Dette var en kjempenyhet! Ble glad når jeg så han ble linket tilbake for noen dager siden, men for å være helt ærlig så trodde jeg aldri han kom til å si ja om det skulle bli aktuelt, han har utrykket at det å lede det engelske landslaget og newcastle var det beste, noe han med all nøde ville gjøre dårlig, og var en stund tilbake skeptisk til noe sånnt igjen. Men, noen har gjort en god jobb, og innerst inne i Keegan ligger nok drømmen om å fullføre det eventyret som startet så godt i 95, men gled ut i flere års frustrasjon! Dette er nok en av de som kan gjøre bra for oss! Og håper på Shearer i støtteapparatet, kanskje som ass. manager. Han vant desverre ikke noe stort hos oss, men gud hvor han fortjente det, og satan så deilig det ville vært om han får det som trener!:)
Nå er vi i bunnen av ei kneik, men dagens nyhet får meg til å føle meg glad over situasjonen igjen, får håpe guttene på laget har den samme storslagne følelsen om at nå kan noe være på gang igjen, vi har fått tilbake en helt, som sist han ledet laget, gikk ut å latterliggjorde Sir Alex på Tv, og knuste united 5-0, selv om de i etterkant ble seriemestere!
Men om vi skulle spille en dårlig kamp lørdag, eller i værste fall ryke mot Stoke, så håper jeg den positive følelsen vedvarer. Dette er en prosess!
HOWAY THE LADS!!!