20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pub i trondheim hvor newcastle fans samles?  (Lest 12301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Pub i trondheim hvor newcastle fans samles?
« Svar #15 på: 27. Mars 2008, 00:36 »
Kom på three lions. Det er der 90% av all newcastlefansen samles. Den er ti ganger så bra som kings cross... For din egen, klubben og medsupporternes del, kom på Three Lions! :)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 27. Mars 2008, 19:31 »
Vel talt, borbis.

Jeg har ikke vært på KC etter at Three Lions kom, og jeg kommer neppe tilbake dit med det første. Three Lions og Extra Time har kommet for å bli!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Mars 2008, 23:36 »
Den er grei folks, da sees vi der imorgen hvis jeg klarer å kave meg bort etter dagens strabaser! Ikke alt for vrient å finne så vidt jeg har skjønt!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Mars 2008, 22:10 »
Den er grei folks, da sees vi der imorgen hvis jeg klarer å kave meg bort etter dagens strabaser! Ikke alt for vrient å finne så vidt jeg har skjønt!
Fant du veien? Nå havnet vi riktignok på Extra Time, men det er jo samme sulamitten.

RHCP14

• Gjest
« Svar #19 på: 13. Mai 2008, 11:58 »
Noen som har sånn ca telling på kor mange som er supporter av Newcastle i Trondheim? Tipper vi kan være rundt 30 vertfall. Ka med å stille mannssterke neste sesong? Bli kjent for dei som skriker mest og høgest? Vi er jo tross alt verdens beste fotballfans. Da må vi vise det i Norge også ;)

Har ein liten drøm om at vi kan fylle heile første etasje ein gong....

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Mai 2008, 14:19 »
Det er mange flere enn 30 trur jeg, og jeg trur ikke det er noe problem å fylle hele førsteetasjen hvis flesteparten kommer seg til puben på en kamp. Du må gjør som supporterne til liverpool b.l.a. Arrangere quiz, spille klubbsangene og lage stor stemning..
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

RHCP14

• Gjest
« Svar #21 på: 13. Mai 2008, 15:13 »
Det som kunne blitt gjort er:

*Veddemål om når første Newcastle-scoring kommer i kampen.
*Quiz (kanskje med utgangspunkt i den aktuelle kampen)
*Verveøl (dersom du "verver" to nye Newcastle-fans får du ein øl av resten av gutta...muligens vanskelig i praksis, men ein veg å gå for å få fleire interessert i klubben)
*Sanger som blir spilt før og etter kamp, og når de scorer. (Ka med å ha samme sang som dei spiller på St.James Park før kampene for å sette stemningen?)

Fleire tips er det sikkert også....

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. Mai 2008, 16:58 »
Nå er jeg ikke direkte fra Trondheim da, men jeg er fra Støren.
Jeg kunne jo alltids svippe innom tr.heim på kamp, når jeg ikke er ute og jobber

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Mai 2008, 19:29 »
Det var en kort periode i fjor, under Roeder, at man av og til spile et par/tre Newcastle-sanger over på Three Lions, som en supporter hadde gitt dem. Men har ikke vært borti at det har skjedd en eneste gang denne sesongen. Nå har vel Three Lions en supporterklubb for Newcastle også, om noen som er medlem der, er medlem her, så bør det være mulig å organisere et treff for samtlige Newcastle-supportere i Trondheim og omegn. Trenger ikke være i forbindelse med kamp, kan jo bare vise en sesongvideo eller noe.

Hvis vi i tillegg arrangerer quiz med premier så bør det være mulig å lokke trege trondhjemmere til å ta turen til Three Lions.

Synes huske Dougie sa noe om at vi var rundt 50 stykker på King's Cross da vi spilte UEFA-semi mot Marseille i 2004. Noen har kanskje flyttet fra byen siden den gang, og nye har kommet til. Uansett, jeg vil bli overrasket hvis det ikke er mulig å samle 50 stykker til en Newcastle-kveld på Three Lions i 2008.
Det skal være fullt mulig å fylle hele førsteetasje.

Men dette må annonseres på flere måter. Å bare annonsere det på newutd.no og dette forumet gjør at vi bare får rundt 20 personer til å møte opp. Det er nok en god del Newcastle-supportere som ikke er fullt så aktive også, og som sjelden er på Three Lions.. De må vi også få tak i på en måte.

RHCP14

• Gjest
« Svar #24 på: 13. Mai 2008, 20:49 »
Ja hørte noen rykter om den Marseille-kampen :) Måtta ha vore digg! Har du noen tips om korleis vi kan få folk til å komme??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 14. Mai 2008, 17:10 »
Hvis vi får Dougie til å skrive noen ord om det på threelions.no, pluss at vi annonserer SKIKKELIG for det på forsiden og på forumet, og i tillegg tar personlig kontakt med alle Newcastle-fans vi kjenner og ikke kjenner, og lokker med konkurranser, premier og kanskje også litt rabbaterte priser (det er lov å spørre). Vil ikke forundre meg om vi til og med kan få Dougie til å lokke med en Brown Ale på huset, om så og så mange møter opp, eller noe sånt (godt mulig jeg drømmer, men det er lov å prøve seg)

Hvis vi avtaler på forhånd bør det være mulig å kunne arrangere et slikt treff før første ligakamp for eksempel, eller før en evt. pre season-match.

Det var ikke så digg når vi ikke gikk videre, og ikke scoret mål. Men det var veldig mye folk, veldig spennende og veldig stor stemning.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 14. Mai 2008, 23:57 »
Hva om vi oppretter en internett side for Newcastlesupportere i Trøndelag.
Der vi plannlegger treff før kampa, plannlegger Quis, Samlinger og etc.
Vi kunne jo f.eks ha spurt om 3 lions ville reklamert på sida, da tror jeg det er en større sjanse for og få en BRown Ale på Huset

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Mai 2008, 01:33 »
I stavanger har jo Manu supporterne fått en egen supporterpub samt at de skal åpne en supportersjappe. Kunne dette vært noe for Newcastlesupporterne i Trondheim?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Mai 2008, 17:33 »
ManU-fansen er jo garantert en god del hundre i en stor by som Stavanger da.
I Trondheim er vi nok i underkant av 100 AKTIVE supportere av Newcastle.
Egen pub og egen supportersjappe er en utopi.

Joda, Trondheim er en større by enn Stavanger, og det bor flere folk her, men det er stor forskjell på ManU og Newcastle.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. Mai 2008, 01:51 »
Joda jeg skal være enig i den joachim, men tanken er fristende ikke sant?
Men det er jo et marked for supportersjappe for engelske lag i en by som trheim?
Rart det ikke finnes