20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir Keegans assistent?  (Lest 10799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #45 på: 28. Jan. 2008, 17:40 »
1) Dei hadde avkrefta det på ein anna måte om han ikkje hadde vert aktuell. Han går ikkje dagen før kamp, men tviler på at han sitter til helga. Tru han kommer
2)veit at han er linket til vere DoF, men kan fort bli Ass. Manager med om ikkje keegan får på plass ein kjapt.
Hvorfor skulle Wise bli ass. manager? Keegan har vel både McDermott, Cox, Round og Pearson å velge blant, om han ikke finner en. Forøvrig så gjelder vel ikke transfervinduet for trenere? Har vel egentlig inntrykk av at Terry Mac og Nigel fungerer som hans nærmeste medarbeidere for tiden, ettersom det er de to som har sittet nærmest ham på benken under kampene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 28. Jan. 2008, 17:45 »
Om Keegan sattser på Pearson så er det flott det, men synest det då er rart at det ikkje har kommet noko offentlig rundt det etter at Shearer takka nei. Dermed virker det for meg at han fortsatt er på utskikk. Og er ikkje det slik med McDarmott at han eigentlig er der bare for motivasjonen til spelarane sin skyld og at ikkje er så dyktig trenar? Dermed bør ikkje han vere Ass. Må iallefall få klargjort kven som har kva rolle av dei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 28. Jan. 2008, 17:50 »
Trenger vi virkelig å bestemme oss for en Ass Man. i løpet av de neste par dagene?
Robson hadde ingen Ass. Man. John Carver hadde vel tittelen First Team Coach.

Keegan er sikkert fremdeles på utkikk etter en assistent. Men inntil videre samarbeider han tett med både Nigel og Terry. Noe som er veldig naturlig. Trenger vi vite mer enn det?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 28. Jan. 2008, 17:56 »
John Carver var ass.man han....Husker også Sir Bobby pratet om Carver som sin "right hand man", noe som hovedsaklig er jobben til en ass.man...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 28. Jan. 2008, 18:16 »
Bekreftet.

Hva er bekreftet?

Edit: Glem det!!  ;)
Så ikke den andre tråden før nå....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 28. Jan. 2008, 19:57 »
John Carver var ass.man han....Husker også Sir Bobby pratet om Carver som sin "right hand man", noe som hovedsaklig er jobben til en ass.man...
Carvers offisielle tittel var, såvidt jeg husker, First Team Coach. Men ja, han var Robsons høyre hånd, og han fungerte vel forsåvidt som en assisterende manager. Men tror aldri han formelt sett hadde tittelen Assistant Manager.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 28. Jan. 2008, 20:01 »
Carvers offisielle tittel var, såvidt jeg husker, First Team Coach. Men ja, han var Robsons høyre hånd, og han fungerte vel forsåvidt som en assisterende manager. Men tror aldri han formelt sett hadde tittelen Assistant Manager.
I følge Wikipedia var han ass. manager.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 28. Jan. 2008, 20:35 »
Ja, men jeg mener bestemt at hans formelle tittel var first team coach. Selvfølgelig står det assistant manager på Wikipedia, han fungerte jo som det. Men jeg er 97,5% sikker på at hans formelle tittel var first team coach. Er det noen som husker tilbake til den tida, som kan hjelpe meg?

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #53 på: 28. Jan. 2008, 20:39 »
Carver var ihvertfall assistent på flere CM etter hverandre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 28. Jan. 2008, 20:40 »
Jeg vet, jeg vet. Men jeg forandrer ikke mening før noen kan bevise meg feil. CM og Wikipedia hjelper ikke. Selvfølgelig står han oppført som AM, når han hadde arbeidsoppgavene til en AM. Men jeg mener bestemt at han ikke formelt hadde den tittelen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 28. Jan. 2008, 20:58 »
Jeg vet, jeg vet. Men jeg forandrer ikke mening før noen kan bevise meg feil. CM og Wikipedia hjelper ikke. Selvfølgelig står han oppført som AM, når han hadde arbeidsoppgavene til en AM. Men jeg mener bestemt at han ikke formelt hadde den tittelen.
Hva er godt nok bevis for deg da? Kan hoste opp flere linker til engelske aviser som kaller John Carver for ass. manager, hvis det er godt nok.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 28. Jan. 2008, 21:12 »
Ja, men jeg er ute etter hans offisielle tittel. Jeg synes ikke avisartikler, wikipedia eller CM nødvendigvis er noe bevis på det motsatte. Han har alltid vært Robsons høyre hånd, og assisterende manager. Men hans offisielle tittel er jeg sikker på at var first team coach.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 28. Jan. 2008, 21:13 »
Ja, men jeg er ute etter hans offisielle tittel. Jeg synes ikke avisartikler, wikipedia eller CM nødvendigvis er noe bevis på det motsatte. Han har alltid vært Robsons høyre hånd, og assisterende manager. Men hans offisielle tittel er jeg sikker på at var first team coach.
Da kan vel du finne noe som tyder på dette? Nå har vi beviser nok som sier ass. manager, så kan jo du grave litt for å underbygge din påstand! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 28. Jan. 2008, 21:21 »
Hadde det vært så enkelt... Jeg gjør regnig med at 99% av alle kilder kommer til å referere til Carver som "ass. manager". Men jeg vil til det siste hevde at det ikke var hans offisielle tittel.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 28. Jan. 2008, 21:27 »
Dette er nok en artikkel du blir happy for, Joakim! :)
http://archive.thenorthernecho.co.uk/2002/1/18/148290.html