20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kommentere på artiklene på forsiden...  (Lest 4369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kommentere på artiklene på forsiden...
« på: 10. Jan. 2008, 20:12 »
Er dette kanskje en funksjon som kunne funket? Syntes det hadde vært praktisk og også arti å kunne kommentere alle de bra artiklene som legges ut på forsiden!.

mvh, krybel

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kommentere på artiklene på forsiden...
« Svar #1 på: 10. Jan. 2008, 21:44 »
Det er da bare å bruke denne tråden det. Vær så god, kommenter!

Vi vil mer enn gjerne ha respons på det vi skriver på forsiden. Jeg tror jeg snakker på vegne av hele teamet når jeg sier det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Jan. 2008, 22:33 »
God idé, men det må være her inne, og ikke på forsiden - da blir det litt rotete! Men denne tråden er jo en god mulighet til dette!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. Jan. 2008, 22:56 »
Jeg har tenkt flere ganger at det kunne være en god ide å ha et kommentarfelt under artiklene. Tror mange flere hadde brukt det hvis det hadde vært under hver artikkel enn her.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Jan. 2008, 20:49 »
Ser ikke helt poenget. Synes det er noe forbanna tull med kommentarfelt under artikler jeg. Forumet skal brukes til å diskutere ting og tang om Newcastle United, og forumet bør således også brukes hvis noen har kritikk, positv eller negativ, å komme med til de artiklene som skrives på forsiden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12. Jan. 2008, 21:45 »
Kan helder opprettes et eige delforum der forfatteren av kvar artikkel lager ein ny tråd der han limer inn artikkelen sin, så kan folk kommentere den på den måten

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 12. Jan. 2008, 23:27 »
Tja, ser ikke helt peonget med det. Det meste av det som skirves på forsiden blir jo uansett debattert på forumet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 13. Mars 2008, 15:00 »
Mest enig med Joakim angående diskusjon av artikler. Vil også tilføye at eg kan være behjelpelig om det er behov for flere artikler...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 28. Mars 2008, 22:36 »
Kan helder opprettes et eige delforum der forfatteren av kvar artikkel lager ein ny tråd der han limer inn artikkelen sin, så kan folk kommentere den på den måten

Syntes det var et meget godt forslag. Ikke for å være negativ, men jeg syntes hele forumet har sunket en hel del i kvalitet og innhold i det siste, og dette kan hjelpe på å skape et bedre forum. Det verste som kan skje er jo at det ikke blir populært, og da er det jo bare til å fjerne tiltaket.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.