i city til en midtbanespiller å være. Men han har vært svært nære, det skal sies og jeg er overbevist om at Barton bare vil bli bedre og bedre for Newcastle. Gleder meg voldsomt til å se han neste sesong, da tror jeg målene kommer også ;) Så med andre ord, jeg tror faktisk vi har den "box to box" spilleren vi trenger, nå må vi jakte på en midtbanesjef!

Men selvsagt, det skader jo ikke å ha flere gode midtbanespillere...men først og fremst vil jeg ha inn en midtbanesjef, en dirigent som kan ta plassen til Butt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 23. April 2008, 00:44 »
Enig med kø1, vi trenger en skikkelig midtbaneelegant som kan ligge i midten av midtbanetrioen og styre spillet. En Emre skadefri eller et alternativ til ham i på Geremis plass hadde vel heller ikke vært å forakte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #163 på: 23. April 2008, 10:29 »
Ja, vi trenger en ny dirigent. Barton er ikke den mener jeg.
Carrick for vi ikke, Barry vil spille i Champions league, så han kommer noe ikke.

Hvem kan vi da evt hente?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 23. April 2008, 13:48 »
Danield nevnte tidligere Veloso og av det jeg har sett virker han som en svært god kandidat til å ta over plassen til Butt. Problemet er bare at flere klubber og bedre nok er interessert i en slik spiller.