20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den positive Redknapp tråden !  (Lest 4200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den positive Redknapp tråden !
« Svar #15 på: 11. Jan. 2008, 19:31 »
Støtter selvfølgelig Rednapp. Har egentlig alltid likt hans trenerpersonlighet. Er også brukbar på overgangsmarkedet så det er ikke noen dårlig manager vi får inn hvis dette stemmer. At han også spiller en mer ballbesittene spillestil passer nok også alle våre krave store supportere bedre. Likevel ville jeg heller latt Sam få fortsette.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 11. Jan. 2008, 20:32 »
Kommer Redknapp, så støtter jeg han selvsagt.

Det han gjorde med Portsmouth var jo helt sykt! Fra bunnen i Championship, målet var å unngå nedrykk - han fikk Pompey opp i Premier League, og der har de blitt siden og etablert seg også.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #17 på: 12. Jan. 2008, 00:26 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12040_3040115,00.html
Milan Mandaric has described Harry Redknapp as 'magic' and expects the Portsmouth manager to become the new Newcastle boss.
Pompey eieren uttaler seg ang saken..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #18 på: 12. Jan. 2008, 00:41 »
Jeg vill være en av de meget store skeptikerne  MEN såklart vill jeg støtte han hele veien hvis det er han som kommer.Jeg håper at skeptisen jeg har viser seg å være feil men det vill bare tiden vise

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. Jan. 2008, 01:07 »
Det ser nok ut til at det etter alt å dømme blir Redknapp nå, iflg Daily Mail og The Times, så da er det nok hold i mange av de ryktene som har kommet de siste dager.

Vel hadde jeg nok håpet på et større navn enn Redknapp, men han er langt fra den verste vi kunne ha fått. Og han er en stor bjørn av en manager med skikkelige baller, så det er bare å samle seg om Harry. Faen så vanskelig det blir å venne seg til: Harry Redknapp som Newcastle manager. Men slik er det. Man blir vant til så mye som supporter av denne klubben, og jeg kommer i alle fall til å gi Harry en sjanse til å vise at han duger.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Jan. 2008, 01:58 »
Det blir nok Redknapp ja. Jo mer jeg venner meg til tanken så synes jeg det er en helt OK manager.. Men jeg synes han får LATTERLIG mye penger, 220millioner på 4 år!? Det er jo helt sinnsykt for en, ja vi må vel strengt tatt si, middels manager!?

Best for Ashley at han hiver ut noe cash på spillere også!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #21 på: 12. Jan. 2008, 02:07 »
220 mill for 4 år? Det er jo helt sinnsykt for en middlels manager!!.Når Ashley can bruke så mye penger på det da burde han spytte inn en go del cash til spillerkjøp også..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Jan. 2008, 10:15 »
Etter hva jeg har forstått for han iallefall 20 mill pund med en gang i januar vinduet.
Ser å at førstemann han vil ha inn er Defoe, Chimbonda, å han vil ha med seg Sol.C fra Pompey. Spennende
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Jan. 2008, 10:24 »
20MP er veldig mye penger til å være i et Januar vindu. Det er på grensen til rekord hvis jeg ikke tar helt feil... Defoe og Cambell er veldig gode spillere som jeg tror vi kan ha mye nytte av. Men jeg kan ikke se nytten med Chimbonda, vi bør heller bruke de 8mp på Arshavin eller en annen kreativ midtbanespiller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Jan. 2008, 10:27 »
20MP er veldig mye penger til å være i et Januar vindu. Det er på grensen til rekord hvis jeg ikke tar helt feil... Defoe og Cambell er veldig gode spillere som jeg tror vi kan ha mye nytte av. Men jeg kan ikke se nytten med Chimbonda, vi bør heller bruke de 8mp på Arshavin eller en annen kreativ midtbanespiller.

Med Beye og Chimbonda sammen vil vi iallfall ha best dekning på høyrebacken av samtlige Premier League klubber, og hvem som er best av de to er jeg faktisk litt usikker på. En fristende tanke kan jo være å flytte en av dem over på motsatt side hvis Enrique er for ung til å satses på (noe jeg ikke helt forstår). Jeg er egentlig litt fan av  Chimbonda som er en høyst brukbar moderne høyreback, men det er vel ikke det vi trenger mest akkurat nå...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 12. Jan. 2008, 12:57 »
KANSKJE SLETTE DENNE TRÅDEN?