20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10  (Lest 37736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Lør. 19/1 Newcastle - Bolton C+ kl.18.10
« Svar #15 på: 17. Jan. 2008, 23:56 »
Nei og nei og atter nei til 4-3-3. Synst Newcastle bør forsette med 4-4-2 under Keegan og det trur han vil gjere og! Vi har ikkje riktige spelarar til 4-3-3.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Jan. 2008, 00:18 »
Hva med 4-3-3 ?

Given
Carr - Taylor - Cacapa - Enrique
Milner - N'Zogbia - Duff
Owen - Viduka - Carrol/Ameobi

Oj...dette blir nok litt for offensivt det faktisk...

At det blir for offensivt er en ting, men Owen og tror heller ikke Caroll passer til å spille vinger i 4-3-3. Owen skal være foran mål og i scoringsposisjon når vi angriper og ikke ute på vingen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Jan. 2008, 00:22 »
Hva med 4-3-3 ?

Given
Carr - Taylor - Cacapa - Enrique
Milner - N'Zogbia - Duff
Owen - Viduka - Carrol/Ameobi

Oj...dette blir nok litt for offensivt det faktisk...

Nei!
Håper Keegan fortsetter med 2 på topp som han alltid har gjort (jeg foretrekker 4-4-2 fremfor 3-5-2 som han også har benyttet litt). Med 2 på topp vil vi få muligheten til å få en spissduo som kan bøtte inn mål og konstant være en trussel. Selv i kamper vi blir presset litt tilbake vil man med 2 på topp alltid få litt mer å spille på offensivt.
Vi har ikke hatt en giftig spissduo der begge kunne være kapabel til å score 20 mål siden Ferdinand - Shearer og Cole - Beardsley spilte. Håper Keegan kan gjøre noe med dette!

Er litt lei av denne 4-3-3 (4-5-1) formasjonen der man skal benytte den ene spissen som en target mann. Synes det blir litt for forutsigbart og litt for enkelt i lengden.
Gi meg heller 2 spisser som kan strekke ut motstandernes forsvar og slik gjøre plass til offensive løp fra midtbanespillerne, som kan true bakrom og være spillebare for vingene våre, og selvfølgelig være en trussel i boksen!!

Gleder meg som en unge til denne kampen!!  :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Jan. 2008, 00:24 »
Given
Carr-Taylor-Cacapa-Enrique
Milner-Lua Lua-N`Zogbia-Duff
Owen-Viduka
Det mener jeg ser bra ut, iforhold til hva vi kan stille.. Eneste, kansje bytte Lua Lua mot Barton.,'
Føler meg faktisk ganske sikker på at vi vinner med mere enn 1 mål i denne kampen.. Dette er å en av de kampene vi KAN KLARE å holde nullen i, vist enn ser på det resterende kampprogrammet..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Jan. 2008, 00:34 »
Det er på tide at vi begynner å "dyrke" 4-4-2 igjen..og jeg tipper det er en av intensjonene til Keegan også.

Blir vanvittig spennende å se hans syn på enkelte spillere..Allardyce likte ikke Emre, men digget Butt, Geremi, SMith. Blir spennende å se hvem som blir Keegans nøkkelmenn.

Det aner meg at Shay Given kan bli utnevnt til kaptein, jeg tror Emre kommer til å få sitt PL gjennombrudd, jeg tror mange av Allardyce sine kjøp er på vei ut ganske snart.  Har han noe imot Owen, etter hans uttalelser i sin egen bok? Kan det hende at vi får se Owen på benken og at han deretter selges til uken? Osv. Det blir bare spekulasjoner, men Keegan er striks på hvem han VIL ha og IKKE ha...

for min del hadde det frydet meg hvis Viduka kom skikkelig ut i kulden. Ameobi og Carroll står ikke akkurat noe tilbake for den elendige bamsen fra australia.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Jan. 2008, 00:43 »
Haha, både Ameobi og Carroll står forholdsvis langt ifra Viduka. Hvordan kan du si noe slikt? Viduka har vel vært vår MINST svake spiss denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Jan. 2008, 00:48 »
Hvordan jeg kan si noe sånn..Jeg synes Viduka har vært elendig. Ingen tvil om at Martins har vært vår beste spiss denne sesongen, selv om han heller ikke får mer enn akkurat godkjent. Viduka har spilt to-tre gode kamper, resten har han stort sett vært dritt.

