20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10  (Lest 37673 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10
« Svar #30 på: 18. Jan. 2008, 01:39 »
Jeg er IKKE enig i at Martins har vært knall frem til desember!!!  ::)

10 målpoeng? Da mener du mål, ikke sant! Martins har 6 mål, samme antall som Villas forsvarspiller Martn Laursen, som Evertons skadeforfulgte midtbanespiller Tim Cahill, som Fulhams midtbanespiller Clint Dempsey. Martins er 1 mål bak Wigans "eminente" spiss M. Bent og 10 mål bak C. Ronaldo!
Jeg mener at Martins LANGT I FRA har vært god denne sesongen, jeg håper han kan bedre og det tror jeg også!

Det er også greit at dere såkalte Martins fans "digger" han, han har en god scoringstatistikk for NUFC, litt over 20 mål på nærmere 70 kamper, men jeg synes det også går an å gi han litt kritikk.......
Og når du skriver: "I desember scoret han to, men burde hatt åtte." Er dette et slags forsvar av Martins?

Synes det er på tide å få opp øynene jeg, greit å være Martins supporter, men til syvende å sist vil vi jo at hele lget skal gjøre det bra, ikke bare èn spiller!!  ;)

Målpoeng = Mål + Assist

Martins var god frem til Desember synes nå jeg ihvertfall. Det var ikke noe forsvar av Martins nei(det med at han burde scoret åtte mål i des), heller tvert imot. Det var for å poengtere at Martins hadde en dårlig periode i desember spesielt.

Vi snakket om spisser ikke sant? Jeg vektlegger den jobben Martins har gjort som SPISS og ikke VING. Martins har ikke vært god som ving, selv om han har gjort noen ok kamper der. Men ikke i nærheten av å spille ut potensialet sitt. Vingen og benken, Allardyce har seg selv å takke for å si det sånn.(Måten han behandlet Martins og Emre var horribel)

Greit jeg er veldig glad i Oba Martins, men jeg kritiserer han da også......problemet er at det ofte er så mange her inne som går altfor langt i kritikken mot Martins..Plutselig leser jeg SELG, SELG SELG MARTINS!!!!!!......fordi han misser en sjanse.Da får jeg lyst til å forsvare Martins litt ja! Martins supporter er dine ord, jeg ser du skriver det til alle som forsvarer Martins..Flittig!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #31 på: 18. Jan. 2008, 08:32 »
Man kan da vel ikke selge en så ung og potensiell god spiss som Martins etter å ha kjøpt ham for 10M£ ?!?!?!
Martins skal trene sammen med Owen under spisstrener Shearer i Newcastle i mange år. Da blir han Premier Leagues beste spiss om 3-4-5 år.

Ellers er jeg helt 110% enig i at man burde kjøre 4-4-2! Det er den beste og Keegans beste og Newcastes beste. MEN jeg tror vi kommer til å slite litt med å få nok spillere på midtbanen...Barton er nok den som mest gleder seg til en ny start under Keegan, så hvis han er klar så mener jeg han kan være en reddende "engel" der ute. Selv om Barton kanskje er det lengste du kommer fra en engel i andre sammenhenger.

Er skeptisk til alt dette Owen/Keegan-greiene. Men tror de fikser det med en cat-fight før kampen på lørdag.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Jan. 2008, 08:47 »
Sitat
Flittig!!

Tja. Vittig kanskje?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. Jan. 2008, 10:22 »

Vi snakket om spisser ikke sant? Jeg vektlegger den jobben Martins har gjort som SPISS og ikke VING. Martins har ikke vært god som ving, selv om han har gjort noen ok kamper der. Men ikke i nærheten av å spille ut potensialet sitt. Vingen og benken, Allardyce har seg selv å takke for å si det sånn.(Måten han behandlet Martins og Emre var horribel)

Greit jeg er veldig glad i Oba Martins, men jeg kritiserer han da også......problemet er at det ofte er så mange her inne som går altfor langt i kritikken mot Martins..Plutselig leser jeg SELG, SELG SELG MARTINS!!!!!!......fordi han misser en sjanse.Da får jeg lyst til å forsvare Martins litt ja! Martins supporter er dine ord, jeg ser du skriver det til alle som forsvarer Martins..Flittig!!

For det første har jeg aldri sagt at Martins skal selges, ihvertfall ikke som jeg husker!!
For det andre så snakket jeg om om jobben han gjør for NUFC, ikke bare som spiss men når han spiller en kamp uansett posisjon. Greit han kan forsvares ved å blitt brukt litt på kanten, men han er ikke den eneste som har blitt spilt ute av posisjon, der er listen veldig lang!!

Når du skriver om Viduka at han "dreper så mange angrep at du gremmes" og at "han ruinerer angrepspillet vårt", å samtidig sier at Martins har vært knall (fordi han har 6 mål og 2 assist), da synes jeg du er useriøs!
Hvor mange angrep har ikke Martins ødelagt da? Han eier jo ikke fotballforståelse og gjør motsatt av hva han bør gjøre altfor ofte! Da regner jeg også med de gangene han "nesten" rakk den ballen han spilte 15 meter foran seg, og de gangene han dribler av 1-2 mann og "nesten" klarer den neste også, eller de andre gangene han "nesten" får til noe!

Men jeg har aldri sagt at Martins skal selges, heller aldri Owen for den saks skyld, fordi jeg tror at de kan heve seg betraktlig nå som vi har fått en ny manager som satser litt mer på det å spille fotball. Håper også Keegan kan lære Martins litt fotballforståelse, fordi den fotballen som Keegan står for krever litt av dette offensivt.......

L

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Jan. 2008, 11:33 »
Regner med at det er en del her som bruker livesport247, har dere hørt noen ting om hva som skjer? Ikke bare er siden umulig å komme inn på men hjelpen på msn er også borte...
Rekker ikke bestille canalplus til i morgen Shiiiiiiiiiiiiet

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Jan. 2008, 11:47 »
Faen! Jeg som hadde håpet å se pressekonferansen til keegan på livesport!! :( Tror jeg avbestiller livesport, de viser sjeldent kamper jeg ikke får sett andre steder og når jeg først skal se den på livesport er det alltid et eller annet kødd med siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Jan. 2008, 11:56 »
skysports.com sender pressekonferansen live kl. 2pm som blir kl 15.00 norsk tid!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3056546,00.html
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

L

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Jan. 2008, 11:58 »
ser at bbc også skal sende den:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7195390.stm

Nå er forresten livesport oppe og går igjen også
« Siste redigering: 18. Jan. 2008, 12:04 av L »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Jan. 2008, 12:03 »
Men ligger det noen stream på nettet da??

L

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #39 på: 18. Jan. 2008, 12:05 »
Det kommer nok en link når det nærmer seg tenker jeg.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18. Jan. 2008, 14:19 »
Faen! Jeg som hadde håpet å se pressekonferansen til keegan på livesport!! :( Tror jeg avbestiller livesport, de viser sjeldent kamper jeg ikke får sett andre steder og når jeg først skal se den på livesport er det alltid et eller annet kødd med siden.

Jeg elsker Livesport. De fikset reprise på en kamp jeg ikke fikk sett da jeg jobbet den dagen den ble sendt direkte. De fikset det til fordel for en annen stream. Den erfaringen jeg har med Livesport er at de alltid leverer, og er ofte tilgjengelige på msn, og om ikke så overvåker de alltid e-post.
Jeg har kun TV med bordantenne og NRK1, så det er ikke mye fotball jeg får sett, men etter jeg oppdaget livesport så har jeg sett alle kampene + treningskamper og til og med kamper med reservene! De er fantastiske spør du meg. Og de sender ikke bare sport, men har åpne streams til faste kanaler og jobber hele tiden med å utvide antall tilbudte kanaler.
Hm...høres nesten ut som jeg er ansatt der, men jeg er ikke det.  :)

Skal se Nufc - Bolton på livesport jeg iallefall!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 18. Jan. 2008, 14:21 »
hehe, joda, jeg er forsåvidt fornøyd jeg også.

Men jeg kan se nesten alle kampene andre steder, canal plus feks ;) Men jeg bestillte det for å se kamper som canalplus ikke sendte, men ved 2-3 anledninger har det ikke vært noen streams. Kommer nok til å beholde det inntil videre :=

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18. Jan. 2008, 15:47 »
Totalt sett kan ingen av Newcastles spisser si seg fornøyd med denne sesongen så langt.

Owen har vært mye skadet og er fortsatt langt unna toppformen.
Har ikke imponert meg nevneverdig i Newcastletrøya og kan fort finne seg noe annet å gjøre
hvis han ikke trives under Keegans ledelse (har jo skrevet litt skit om Keegan...)
Han har scoret to-2- mål i serien og det imponerer slettes ikke!!!
En spiller av hans klasse SKAL ligge på 15 mål+ i løpet av en sesong (dog en hvor han er skadefri hele (stort sett) tiden!!)...

Martins har irritert meg mange ganger ettersom han egenhendig har ødelagt mange sjanser.
Scorer allikevel innimellom, men har brenner flere muligheter enn han setter.
Kan muligens få en ny vår under Keegan hvis det satses på innlegg fra kant osv.

Viduka har vært litt av og på. Er uansett den angrepspilleren som har imponert meg mest,
ettersom det er han jeg har 'trodd' minst på!
Har scoret fem mål og ligger med det målet bak Martins.
Så han er ikke blant Sams dårligste hent til klubben.

Tar vi med en Ameobi som tydeligvis ikke kommer til å lykkes i Newcastletrøya er det smått å glede seg
over med tanke på hva angrepspillerne har prestert denne sesongen!

Mye av feilen i angrepet henger sammen med en svak midtbane. At Butt og Smith ikke kan spille morgendagens
kamp ser jeg på som et stort pluss.
Håper Duff og Milner (som jeg mener begge er middelmådigheter!!) blomstrer opp under Keegans ledelse.
Keegan er vant med å bruke kantene og det er slik fotball jeg liker. Utnytte bredden i spillet, slå ballen inn i
feltet, litt kniving der inne og vips ligger ballen i nettet bak keeperen.
Skal dette lykkes må pasningskvaliteten økes BETRAKTELIG! Per dags dato holder ikke den særlig høy standard
(medspillerne spiller i svart og hvitt folkens!!!)

Spent på om spillerne fortsetter med det de gjorde mot Stoke. Da er kampen mot Bolton en flott anledning til å
hanke inn tre poeng.
Fortsetter dog spillerne med det de har gjort så langt denne sesongen, tror jeg faktisk Bolton tar
sesongens første borteseier...

Jeg håper på det første og jeg håper Keegan gir klubben en glød den åpenbart har manglet i mange år.

For husk: Vi har ikke vært gode siden Keegan...
Nå kan vi bli det igjen!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Jan. 2008, 15:52 »
Var vel gode under Bobby Robson et par sesonger. 3 og 4 plass er vel ikke ille
lt;3 Newcastle <3

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18. Jan. 2008, 15:54 »
For husk: Vi har ikke vært gode siden Keegan...
Nå kan vi bli det igjen!

RESPEKTLØST mot Sir Bobby! >:(