20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir Keegans assistent?  (Lest 10791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem blir Keegans assistent?
« på: 17. Jan. 2008, 10:45 »
Alan Shearer har allerede hintet at han vil ha jobben, men det er langt fra sikkert at Keegan velger han. Sky Sports linker i dag Coleman til Newcastle, som onsdag var ferdig som Real Sociedad manager.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3054617,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #1 på: 17. Jan. 2008, 10:48 »
Jeg håper det blir Shearer. Da han var vikarierende assistent sist under Roeder gikk det veldig bra. Etter Shearer sluttet og vi fikk inn Bond og Pearson gikk det bare nedover. Tror Shearer er flink på det mentale, og han har spillerforståelse + at han vet alt om denne klubben.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2 på: 17. Jan. 2008, 11:24 »
Håper selvsagt på Shearer. Virker også som han er positiv selv.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Jan. 2008, 11:33 »
Må ikke glemme en gammel lokal helt som Peter Beardsley heller. Har vel vært trener for akademiet vårt en stund nå og har sikkert litt å bidra med om han får sjansen til å vær med i Keegan sitt trenerteam!
Shearer er også en jeg ønsker inn i trenerteamet, tror han har alt som skal til for å kunne bli en god trener.
Da mangler vi kun Lee Clark tilbake, så har vi hele bunten med lokal tilhørighet...........

Det var ønsker....

Det som uansett er viktigst er at Kevin Keegan finner de han føler og vet han kan sammarbeide med, og om de har mer erfaring enn mine ønsker lenger oppe her er det bare bra.......

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Jan. 2008, 12:26 »
Jeg vet at det blir Shearer, bare vet det!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Jan. 2008, 12:38 »
Det kan fort bli Coleman, og jeg er langt ifra sikker på at det blir Shearer. Selv om han sier seg positiv på BBC.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Jan. 2008, 13:47 »
Tror klubben vil ha godt av tidligere spillere med sterk lokal tilknytning!
Shearer kjenner klubben inn og ut og vil være et glimrende valg.
Coleman har allerede skaffet seg erfaring fra høyt nivå og er heller intet dårlig valg...!!

Peter Beardsley kan fortsette med akademiet for der tror jeg han vil fortsette å gjøre en god jobb!!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Jan. 2008, 14:15 »
Tror både Shearer og Coleman kan være gode løsninger for oss. Håper det blir en av dem...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Jan. 2008, 14:33 »
Peter Beardsley er et allternativ ja, men jeg ser heller Shearer. Tror Shearer når bedre frem til spillerene med motivasjonen sin enn Beardsley kunne gjort. Da Shearer selv har vært ute å sakt seg inntressert håper jeg Keegan får ett lett valg og at ikke styret i Newcastle velger assistent.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Jan. 2008, 16:06 »
Er redd rollene vil bli litt utvatnet om vi skal ha så sterke personligheter som Shearer som 2 mann. Er redd fokuset vil vere like mye på Shearer som på Keegan.  :-\

Uansett måeg jo si at eg håper på Shearer i teamet, men ikke + clark, beardsly, lee osv som det har vert dnskk om...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Jan. 2008, 19:14 »
Med tanke på hvem vi har som manager, så ser jeg ikke helt hvordan assistenten kan overskygge sjefen, dersom Shearer blir hans assistent. Fokuset vil være på dem begge to. Det kan være en fordel for dem begge det.

Keegan & Shearer + Clark, Lee eller Beardsley kommer ikke til å skje. Det er jeg ganske sikker på.
Beardsley kommer til å fortsette med den jobben han allerede gjør så bra. Clark blir etter all sannsynlighet i Norwich. Robert Lee hadde vært en våt drøm, men jeg tviler på at det skjer.

Terry McDermott kommer GARANTERT til å fortsette i sin nåværende rolle. Det er det ingen som behøver tvile på. Håper også at Steve Round og/eller Nigel Pearson blir værende. Coleman kan gjerne komme, dersom han kan hjelpe Keegan der Keegan er svak, altså på det taktiske. Bevegelsesmønster, kollektivt forsvarsspill, presshøyde etc. Det er DER vi trenger hjelp, i tillegg til at det bør være en selvfølge at det skadeforebyggende arbeidet Allardyce startet bør fortsette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Jan. 2008, 19:29 »
Jeg håper på Shearer. Tenk dere King Kev og Big Al! Det må bli genialt, troen er i hvertfall sterk på at det ville blitt meget bra!

Men jeg stoler uansett på at Keegan finner en god løsining på hvordan han vil ha det. Coleman ville sikkert oigså blitt bra som Keegan`s assistent, men jeg håper og tror Shearer vil få en eller annen rolle i teamet. Blir i allefall spennende tider for oss nå framover. Sesongen er på mange måter litt kjørt, men den er på ingen måte over. Mye kan fortsatt skje, og jeg er spent på hva Keegans tilbakekomst kan føre til. Ny giv i byen og klubben blir det garantert.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Jan. 2008, 21:33 »
Jeg vil gjerne ha både Coleman og Shearer, ganske enkelt fordi jeg tror at de kan bidra med viktige ting begge to. Hva Shearer kan bety for klubben i en trener-rolle trenger jeg ikke å utdype, samtidig vil jeg gjerne se en som kan jobbe med det deffansive og taktiske, en oppgave jeg tror Coleman kan passe bra til. Dog spørs det om det finnes nok albuerom i et slikt "celebert selskap" til at tre stykker kan jobbe tett inn imot laget(?)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #13 på: 17. Jan. 2008, 21:42 »
Helt enig med de fleste her.Både Shearer å Coleman er meget gode alternativer for oss..begge kan helt klart tilføre laget noe som assist så skal det bli intresangt å se hvem vi ender opp med der :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Jan. 2008, 22:41 »
Eg tror at Shearer hadde vert klar om Keegan hadde hatt han som 1.valg. Det luter mot Coleman synest eg, men håper fortsatt i det langste på Big Al!