20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bottomless pit!  (Lest 3568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Bottomless pit!
« på: 18. Jan. 2008, 04:21 »
Dette er noe The Daily Telegraph  melder...

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?view=DETAILS&grid=A1YourView&xml=/sport/2008/01/18/sfnnew118.xml

Hvis dette stemmer, at Keegan har "uendelig" med penger å handle for, hvem ville dere da sett på St. James', og hvorfor??? Med SÅ mye penger, så er allting mulig...
Ja heia gutta!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bottomless pit!
« Svar #1 på: 18. Jan. 2008, 09:53 »
Jeg tror Ashley er snill så lenge han føler seg trygg på manageren, og det gjør han nu. . Om han får sååå mye penger vet jeg ikke. . Det kan jo  bare være rykter. Hvem vet? Dukker de rette spillerene opp tror ikke jeg Ashley står i veien med lås på lommeboka ihvertfall.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2 på: 18. Jan. 2008, 10:02 »
Så det var SWP. Det hadde vært noe det. Men vanskelig å si om han vil gå fra Chelsea. ellers kunne jeg tenkt med W.Bridge.
Defoe kan kan også evt komme inn, men da må Ameobi ut.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Jan. 2008, 12:01 »
Dette er noe The Daily Telegraph  melder...

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?view=DETAILS&grid=A1YourView&xml=/sport/2008/01/18/sfnnew118.xml

Hvis dette stemmer, at Keegan har "uendelig" med penger å handle for, hvem ville dere da sett på St. James', og hvorfor??? Med SÅ mye penger, så er allting mulig...

Synes Keegan bør kjøpe en del unge talenter og et par klassespillere. En spiller jeg gjerne ville ha sett i Newcastle-trøye er Miguel Veloso, men han regner jeg med Man-Utd snapper opp før oss. Hadde vært passe sykt om vi kunne lokket Van der Vaart og Klass Jan Huntelaar hit og.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Jan. 2008, 12:08 »
Ryktes om 90 millioner pund i år. Men tror vi bør ta det med liten klype salt, media overdriver ofte slike ting! Vi bør uansett vente oss 2-3 nye fjes i Januar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Jan. 2008, 15:52 »
Likte Keegans svar på spørsmål om dette på pressekonferansen:
"Let's hope the papers are right".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 18. Jan. 2008, 15:56 »
Det mest befriende nå er vel å gå tilbake til gode gamle attacking 4-4-2.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Jan. 2008, 16:18 »
Hvorfor er du så opphengt i formasjon? Det som jeg gleder meg mest over er at vi endelig kan være sikker på at vi spiller fotball. At vi prøver å vinne alle kampene. Om vi da spiller 4-3-3, 3-6-1, 4-4-2, 5-3-2, 8-1-1 eller 4-2-4, så er det nesten rivende likegyldig for meg. Det er MÅTEN vi angriper kampene på, som betyr noe. Ikke en formasjon, som i mine øyne kun eksisterer på papiret. Formasjon har en viss betydning for spillestil, men på langt nær så mye som mange her på forumet ser ut til å mene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Jan. 2008, 20:51 »
Penger er viktid i denne fasen av prossesen..Hadde vært meget gledelig å fått såpass som 90 mill pund ;)
Men jeg tror at det er unge spillere det skal satses på? Så burde det innvisteres i kvalitet i forsvaret å den defensive midtbanen..
Så mener jeg pengene bare skal flyte å spillerene kommer svømmende fra alle verdens kanter..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #9 på: 18. Jan. 2008, 21:09 »
£90Mill er vel litt mye, men for all del skulle det stemmer er det ikke meg imot ;)
Jeg drømmer om at ryktene om Deco er riktige, men jeg tviler sterkt... GLEDELIG uansett at KK er tilbake! Regner med Shearer snart blir ansatt som trener eller Ass.Manager.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Jan. 2008, 23:16 »
Det som er litt merkelig, er at både de Norske å Engelske TV mediene har sagt han før 1 milliard til spillerkjøp det neste året..
Å for de som har sett disse innslagene, Keegan leder treningen, ALLE, JA ABSOLUTT ALLE spillerene koser seg, ler å har det gøy.. Det samme har Keegan.. Gleder meg virkelig til å se dette smitte over til kampen mot Bolton..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Jan. 2008, 23:41 »
Det som er litt merkelig, er at både de Norske å Engelske TV mediene har sagt han før 1 milliard til spillerkjøp det neste året..
Hvorfor er det så merkelig? Norske medier kopierer bare fra engelske medier og i England kopierer de bare av hverandre. Skriver The Times om det, dukker det plutselig opp 4-5 andre linker om akkurat det samme..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Jan. 2008, 23:48 »
Det er ikke de samme innslagene de har vist, jeg har ikke sett alle regner jeg med, men det er nok faktisk snakk om en slik sum tror jeg.. Men om dette vil komme det 1 året under Keegan, er jeg ikke sikker på..
Ashley har allerede uttalt han at vil å kommer til å bruke penger, enormt mye penger..
Han tok jo f.eks 300.000.000 fra sin egen sparebøsse, å betalte ned gjelda vår ;) Takker for det Ashley..
Så pengene kommer, men over hvor lang tid er spørsmålet??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Jan. 2008, 23:58 »
Tviler på at Ashley har satt av noen spesiell sum jeg. Tipper han er klar til å handle når Keegan finner de riktige spillerne, uavhening om de koster 20mill eller 150mill.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #14 på: 19. Jan. 2008, 00:26 »
tror d newcastle trenger er forsterkninger i forsvar og defensiv midtbane! har allerede flere utrolig gode angreps spillere! så d trengs ikke og prioriteres med d første! laursen fra aston villa hadde jo vært genialt, vist man skal drømme! 
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards