20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 56439 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #315 på: 16. Jan. 2008, 08:14 »
Harry Redknapp (manager i Portsmouth) og Gérard Houllier (teknisk direktør i Det franske fotballforbundet) skal begge ha takket nei til stillingen. 39 år gamle Deschamps skal være nestemann på listen.
Newcastlesupporter siden 1992

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 16. Jan. 2008, 08:20 »
Harry Redknapp (manager i Portsmouth) og Gérard Houllier (teknisk direktør i Det franske fotballforbundet) skal begge ha takket nei til stillingen. 39 år gamle Deschamps skal være nestemann på listen.
Nei, seriøst eller? :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #317 på: 16. Jan. 2008, 08:29 »
Shearer: Toon don't want me
Legend claims Magpies seeking experienced manager
Alan Shearer claims Newcastle do not want him as their next manager.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3050634,00.html
Eneste posetive å kunne melde?
"All I would say is that if someone comes in and wants to talk to me, I would be willing to help in any way I can."

Hva skal vi si til dette folkens?? Kommer fansen allerede til å rope Shearer i den første kampen ::)
« Siste redigering: 16. Jan. 2008, 08:35 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #318 på: 16. Jan. 2008, 09:13 »
Hmm..jeg husker en svenske det var snakk om en gang for ikke lenge siden. Jeg tenkte; "å hææærregud, koss ska d bli da? Hainn e no næppe nå sæli..." Men i dag så sitter jeg her og håper CM og MA fikser en manager før kampen i kveld (noe de neppe fikser) så han kan overvære kampen og spillerne kan prestere maks for å imponere sin nye sjef. Jeg driter i om han heter Abel Braga, Didier Deschamps eller Gerard Houllier, bare det blir en manager!!!

Så leste jeg dette:
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3051989,00.html (ikke det om Silvio Maric, men det Sven G Eriksson sier på slutten av artikkelen)

Jeg kunne tenkt meg Svennis jeg...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 16. Jan. 2008, 09:40 »
Hvis Didier Deschamps blir annsatt rett forand nesa på Alan Shearer synes jeg dette er helt lattelig. Mort og Ashley er ute etter en erfaren manager og det er absolutt ikke deschamps. SKal vi tro Sky sport så er Shearer keen på å overta Newcastle, og i tilegg føler han seg klar for det. At Shearer selv føler seg klar er det viktigste. Han er mannen som kan sette seil på skuta igjen og føre oss oppover, i sammarbeid med Kevin Keegan. .

Hvis både Keegan og Shearer er intressert, få faen ut fingern da Mort. Tror fansen vil rope sitt i kampen mot Stoke idag.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 16. Jan. 2008, 10:07 »
Er forsåvidt enig i det. Det gir lite mening.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 16. Jan. 2008, 10:52 »
Heldigvis angående D.D.

SSN breaking news

His agent says no contact with Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

sergeant

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #322 på: 16. Jan. 2008, 11:15 »
Få inn Shearer som trener og en som kan backe ham opp med erfaring som manager. Hva har D.D eller Mark Hughes å tilføre som kontra det Shearer kan tilføre? De kan tilføre litt taktisk kompetanse basert på et par år som som trenere. Det de ikke kan tilføre på St James Park som Shearer kan tilføre er stemning i garderoben og tillit blant fansen. Shearer med Houllier som støtte pluss Warren Barton og Robert Lee inn på teamet, det hadde vært noe.
"It is my club, I scored 206 goals for them and played for them for a decade ? I would do anything to help them." -Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 16. Jan. 2008, 11:16 »
Shearer: Toon don't want me
Legend claims Magpies seeking experienced manager
Alan Shearer claims Newcastle do not want him as their next manager.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3050634,00.html
Eneste posetive å kunne melde?
"All I would say is that if someone comes in and wants to talk to me, I would be willing to help in any way I can."

Hva skal vi si til dette folkens?? Kommer fansen allerede til å rope Shearer i den første kampen ::)

Har sagt det heile tida.
Jævla Idiotstyre få fingert uta ræva og ansett Shearer.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #324 på: 16. Jan. 2008, 11:26 »
Nå må styret få fingen ut av ræva og ansette Shearer. Hvis dem holder på med dette tullet og prøver å få andre managere hele tiden, kan det jo ver at Shearer mister interessen og takker nei når dem kommer til han. Og da er vi virkelig ute og kjører
Newcastlesupporter siden 1992

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 16. Jan. 2008, 12:07 »
Boumsong har blitt stemplet som en flopp og en elendighet etter den ene dårlige kampen han hadde mot Liverpool.
Ganske grov skittkasting det har blitt etterhvert på godeste Boumsong. Ikke fortjent.

Hehe ja akkurat samme skjer jo med Rozenhal og Cacapa no.

Til topic, eg synst kanskje Shearer er rett mann, han vil jo ha jobben og! Ilag med Beardsley hadde vore bra.
Men etter å sett kva Deschamps har oppnådd som spelar og manager so tvila eg ikkje på at han hadde gjort ein god jobb, faktisk segla han opp som min nr 1.

Shearer kan få seg manager erfaring i league 1 og cl først.
« Siste redigering: 16. Jan. 2008, 12:33 av lgrinde »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 16. Jan. 2008, 13:23 »
Houllier nevnes fremdeles idag!
http://www.express.co.uk/posts/view/31624/Houllier-s-agent-in-Newcastle-talks

Jeg foretrekker heller Deschamps fremfor Houllier.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #327 på: 16. Jan. 2008, 13:47 »

Agenten til Houllier er her i Newcsatle i dag saa det er rart at han har takket nei allerede.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 16. Jan. 2008, 14:36 »
Jeg kan ikke se for meg Shearer som noe annet enn nr1, kan rett og slett ikke se han som annet enn manager. Og når han nå går ut og sier at han vil ha jobben, da setter det mye press på godeste Ashley og gutta.
Jeg kjenner jeg blir stadig mer dratt mot idèen med Big Al som manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #329 på: 16. Jan. 2008, 14:47 »
Jeg kjenner jeg blir stadig mer dratt mot idèen med Big Al som manager.

Enig med den. Har vaert skeptisk, men.... Tror han har den rette innstillingen etter det som staar i avisene her borte i dag. Men, om han blir manager saa blir det vel umulig aa faa et intervju med han om det skulle bli et "medlemsblad" for newutd.no