20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: KEVIN KEEGAN NY MANAGER I NEWCASTLE  (Lest 23342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: KEVIN KEEGAN NY MANAGER I NEWCASTLE
« Svar #105 på: 17. Jan. 2008, 10:49 »
Sitat
- Fantastisk! Helt vilt! Noe av det største som har skjedd klubben! Ekstatisk! Utrolig! Strålende!

Etter å ha sagt at han ikke hadde ord, var dette noe av det Newutd.no-skribent Tore Eikeland sa da Dagbladet.no tidligere i kveld fortalte ham at Kevin Keegan er klar for Newcastle igjen - for tredje gang.
Kode: [Velg]

Aner vi litt dobbeltmoral her?? Var vel samme mann som slaktet klubben for en uke siden.

Nei. Jeg mener også at sparkingen av Sam skjedde på en horribel måte, og på et feil tidspunkt. Men nå er alle sår leget!

Einig, men er fortsatt skeptisk. Vi kan ikkje forventa reprise av 95/96 sesongen. Dei som trur ting skal snu med ein gong må tru om att.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 17. Jan. 2008, 11:10 »
Keegan skal ha skrevet en 3,5 års kontrakt ;)
Pressekonferanse fra Newcastle Fredag kl 14 Engelsk tid diekte på sky sport news

Den du har på canal digital eller er det sky news det?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 17. Jan. 2008, 11:41 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 17. Jan. 2008, 12:45 »
Keegan skal ha skrevet en 3,5 års kontrakt ;)
Pressekonferanse fra Newcastle Fredag kl 14 Engelsk tid diekte på sky sport news
Tror vi sier fredag kl. 15 jeg. Ihvertfall for oss som bor i Norge.

Forøvrig, hvordan er det mulig å kalle det dobbeltmoral når Tore gleder seg over at Keegan er ansatt, men for en uke siden, slaktet klubbledelsen pga sparkingen av Big Sam? Det er jo to vidt forskjellige ting! Dobbeltmoral er å si "vi må overhodet ikke finne på å ansette Kevin Keegan, da vil vi gå til grunne" for så å juble hemningsløst når mannen blir ansatt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 17. Jan. 2008, 14:47 »
Kan man se pressekonferansen på nettet ett sted?
Jeg finner av en eller annen grunn ikke Sky news blant mine kanaler.......

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 17. Jan. 2008, 15:05 »
på sky news har dei bare om ulykka på heatrow uansett

EDIT: såg pressekonferansa var fredag ;)
« Siste redigering: 17. Jan. 2008, 15:09 av Nikolaien »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 17. Jan. 2008, 16:13 »
Virker enda like sykt. Dette er noe jeg har drømt om, men aldri kunne trodd skulle skje. Og for et styr det har skapt, ikke bare i Newcastle, men også i hele England.
Fantastisk hvordan nyheten løftet alle i går! For en mann!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 17. Jan. 2008, 19:05 »
Jeg kan egentlig ikke si at jeg har drømt om at Kevin Keegan skulle komme tilbake. Mye fordi jeg alltid har ansett ham for å høre fortiden til. Jeg har aldri tenkt tanken på hvorvidt han kunne komme tilbake. Eller det vil si, jeg tror tanken streifet meg for et par år tilbake, men kan ikke huske at den gjorde mer enn å streife meg.

Jeg er fortsatt noe usikker på om dette VIRKELIG er veien fremover. Men vi har en bedre stall nå, og vi skal ha en bedre stall også etter at Keegan har vært på shopping, enn det vi hadde for 12 år siden. MEN, hvorvidt det hjelper stort, er jeg dessverre usikker på. For all del, jeg vil gjerne se festfotball. Jeg vil gjerne se oss spille som vi gjorde i "gamle dager". Men jeg vil fremfor alt se resultater. Det er det viktigste for meg. Og det var også en av hovedgrunnene til at jeg var villig til å la Allardyce fortsette. For det kommer til å ta tid før vi virkelig kan friskmelde Newcastle, og være sikker på at vi er på vei i riktig retning. Men jeg håper i det lengste at Keegan nå endelig kan fullføre det han begynte på sist, og faktisk vinne trofeer med denne klubben, og få oss inn i tittelkampen i PL igjen (på veldig lang sikt).

Men det er helt klart sykt. Helt sinnssykt. Hadde aldri trodd jeg skulle få oppleve noe som dette, og har fortsatt vanskeligheter med å forstå hvordan dette kan være sant.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 18. Jan. 2008, 14:06 »
Noen med stream til pressekonferansen?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 18. Jan. 2008, 14:09 »
Hvis den sendes nå går er det vel feil det jeg skrev
« Siste redigering: 18. Jan. 2008, 14:10 av fredd »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 18. Jan. 2008, 14:10 »
de følger den på SSN. og det handler bare om newcastle der nå, intervjuer av supportere og kjente folk helt frem til pressekonfen. anbefaler alle å følge med!

men dere må ha livesport da

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 18. Jan. 2008, 14:18 »
Gleder meg!! :)

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 18. Jan. 2008, 14:35 »
Finnes det ingen linker der man kan se pressekonferansen bortsett fra livesport? Jeg husker Asbjørn hadde en link der vi kunne følge pressekonferansen til Big Sam.
an sparker ikke Bobby Robson??

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 18. Jan. 2008, 14:55 »
er det bare hos meg livesport har hengt seg nå?