20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10  (Lest 37650 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10
« Svar #165 på: 19. Jan. 2008, 20:33 »
Dessidert drligaste denne kampen var dommeren. Han ødela heile kampen. spess andre omgang. Hadde han brukt fordelsparr hadde Owen vore aleine med keeper. Av spillerne var det ingen som markerte seg som betre enn andre på laget. Bolton  sitt spel i dag er en hån mot engelsk fotball. Derby prøvde no i det minste å spille fotball når dei var der, men Bolton........Bolton kan rykke ned bare pga ingen vilje til å spele i dag........

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #166 på: 19. Jan. 2008, 20:36 »
Problemet er at vi ikkje har desse "paintbrush" spelerane som Buffon sa det på fint. Vi trenger SÅRT ein rask og teknisk høgreving, Milner er rett og slett ikkje god nok. Alt for klønete.  Den sentrale midtbanen er også for svak. Og kven seier at vi ikkje må forsterke spissrekka? Der er eg totalt uenig. Ameobi er rett og slett ikkje god nok. Owen er ikkje spelaren han var for endel år sidan. Viduka er skadeplaga, Smith er vaksinert for mål og Carrol har eit LANGT stykke igjen før han bør spele.  Vi treng ein målskarer til Newcastle.

Vist vi ser på det positive, så trøkker vi Bolton i senk, og ja, vi prøver å spele fotball. Har mykje meir sansen for denne filosofien enn det å ødeleggje andres spel fremfor å spele sitt eiget som Allardyce var fan av.  Vi klarer ikkje å vinne, men bør vere fornøgd med at vi prøver i alle fall!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #167 på: 19. Jan. 2008, 20:36 »
Dette var rett og slett for dårlig ja....Får jo ingenting til i 1. omgang....Noe bedre i 2. omgang. Da prøver vi i det minste å angripe. Bolton fikk desverre det de kom for, men ser lyst på fremtiden. Syns faktisk den sentrale midtbanen kom seg etter at LuaLua kom inn for Duff....Fremtidig talent med godt overblikk 8)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 19. Jan. 2008, 20:41 »
Jeg synes ikke at dette var veldig dårlig. Vi har nesten et helt lag ute, og bruker spillere som ikke har spilt mye i år, og som heller ikke skal spille mye. Rozehnal er ikke midtbanespiller, og sammen med N'Zogbia var den sentrale midtbanen sårbar.
Ameobi skal ikke spille, han er i utgangspunktet ikke god nok, og mangler matching på dette nivået. Det gjelder forsåvidt også Owen. Ute av form.
Solid bakover, Taylor, Cacapa og Enrique er våre beste i dag. Given har ikke all verden å henge fingrene i.

Og ser vi på 2. omgang, så styrer vi faktisk kampen. Vi valser over Bolton i en lang periode, men de store sjansene uteblir. Uansett artig med Keegan tilbake, og 0-0 med dette mannskapet lar seg faktisk nesten høre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 19. Jan. 2008, 20:43 »
Newcastle United    Team Statistics    Bolton Wanderers
0    Goals    0
0    1st Half Goals    0
0    Shots on Target    4
7    Shots off Target    2
10    Blocked Shots    2
9    Corners    6
16    Fouls    16
1    Offsides    3
1    Yellow Cards    2
0    Red Cards    0
72.8    Passing Success    65
16    Tackles    17
50    Tackles Success    70.6
57.3    Possession    42.7
50.8    Territorial Advantage    49.2

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #170 på: 19. Jan. 2008, 20:53 »
Til alle som skal til å klage, husk:

60% av laget er så langt fra toppform som det kan være.
Over alle laget er skadet

og før dere halshugger kevin Keegan, som mange av dere med den mentale alderen på 2 år skal til å gjøre, han har vært her i 2 dager.

Klage og klage fru Blom. Forsvaret er ok til Newcastles standard å være. Owen og Ameobi kan lite gjøre med leveransen som (ikke)er til stede. Konklusjon: Midtbanen er det svake leddet. Leddet som hemmer dette laget. Det er klart, med N`Zogbia og Rozehnal sentralt, så blir det ikke optimalt, men det hadde ikke vært noe bedre med Butt og Smith der. Snarere tvert i mot.

Nå ber jeg hver kveld på mine knær om at Keegan ser det som jeg og utrolig mange andre ser: Vi må hente inn en dirigent på midtbanen. En som kan få skikk på gjennombruddspasningene, de korte pasningene og alt det som mangler pr. dags dato.

Jeg halshugger selvsagt ikke Kevin Keegan. Jeg står 100 % bak mannen. Dette er ikke verdens undergang, men det kan fort bli det.

Helt enig med deg Fredrik.
Det er dette jeg har ment hele tiden.

Vi er faktisk meget svake på midtbanen og en svak midtbane ødelegger både for angrepet og forsvarspillet.
Syntes både Duff og Milner var meget svake i dag.
Har tidligere nevnt min misnøye med de to og Smith og Butt!!
N'Zog var i Gamst Pedersen klasse med sine elendige dødballer.
De klarer IKKE å treffe en medspiller med pasningene sine og skal Keegan satse på et angrepspill med bruk av
vinger MÅ det hentes inn andre spillere på høyre og venstre kant!!!!!
Og med tanke på de øvrige spillerne vi har på midtbanen håper jeg inderlig at Keegan henter inn forsterkninger der.
Vi trenger en midtbanegeneral (en Gerard, Lampard type...) som kan tre igjennom pasninger til angrepspillerne...
Nå er det frykelig lenge siden Owen har vært god og jeg er sterkt i tvil om han er den rette mannen for klubben.
Han har vel knapt skapt en eneste sjanse på de kampene han har spilt etter comeback'et.
Ameobi har jeg ikke sansen for. Han er rett og slett IKKE god nok!!!!

Skal uansett rose spillerne for å vise en positiv innstilling.
Denne gangen var det manglende ferdigheter som felte oss fra å få tre poeng.
Skjønner Bolton godt, med to poeng på ti bortekamper er ett poeng i denne kampen gull verdt.
Uansett er dette et lag vi skal slå, men med sykt dårlig offensiv kraft klarer vi rett og slett ikke å få
ballen i mål.

Gledelig at vi holder nullen bakover. Det skulle vel egentlig bare mangle mot dette Bolton laget, men tidligere
har faktisk slike kamper endt med et fryktelig baklengsmål og null poeng...

Og som dere tidligere har nevnt: Keegan kan ikke gjøre gull av gråstein og han vil uansett ikke få til stort
med dagens spillerstall...

For per dags dato er ikke Newcastle bedre enn de viser, men gi oss noen nye spillere og litt tid så
tror jeg Kevin Keegan kan få Newcastle et steg nærmere lag som Arsenal, Man U og Chelsea,
men vi trenger offensive forsterkninger...

Og det tror jeg han skaffer oss.

Da kan sesongen 2008/09 bli veldig morsom for alle Newcastlefans!!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 19. Jan. 2008, 21:00 »
Dette var latterlig dårlig, og det kunne like godt ha vært Souness, Roeder eller Big Sam som var Newcastle manageren som sto på sidelinja og ledet laget. Jeg forventer ikke underverker av Keegan etter 2 dager, og vi bør selvsagt gi Keegan og Ashley MINST 18 måneder før vi kan forvente Newcastle 95. La oss nå for en gang skyld gi en manager tid, og  det er neppe noe problem nå som det er KK som styrer skuta.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 19. Jan. 2008, 21:01 »
Dette viser bare kor ræva Newcastle er blitt.
Hadde ingen sentrale mitbaner og ein ufit Ameobi på topp i tlllegg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 19. Jan. 2008, 21:03 »
Dessidert drligaste denne kampen var dommeren. Han ødela heile kampen. spess andre omgang. Hadde han brukt fordelsparr hadde Owen vore aleine med keeper. Av spillerne var det ingen som markerte seg som betre enn andre på laget. Bolton  sitt spel i dag er en hån mot engelsk fotball. Derby prøvde no i det minste å spille fotball når dei var der, men Bolton........Bolton kan rykke ned bare pga ingen vilje til å spele i dag........

Satt og tenkte på det. Me speler iafall ikkje som Bolton lengre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 19. Jan. 2008, 21:06 »
Synes ikke dette var lattelig dårlig. Vi presset jo hele andre omgang, og spillerne viste innsats. Cacapa og Taylor spilte meget bra, og hadde vi hatt dagen kunne dette fort ha endt 3-4 - 0 i vårt fravør. Bolton hadde kun en eneste sjanse på slutten, og godt var det da Given reddet. Jeg ser ett helt annet Newcastle lag idag, selv om det ender med skuffende 0-0. Etterhvert kommer målene  + at halve laget er ute. .

Stå på Keegan,  jeg ble underholdt selv om målene uteble. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 19. Jan. 2008, 21:08 »
Denne ratingen er spot on:

Sitat
Given - 7. Strange how he looks better when he doesn't have to kick it, isn't it. Made a key save at the end too.

Carr - 6. I thought he had a good game actually! Quite inventive.
Taylor - 7. Tidied everything up. Probably, oddly, our best player given he was pretty much flawless. Had little to do with like.
Caçapa - 6. Much like Taylor, had little to do. Looked a bit shaky at times though, again.
Enrique - 6. He's good when he doesn't have to pass.

Milner - 5. Not really at the races today. Poor on the counter and delivery was a bit rubbish. Difficult when there's so many defenders and so few attackers in the box, though.
Rozehnal - 4. He didn't really have a clue really, did he.
N'Zogbia - 6. Would be harsh to criticise him really, but he was easily controlled by Bolton today.
Duff - 5. See Milner. Was difficult for our wingers today but the likes of Duff need to have more about them.

Ameobi - 4. Crap. Layed the ball off a couple of times, that was his contribution. Other than that, he fouled people and fell over. Sound familiar? Yep.
Owen - 5. Never in it.

Lua Lua - 6. Very promising.

Conclusion, Defense - little to do but comfortable when they did. Midfield, poor - we need centre mids man. Strikers, Shola Ameobi.

Man kan snakke om egne personlige meninger, men man kommer ikke utenom det som skrives her, for det stemmer.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #176 på: 19. Jan. 2008, 21:22 »
Denne ratingen er spot on:

Sitat
Given - 7. Strange how he looks better when he doesn't have to kick it, isn't it. Made a key save at the end too.

Carr - 6. I thought he had a good game actually! Quite inventive.
Taylor - 7. Tidied everything up. Probably, oddly, our best player given he was pretty much flawless. Had little to do with like.
Caçapa - 6. Much like Taylor, had little to do. Looked a bit shaky at times though, again.
Enrique - 6. He's good when he doesn't have to pass.

Milner - 5. Not really at the races today. Poor on the counter and delivery was a bit rubbish. Difficult when there's so many defenders and so few attackers in the box, though.
Rozehnal - 4. He didn't really have a clue really, did he.
N'Zogbia - 6. Would be harsh to criticise him really, but he was easily controlled by Bolton today.
Duff - 5. See Milner. Was difficult for our wingers today but the likes of Duff need to have more about them.

Ameobi - 4. Crap. Layed the ball off a couple of times, that was his contribution. Other than that, he fouled people and fell over. Sound familiar? Yep.
Owen - 5. Never in it.

Lua Lua - 6. Very promising.

Conclusion, Defense - little to do but comfortable when they did. Midfield, poor - we need centre mids man. Strikers, Shola Ameobi.

Man kan snakke om egne personlige meninger, men man kommer ikke utenom det som skrives her, for det stemmer.

Dette stemmer meget godt!!!!!
Midtbanen var elendig og spissene fikk ikke til en dritt.
Uansett et steg i riktig retning med tanke på hva spillerne har vist de siste ukene!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 19. Jan. 2008, 21:24 »
Hadde Ameobi blitt født uten armer ville han vært en langt bedre fotballspiller. Kan vi ikke bare sende denne fyre på dør så fort som  overhodet mulig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #178 på: 19. Jan. 2008, 21:29 »
Helt enig i spillerbørsen.
Synes egentlig vi kunne startet med Lualua og Carrol istedenfor Roz og Ameobi, men det er jo selvsagt etterpåklokskap.
« Siste redigering: 19. Jan. 2008, 21:31 av mongobongo »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 19. Jan. 2008, 21:38 »
Nå synes jeg ikke Rozehnal var SÅ dårlig i dag. Han hadde blant annet et herlig gjennomspill til Owen i 1.omg som ble ufarlig pga en litt småufølsom førstetouch fra spissen. Synes ikke tsjekkeren var noe dårligere enn de andre på midten i dag.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic