20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Harry Redknapp  (Lest 5195 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Harry Redknapp
« på: 11. Jan. 2008, 15:29 »
...

BallaJazz

• Gjest
Sv: Harry Redknapp
« Svar #1 på: 11. Jan. 2008, 15:39 »
Nyttig tråd..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Jan. 2008, 15:55 »
Her opprettes det en tråd om Harry Redknapp, men trådstarter skriver bare tre punktum og ingenting mer. Javel. Da får jeg ta på meg jobben.

Denne mannen blir altså etter alt å dømme vår nye manager. Hva synes folket om det?
Skal vi behandle ham som vi behandlet Graeme Souness, eller skal vi gi ham en ærlig og fair sjanse?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Jan. 2008, 15:58 »
Vi gir ham en sjangse, men da skal han jaggu prøve å spille litt offensivt.
Gjør han det lar jeg ham få en sjangse.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Jan. 2008, 15:58 »
Jeg er ikke fornøyd med avskjeden eller ansettelsen av Redknapp. Men hvis det er Redknapp som Ashley mener er den rette mannen for jobben så skal han få min fulle støtte i samme grad som Allardyce fikk!

Men nå håper jeg folk kan være så snill å gi den nye manageren TID !!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Jan. 2008, 15:58 »
Jeg er ikke fornøyd med at vi sparket englands beste manager og erstattet han med en dårligere engelsk manager. Og ikke vet jeg om Harry  får det til. Jeg ser for meg han som en Souness.

Men jeg skal gi han en sjanse før jeg dømmer han.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Jan. 2008, 15:59 »
Harry har vært flink med Pompey og fortjener en sjanse. Hvis vi skulle ha en engelsk manager var han kanskje den beste løsningen, men ville heller beholdt Sam. Lykke til Harry for det trenger du.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Jan. 2008, 16:11 »
For å si det sånn, når det allerede spekuleres i på engelske forum om de skal starte buing mot Redknapp og Newcastle i deres neste kamp med tap, så er det en dødsdom for Redknapp. Jeg kan ikke se for meg at han sitter lenge, kanskje han er borte før sesongen er over allerede.

Er det noen andre enn meg som synes det er merkelig at Ashley ansetter en kompis??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Jan. 2008, 16:26 »
For å si det sånn, når det allerede spekuleres i på engelske forum om de skal starte buing mot Redknapp og Newcastle i deres neste kamp med tap, så er det en dødsdom for Redknapp. Jeg kan ikke se for meg at han sitter lenge, kanskje han er borte før sesongen er over allerede.

Er det noen andre enn meg som synes det er merkelig at Ashley ansetter en kompis??

Høyst betenkelig.
Veit ikke hva jeg skal si. Ikke mange fiber i kroppen min som gleder seg veldig til dette. Vanskelig å støtte han, men får gi han en sjanse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 11. Jan. 2008, 16:30 »
Står på førstesiden at Redknapp er ny Newcastle-manager nå. Dette stemmer ikke! Står ikke på noen sider overhodet, og på skysports står det bare en link der Redknapp avkrefter absolutt alt. Han påstår atpåtil at Newcastle aldri har kontaktet verken han eller klubben.

Med andre ord: dette er bare tull.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Jan. 2008, 16:37 »
Hvis det viser seg å stemme at vi Harry Redknapp er vår neste manager, noe mye nå tyder på, så blir jeg ganske oppgitt. Jeg var i første omgang ikke for å sparke Allardyce, og når vi først gjorde det så hadde jeg hvertfall forventet noe mer enn Redknapp. Da kunne vi mye heller beholdt Sam. Redknapp har hvertfall ikke bedre resultater å vise til som manager enn Sam. Men hvis det nå viser seg at vi skal begynne å gjøre det veldig bra, og gjør det gjennom en lengre periode, skal jeg gledelig innrømme at jeg tok feil. Tviler dog på at så skjer.

Men jeg skal Redknapp noe tid til å bevise noe. Det er tross alt ikke hans "feil" at han blir ansatt. Men min tillitt til Ashley og Mort, som var ganske stor, synker en god del hakk hvis det stemmer at Redknapp tar over managarstolen i Newcastle.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Jan. 2008, 16:43 »
Hvis det viser seg å stemme at vi Harry Redknapp er vår neste manager, noe mye nå tyder på, så blir jeg ganske oppgitt. Jeg var i første omgang ikke for å sparke Allardyce, og når vi først gjorde det så hadde jeg hvertfall forventet noe mer enn Redknapp. Da kunne vi mye heller beholdt Sam. Redknapp har hvertfall ikke bedre resultater å vise til som manager enn Sam. Men hvis det nå viser seg at vi skal begynne å gjøre det veldig bra, og gjør det gjennom en lengre periode, skal jeg gledelig innrømme at jeg tok feil. Tviler dog på at så skjer.

Men jeg skal Redknapp noe tid til å bevise noe. Det er tross alt ikke hans "feil" at han blir ansatt. Men min tillitt til Ashley og Mort, som var ganske stor, synker en god del hakk hvis det stemmer at Redknapp tar over managarstolen i Newcastle.

Akkurat det samme som er inne i hodet mitt nå. :p Hvorfor si det selv når noen andre sier det bedre ...  :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Jan. 2008, 16:43 »
Tror de følelsene Stormoen har er det de aller fleste av oss sitter med! Men håper selvsagt at jeg blir motbevisst så til de grader :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Jan. 2008, 16:47 »
Redknapp vil jo uansett få en støtte som Big Sam aldri fikk av Ashley. Det utgjør selvfølgelig stor forskjell.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #14 på: 11. Jan. 2008, 16:52 »
Han er IKKE ny Newcastle-manager sier jeg jo. Dette er aller siste nytt på Redknapp-fronten:

"To say a deal has already been done is absolute rubbish," he told The News in Portsmouth. "I couldn't say anything else because that's the situation.

"There has been no approach. All I'm doing is trying to get a couple of players in before the Sunderland game (Portsmouth visit the Stadium of Light on Sunday) but I haven't got anywhere with that.

"Nobody from Newcastle has contacted me and in any case, that wouldn't be allowed. Nobody has contacted Peter Storrie."
sakset fra skysports.co.uk