20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: HARRY takket nei  (Lest 15305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: HARRY takket nei
« Svar #60 på: 13. Jan. 2008, 17:41 »
Verste er at det går rykter om at Ashley skal prøve overtala Redknapp...Først seie førstevalget nei, og so skal ein prøve overtale han til å komme. Trur ikkje eg noke på,men veit aldri!;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 15. Jan. 2008, 10:46 »
Sier det meste om Redknapp, og det er heller ikke slik jeg ønsker en styreformann skal opptre.

Sam Allardyce is furious with Portsmouth boss Harry Redknapp.

Big Sam does not believe Redknapp was straight with him in the weeks leading up to his sacking by Newcastle.

Allardyce phoned Redknapp last month after hearing he had been offered his job.

The Portsmouth boss denied it - but Big Sam has now been told that Redknapp was first sounded out THREE MONTHS ago.

A close friend of Allardyce's said: "Sam is not happy with Harry. In fact, he's absolutely furious.

"If Harry had admitted it was true, Sam would not have blamed him. But he does not think Harry was open with him.

"The next time they meet will be lively. Sam will certainly have a few things to say to Harry."

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 17. Jan. 2008, 10:10 »
Bør det bygges en statue av Harry Redknapp utenfor SJP? Hadde han ikke takket nei ville det ikke blitt noen King Kev retur. Ihvertfall ikke før i sommer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 17. Jan. 2008, 10:41 »
Takk Redknapp for at du sa nei til Newcastle..
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 17. Jan. 2008, 15:37 »
Bør det bygges en statue av Harry Redknapp utenfor SJP? Hadde han ikke takket nei ville det ikke blitt noen King Kev retur. Ihvertfall ikke før i sommer.

Godt poeng! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 17. Jan. 2008, 19:22 »
Jeg synes det var utrolig hyggelig og flott gjort av Harry Redknapp å takke nei på min 25-årsdag. Det satte jeg veldig stor pris på.
Tusen hjertelig takk, Harry.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #66 på: 18. Jan. 2008, 12:37 »
Når alt kommer til alt var det bra at Redknapp ikke kom allikevel. Men han er selvfølgelig for smart og lojal til det. At Keegan skulle komme var aldri i min villeste fantasi.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Jan. 2008, 16:29 »
Chris Mort sa følgende på Newcastle Radio nå.

- DID NOT offer Harry Redknapp the job. Interviewed him, and talked about financial terms as they did with every candidate to see if they were interested, but DID NOT OFFER HIM THE JOB.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Jan. 2008, 16:36 »
Godt det ikkje vart laga noke statue da
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 18. Jan. 2008, 20:10 »
Chris Mort sa følgende på Newcastle Radio nå.

- DID NOT offer Harry Redknapp the job. Interviewed him, and talked about financial terms as they did with every candidate to see if they were interested, but DID NOT OFFER HIM THE JOB.

Jeg er ikke nevneverdig overrasket over det der. Jeg hadde en mistanke om at pressen ikke nødvendigvis satt inne med absolutt all informasjon i den saken. Når selv SSN melder at mannen er klar for Newcastle LEENGE før han i det hele tatt har hatt uformelle samtaler med Chris Mort, så sier det seg selv at det er noe galt en plass. Uansett godt å få bekreftet min mistanke. Godt å få bekreftet at vi IKKE tilbød ham jobben.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Jan. 2008, 20:17 »
Det var jo noe om det på nufc.co.uk , husker ikke om det stod om han hadde blitt tilbutt jobben eller ikke. .  Mest sannsynelig ikke, og disse mediaspekulasjonene var innmari hissig i løpet av vår periode uten manager. Bare bra at styre foretar  innterjuer. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 18. Jan. 2008, 20:29 »
På nufc.co.uk sa Mort at de hadde SNAKKET med Redknapp, og at han hadde valgt å takke nei.
Mort sa ingen verdens ting om hvorvidt han hadde tilbudt Harry jobben eller ikke. Av og til kan det lønne seg å lese nøyaktig hva som står. Tror ikke Mort er mannen som legger så mye mellom linjene. Det er mer managerens oppgave.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 06. Juni 2010, 10:15 »
Nå skriver flere at Liverpool går for Harry Redknapp som sin neste manager. Har jo gjort det fantastisk med Tottenham etter at han tok over for Ramos.

For et par år siden var han jo også veldig nærme å signere for NUFC etter at Allardyce fikk sparken. Men på det tidspunktet var han visstnok ikke et veldig populært alternativ.

Etter at han takket nei til NUFC har han vunnet FA cupen med Portsmouth og ført Tottenham til CL kval, samt semifinale i FA cupen.
Hadde kansje ikke vært så dårlig alternativ allikevel.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6192473,00.html

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 06. Juni 2010, 10:18 »
Jeg har hørt at årsaken til at han takket nei var fordi han trivdes med å styre en liten klubb som Pompey. Men i etterkant begynte papirene å skrive at han ikke ville klare presset med å håndtere en større klubb ala Tham eller Castle. For å motbevise dette takket han ja da Tham kom på banen. Dvs at han hadde Tham spurt Rednapp før Castle ville han vært hos oss nå..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 06. Juni 2010, 14:20 »
Jeg har hørt at årsaken til at han takket nei var fordi han trivdes med å styre en liten klubb som Pompey. Men i etterkant begynte papirene å skrive at han ikke ville klare presset med å håndtere en større klubb ala Tham eller Castle. For å motbevise dette takket han ja da Tham kom på banen. Dvs at han hadde Tham spurt Rednapp før Castle ville han vært hos oss nå..

Spørsmålet mitt er vel heller at det var en kvit løgn og at han heller var såpass smart at han forsto at det å ta over oss ville vere som å grave sin egen grav...