20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pub i trondheim hvor newcastle fans samles?  (Lest 12302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Pub i trondheim hvor newcastle fans samles?
« på: 18. Jan. 2008, 23:30 »
Hei, har vært mye innom forumet her før. Mesteparten av tiden på nussc. Flyttet til trondheim nå i august 07 og bare lurte om det er noen plass Newcastlesupporterne samles og ser kamp? Kings Cross?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Pub i trondheim hvor newcastle fans samles?
« Svar #1 på: 18. Jan. 2008, 23:34 »
Hvis ikke jeg bommer totalt så er det vel Three Lions som er mest besøkt..

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #2 på: 19. Jan. 2008, 10:21 »
Hei, har vært mye innom forumet her før. Mesteparten av tiden på nussc. Flyttet til trondheim nå i august 07 og bare lurte om det er noen plass Newcastlesupporterne samles og ser kamp? Kings Cross?

three lions e dein beste plassen synes no æ! men møtt opp i go tid før kampstart, så du får plass!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Jan. 2008, 13:06 »
King's Cross er avleggs og dårlig.

Three Lions er stedet!
Vi trenger flere Newcastle-supportere der. Har vært dårlig oppmøte hittil i januar, men jeg gjør nesten regning med rekordoppmøte i dag. DU skal også være der, Øyvindy.

18.15. THREE LIONS ENGLISH PUB, BRATTØRGATA 10-12B. Møt opp i god tid. Jeg drar dit for å se en av kampene som begynner kl. 16. Det anbefaler jeg flere å gjøre.

Vet du ikke hvor Brattørgata er? Kart finner du her. Og HER finner du pubens hjemmesider.

Velkommen skal du være. Syng høyt!
« Siste redigering: 19. Jan. 2008, 13:11 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Jan. 2008, 13:14 »
Three Lions er utvilsomt stedet!

Jeg er riktignok bortreist, så jeg får dessverre ikke til å være der under kampen i dag.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Jan. 2008, 13:26 »
Bortreist når Keegan er tilbake i manesjen? Forferdelig dårlig timing, kaller jeg det.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Jan. 2008, 13:51 »
bli desverre ikke three lions på mæ idag! samboeren læs t eksamen og æ må pass min sønn! så da bli d live update på vgnett på mæ!
dokk må rop for mæ å da!!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Jan. 2008, 23:32 »
Flott med trøndere, og akkurat i denne tråden er det greit, men kan du for fremtiden skrive på bokmål eller nynorsk ellers i forumet?
Det hadde vært supert.

Ellers så synes jeg ikke verken du eller Mikael hadde noen god unnskyldning for å ikke se kampen i dag. Ja, Mikael, jeg vet du sa du var bortreist, men du kan ikke være bortreist når Keegan vender "hjem". Og sønner kan være med sine fedre på fotballkamp. Selv om det er på en pub, hvor det serveres noe så farlig som alkohol.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Jan. 2008, 00:30 »
Three lions er helt klart stedet. Synes alle newcastlesupportere burde møte opp hvis de har annledning!

Vet at "extra time" som ligger rett over gata har blitt etablert. Eies av three lions-folka, men jeg har ikke vært innom der. Er det noen som kjenner til stedet eller har vært der?
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Jan. 2008, 12:15 »
Flott med trøndere, og akkurat i denne tråden er det greit, men kan du for fremtiden skrive på bokmål eller nynorsk ellers i forumet?
Det hadde vært supert.

Ellers så synes jeg ikke verken du eller Mikael hadde noen god unnskyldning for å ikke se kampen i dag. Ja, Mikael, jeg vet du sa du var bortreist, men du kan ikke være bortreist når Keegan vender "hjem". Og sønner kan være med sine fedre på fotballkamp. Selv om det er på en pub, hvor det serveres noe så farlig som alkohol.

Sønnen min er 8 måneder, kan ikke ta med han på pub... Men kommer neste gang!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Jan. 2008, 18:42 »
Three lions er helt klart stedet. Synes alle newcastlesupportere burde møte opp hvis de har annledning!

Vet at "extra time" som ligger rett over gata har blitt etablert. Eies av three lions-folka, men jeg har ikke vært innom der. Er det noen som kjenner til stedet eller har vært der?
Har vært inne på tanken om å stikke innom et par ganger, men det har ikke blitt sånn. Jeg har en følelse av at stedet er etablert mer for å avlaste Three Lions når Liverpool og ManU spiller kamp samtidig. For da er det ikke akkurat lite folk der. Jeg har aldri sett at det har vært stort mye folk innom Extra Time. Forøvrig så viser de langt mindre enn Three Lions. De kampene som sendes på ali baba-TV i saudi arabia er kun å få sett på 3L, og ikke på ET.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Jan. 2008, 12:39 »
Ja da e d lørdag, newcastle ska spill. æ bli å finn på three lions, med pils i hånd! see you all there!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Jan. 2008, 13:13 »
Ja da e d lørdag, newcastle ska spill. æ bli å finn på three lions, med pils i hånd! see you all there!
Yes!
Når klokken slår fire sitter vi alle sammen benket foran storskjermen med pilsen i hånda og ser Newcastle banke Arsenal 6-0

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Jan. 2008, 13:23 »
6-0 å ja! håpe på 2-0 æ da! men vi får håp du har rætt!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Mars 2008, 21:45 »
Skal til Trondheim til helgen, og må jo få med meg matchen mot Spurs. Blir nok litt Kings Cross ellers, men dere pleier å møtes på Three Lions og gjør det til helgen og?
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn