20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Burde vi gå for Shearer?  (Lest 9845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Burde vi gå for Shearer?
« Svar #30 på: 12. Jan. 2008, 16:11 »
Skal ein tenke sånn kommer denne klubben ialfall ingen vei
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 12. Jan. 2008, 16:20 »
Men tenk kor rasende fansen blir hvis dem da  sparke shearer som manager, hvis han ikke gjør det så bra, da blir det iværtfall rabalder

Hvis Shearer ikke gjør den kravstore fansen til lags, hva da? Vil han da få The Toon Army imot seg? Jeg tror ikke det. Heltestatusen hans på Tyneside er så stor at han mest sannsynlig tåler å mislykkes som manager. Da vil fansen se etter andre grunner til at laget ikke lykkes. Spillermaterialet Shearer hadde til rådighet, styret som ikke støttet Shearer og ga ham nok transfermidler, eller... kanskje fansen muligens til syvende og sist innser at de ikke gir sine managere nok tid? Det siste er nok heller usannsynlig, men før eller senere MÅ Shearer bli manager i klubben han elsker, og inntil det skjer vil det være en ubutt barriere. En barriere som også legger en tung sky av uro og tvil rundt alle våre andre managere. Derfor må vi før eller senere bare ta sjansen, og hoppe i det ved å ansette Shearer. Enten så lykkes han og sender hele Newcastle til himmels og blir like forgudet på Tyneside som Maradona er i enkelte deler av Argentina, eller også Shearer mislykkes men blir tilgitt fordi fansen vil finne alle mulige andre ting å skylde på i ett forsøk på å frifinne helten som fortsatt vil være en helt. Ansett Shearer og "få det overstått" så får det bare gå som det går. Lykkes ikke han kan det jo faktisk hende at vi må innse at Newcastle United er en klubb som er dømt til å mislykkes i sin endeløse jakt på eddelt sølvtøy(?)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 12. Jan. 2008, 16:30 »
Meiner Klubben kommer seg ikkje videre før Shearer tar over som manager. Uansett om han vil lykkes eller ikkje.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. Jan. 2008, 16:31 »
Sir Bobby fekk jo sparken, han er ikkje noko mindre populær av den grunn. Riktignok hadde han hatt suksess med klubben før, men det har jo også Shearer i aller høgaste grad gjort.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 12. Jan. 2008, 16:50 »
Meiner Klubben kommer seg ikkje videre før Shearer tar over som manager. Uansett om han vil lykkes eller ikkje.

Godt poeng.
Shearer er Mr. Newcastle, og hans navn henger som et spøkelse over klubben. En eller annen gang tar han over uansett, og på en måte vil det vel kanskje være jo før jo bedre?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 12. Jan. 2008, 16:58 »

Godt poeng.
Shearer er Mr. Newcastle, og hans navn henger som et spøkelse over klubben. En eller annen gang tar han over uansett, og på en måte vil det vel kanskje være jo før jo bedre?

Det er som du sier like greit å bare kaste seg i det, men jeg er langt fra sikker at han står for den angrepsfotballen som Toon fansen krever. Det er bare å lese Shearer boka, så skjønner man det. Han var svært skeptisk til å skrive under for Keegan og Newcastle pga dette. Han er langt nærmere Kenny Dalglish når det gjelder filosofi.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #36 på: 12. Jan. 2008, 17:01 »
Har vært Alan Shearer-skeptiker mtp manager-rollen, men ser helt klart også at vi ikke kommer noen vei før han overtar. Få ham inn, og det nå. Ellers er det bare spørsmål om hvor mange uker det tar før neste manager får fyken.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 12. Jan. 2008, 17:14 »
Er jo bare å ansette Shearer. Nå kan han jo nesten ikke tape noe på å ta over Newcastle.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 12. Jan. 2008, 17:53 »

Godt poeng.

Det er som du sier like greit å bare kaste seg i det, men jeg er langt fra sikker at han står for den angrepsfotballen som Toon fansen krever. Det er bare å lese Shearer boka, så skjønner man det. Han var svært skeptisk til å skrive under for Keegan og Newcastle pga dette. Han er langt nærmere Kenny Dalglish når det gjelder filosofi.

Mye mulig! Men nå er vel Kenny Dalglish en av de mest suksessfulte managerne i Engelsk fotball også da! Vant jo omtrent alt som vinnes kunne med Liverpool og serien med Blackburn!
Dalglish fikk jo en omtrent umulig oppgave da han tok over for Keegan! Ikke bare fikk han lite transfermidler (om jeg husker rett), han mistet også Shearer med et ankelbrudd eller hva det nå var for en lengre periode!

Så om Shearer følger Dalglish i fotballfilosofi og gjør like stor suksess som sin mentor holder det for meg!  ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 12. Jan. 2008, 18:03 »

Godt poeng.

Mye mulig! Men nå er vel Kenny Dalglish en av de mest suksessfulte managerne i Engelsk fotball også da! Vant jo omtrent alt som vinnes kunne med Liverpool og serien med Blackburn!
Dalglish fikk jo en omtrent umulig oppgave da han tok over for Keegan! Ikke bare fikk han lite transfermidler (om jeg husker rett), han mistet også Shearer med et ankelbrudd eller hva det nå var for en lengre periode!

Så om Shearer følger Dalglish i fotballfilosofi og gjør like stor suksess som sin mentor holder det for meg!  ;)

Hjelpte vel heller ikkje og selge alle som dugde i stallen og erstatte det med crappy spillere.. Om shearer legger seg i midten av Keegan og Daglish så bør det vere plenty bra nok.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 12. Jan. 2008, 18:04 »
Jeg grøsser den dag i dag når jeg tenker på Barnes og Rush i Newcastle drakt.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 12. Jan. 2008, 18:08 »
Hva med Shearer som manager og Sir Les som assistent? De hadde jo tidenes samarbeid da de spilte sammen, kanskje de ser eye to eye hva angår spillestil også? Da har vi i hvertfall to som vil være poppis blandt publikum.  ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 12. Jan. 2008, 19:17 »
Min drøm er Shearer med enten Lee eller Beardsley som assistent :) men skal ikkje klage om me får Shearer med Ferdinand som assistent.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #43 på: 12. Jan. 2008, 20:25 »
Shearer hadde det vært noe det..akuratt nå virker vell han som det beste alternativet for oss..med mindre vi vill ha Mcclaren eller Jol!! TROKKE DET

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 12. Jan. 2008, 20:41 »
Dette er jo en glimrende mulighet for Shearer til å ta over klubben. Stort dårligere kan det jo ikke gå !