20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Burde vi gå for Shearer?  (Lest 9847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Burde vi gå for Shearer?
« Svar #45 på: 12. Jan. 2008, 20:43 »
Tiden er inne for Shearer nå ja....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #46 på: 12. Jan. 2008, 21:12 »
Vist han selv vil nå?
Da en det beundringsverdig av denne mannen. Har all respekt å enda mere for Shearer.
Vist han mener han er klar, så er det bare å gå for han, men det som er viktig, er at han har full støtte fra styret..For han har iallefall full støtte å enda mere fra oss alle fans verden over..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 12. Jan. 2008, 21:17 »
Shearer og Keane er veldig like i lederstil. Shearer må bare prøve

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 12. Jan. 2008, 21:18 »
Kom igjen Alan!! Scenen er din...laget sliter, vi trenger en manager som vet hva Newcastle betyr for fansen. Vi trenger en med lidenskap for klubben som kan dra oss opp av sumpa, vi trenger en manager som vil få støtte fra 50.000 fans på SJP fra dag en! Alan Shearer er den mannen. Han har kanskje ikke manager erfaringen, men han er typen som kan stå frem når det bøtter imot, han har vinnerinnstinktet, han har tøffheten og ydmykheten til å takle enn sånn utfordring det vil være å bli manager i Newcastle.

Jeg håper Alan Shearer blir vår manager i løpet av de neste dagene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 12. Jan. 2008, 23:08 »
Selv om Shearer ikke har vært manager for andre lag så synes jeg ikke han er uten erfaring. Han fungerte vel nesten som en assistent på slutten av karrieren (egentlig før det og). Han vet hva som bør gjøres, har opplevd mange forskjellige managere, og han kjenner klubben ut og inn.

Det er på tide med en Shearer æra! Og måtte den vare lenge!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 12. Jan. 2008, 23:23 »
Sir Bobby Robson med noen kloke ord.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/columnists/columnists.html?in_article_id=507925&in_page_id=1951&ito=newsnow

Om Geremi: Jose Mourinho told me last season that Geremi's legs had effectively gone. "Mister, he plays like a 40-year-old. He can not run any more. He will not play for me in important matches again," was Jose's typically forthright response.
Naturally, I was alarmed to read that Newcastle wanted to sign Geremi. I passed on my information to someone at the club (this was before Mike Ashley took over) but Geremi still ended up signing. In fact, Sam made him captain.

Om Ashley sin beslutning om å sparke Allardyce: I believe Sam Allardyce's track record at Bolton was good enough to warrant giving him more time. But you can't blame Mr Ashley for making his decision. He inherited Sam, and when you invest £250 million in a club, you deserve a manager of your choosing.

Om forskjellen mellom Shearer og Allardyce, og Duff som gjerne "vil spille fotball igjen": And after the turmoil of recent seasons, Shearer will go back to basics. He believes football is essentially a simple game. I expect he'd consider a lot of Sam's backroom staff as over-complicating things and, having spoken to Damien Duff last week, a few of the players would welcome getting back to the football.

Gode poenger SBR, og jeg håper Ashley og Mort hører evt leser dine ord og at vi senest på mandag kl.12.00. vil få Shearer presentert som ny manager, og la han bringe suksess til vår elskede klubb i en mannsalder, aller helst lenger! La dette bli vår historie, som vi kan gå å skryte av i flere 10 år fremover! Jeg krysser fingrene!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #51 på: 12. Jan. 2008, 23:46 »
Inntresant.
Shearer som manager med Robson som en mentor for han. Da gjelder det bare finne den rette assistenten folkens ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 13. Jan. 2008, 16:16 »
Shearer-Lee, med Robson som seniorrådgiver? Gjerne for meg. Da slipper vi ihvertfall spillere som Mourinho mener har fysikken til en 40-åring.

Aller helst Mourinho selv, selvfølgelig, men det er vel heller usannsynlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 13. Jan. 2008, 16:43 »
Kva med Shearer og Beardsley foreksempel :D Kan jo godt gjera so vålerenga og plussa på Ferdinand, Albert og Lee ;) Hehe neida, men seriøst. Beardsly og Lee trur eg kan vera gode ass til Shearer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 13. Jan. 2008, 18:40 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_3044328,00.html

Harry mener Shearer er perfekt.

Redknapp said: "I'd give Alan Shearer the job. I think he's perfect for it. Experience doesn't matter because he understands football.

"Roy Keane hasn't got the experience and he knows what he's doing. He's different class and he's going right to the top. There's no reason Alan Shearer can't do that as well.

Når Keane kan så KAN Shearer!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #55 på: 13. Jan. 2008, 18:54 »
Haha, Redknapp foreslår andre managere for Newcastle slik at han slipper alt maset.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 13. Jan. 2008, 18:58 »
Syns godt vi kan prøve Shearer. Når det er sagt er eg ikkje nevneverdig imponert over det Keane har fått til med Sunderland. Berre sjå korleis han disponerte pengane han fekk i sommar. Hadde vore konge med Shearer vs Keane i Tyne and Wear på St James'.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 13. Jan. 2008, 19:14 »
Syns godt vi kan prøve Shearer. Når det er sagt er eg ikkje nevneverdig imponert over det Keane har fått til med Sunderland. Berre sjå korleis han disponerte pengane han fekk i sommar. Hadde vore konge med Shearer vs Keane i Tyne and Wear på St James'.

Gjorde han ikke gode kjøp da? Jeg synes det ihvertfall. Spesielt imponert over han spissen Kenwyne Jones eller hva han hater igjen. Kieran Richardson var god idag og jeg mener Sunderland har en av de beste keeperne i PL (om ikke den beste), men han kostet sitt også! Men i kampen om nedrykk er det viktig å ha en matchvinner mellom stengene også!

Tror Keane vet hva han gjør!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 13. Jan. 2008, 19:18 »
Har du tatt fram limtuben i kveld, Frode?

Mener du ærlig talt at Craig Gordon kan måle seg med Peter Cech, Edwin van der Saar og Shay Given?

Nei, gitt. Der er jeg heeeelt uenig. Da hadde aldri Sunderland hatt han!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #59 på: 13. Jan. 2008, 19:48 »
Som svar på topic: JA! Er kun et fåtall mer eller mindre usannsynlige managere jeg mener vil være like bra eller kanskje bedre for klubben.