Ameobi tilbake i toppform er  bedre enn Viduka, men det er ikke nok det heller. Jeg vil ha bedre spisser enn Viduka og Ameobi. Carroll er et stort talent og han er snart bedre enn Viduka.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 18. Jan. 2008, 00:53 »
Synes Viduka har vært "god" for oss i år jeg, hvertfall i den grad noen av spissene våre har vært gode! Martins har på ingen måte utpreget seg noe mer enn Viduka etter min mening...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 18. Jan. 2008, 00:53 »
Der må jeg si meg sterkt uenig med deg kø1!
Det er vel ingen av Newcastle sine spisser som har frustrert meg mer enn det Martins har denne sesongen, det er vel egentig bare Butt sine håpløse pasninger gang på gang som har frustrert meg mer!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 18. Jan. 2008, 01:01 »
Hvilke andre spillere er i nærheten av 10 målpoeng?

Martins var knall frem til desember. I desember scoret han to, men burde hatt åtte.

Dere kan mene hva dere vil for min del, men Viduka er etter min mening noe av det værste vi har dratt inn på St.James Park siste 15 årene. Mannen dreper så mange angrep og taper så mange dueller at det er til å gremmes over. Han er målfarlig, de få gangene han flytter rævva si inn i boksen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 18. Jan. 2008, 01:03 »
Nå er du bare useriøs Kø1, for hvis du virkelig mener det der har du ikke fulgt med i det hele tatt... Jeg regner med at du bare satt ting på spissen der. Vi har nok et tosiffret antall spillere som milevis dårligere enn kjøp enn Viduka.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Jan. 2008, 01:07 »
Er ikke useriøs, men jeg takler ikke den mannen ute på banen..han ruinerer angrepspillet vårt. Har aldri likt denne spilleren overhodet!

Sikkert mange kjøp som er verre, men jeg synes at  Viduka er så destruktiv at han fortjener flopp status.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. Jan. 2008, 01:16 »
Jeg er IKKE enig i at Martins har vært knall frem til desember!!!  ::)

10 målpoeng? Da mener du mål, ikke sant! Martins har 6 mål, samme antall som Villas forsvarspiller Martn Laursen, som Evertons skadeforfulgte midtbanespiller Tim Cahill, som Fulhams midtbanespiller Clint Dempsey. Martins er 1 mål bak Wigans "eminente" spiss M. Bent og 10 mål bak C. Ronaldo!
Jeg mener at Martins LANGT I FRA har vært god denne sesongen, jeg håper han kan bedre og det tror jeg også!

Det er også greit at dere såkalte Martins fans "digger" han, han har en god scoringstatistikk for NUFC, litt over 20 mål på nærmere 70 kamper, men jeg synes det også går an å gi han litt kritikk.......
Og når du skriver: "I desember scoret han to, men burde hatt åtte." Er dette et slags forsvar av Martins?

Synes det er på tide å få opp øynene jeg, greit å være Martins supporter, men til syvende å sist vil vi jo at hele lget skal gjøre det bra, ikke bare èn spiller!!  ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Jan. 2008, 01:18 »
Er ikke useriøs, men jeg takler ikke den mannen ute på banen..han ruinerer angrepspillet vårt. Har aldri likt denne spilleren overhodet!

Sikkert mange kjøp som er verre, men jeg synes at  Viduka er så destruktiv at han fortjener flopp status.

Akkurat dette har vel mer med hvordan vi har spilt! Synes ikke det er noen enkelt spiller som har ruinert angrepene våre, mer spillestil og defensive laguttak mener heller jeg!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 18. Jan. 2008, 01:37 »
Jeg er HELT uenig. Martins har vært svakere enn Viduka i år, og grunnen til at han har mer mål er rett og slett at han har vært skadefri sesongen gjennom. Og at Viduka ødelegger angrep noe mer enn Martins syns jeg også er vås. Martins har relativt klare mangler når det kommer til hans fotballhode. Mange ganger istedet for å slå videre skal han ta med seg ballen og det ender med ingenting, samt at han heller ikke er noen kløpper i å plassere seg. Viduka derimot er mye mer effektiv med ballen når han får den, og er flink å spille frem andre. Får han den i scoringsposisjon er han også mye farligere enn Martins. Problemet er jo at vi ikke har klart å spille god noen av spissene våre, men Viduka har vært best av våre spisser i år.
Vil også basert på denne sesongen påstå at Viduka har vært dyktigst til å skape mål på egen hånd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida