20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 56851 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #210 på: 15. Jan. 2008, 12:51 »
..og Keane kom inn og pumpet inn entusiasme i et lag som var langt bedre enn tabellposisjonen tilsa den gang. Og når man bruker £ 30M på å forsterke laget foran denne sesongen, så ser det ikke akkuratt særlig imponerende ut. Bør absolutt ikke stå som et eksempel på en som har greidd overgangen fra spiller til manager på en god måte..

Carr har altfor få landskamper for England!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 15. Jan. 2008, 12:53 »
Forskjellen er jo at Keane tok over et Championship lag, og deres eneste mål i år er å overleve. Når det er sagt hadde det virkelig vært sexy med en Shearer ansettelse=)

Men, hvis jeg hadde hatt penger nå så hadde jeg gått all-in på Houllier!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 15. Jan. 2008, 13:07 »
Han reporteren til Sky Sports News sier han har pratet med representantene til Houllier og de bekreftet at de har pratet med representantene til Ashley. Shearer kom tilbake fra ferie fra Barbados idag. Vet ikke hva som ligger i det, men de hinter hvertfall til et sammarbeid mellom de to.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 15. Jan. 2008, 14:40 »
Houllier ja. Veit om mange kompiser som vil mobbe meg da.
Veit ikke hva jeg skal si. Klart bedre enn Redknapp og co, men om det er noen drømmemann - definitivt ikke!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 15. Jan. 2008, 15:12 »
lt;3 Newcastle <3

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #216 på: 15. Jan. 2008, 15:24 »
SSN har nå sunket oddsen på Houllier til 1/3
Walking in a Keegan wonderland!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 15. Jan. 2008, 15:48 »
Registrerer at mange mener kravet om "festfotball" ikke vil bli oppfylt under Gerard Houllier. Vel, det kan så være. Han har en langt mer kontinental tilnærming til fotballen enn vår nylig avgåtte manager, og hvis han greier å få oss til å holde bedre på ballen, så er det i aller høyeste grad verdt det. Det viktigste er ikke at vi vinner 5-0 mot Man Utd, det viktigste er at vi vinner de kampene vi SKAL vinne, og at vi spiller jevnt med de store, og slår en eller to av dem i løpet av sesongen. Så lenge vi vinner så gir jeg blanke f... i om vi har spilt drittfotball og vunnet på dødball, eller om vi har skapt et tjuetalls sjanser og vinner 8-1.

Hvis Houllier kan hjelpe oss med det, så er han hjertelig velkommen. Men det kan hende at Ashley bør legge til en "crowd pleaser" i samme slengen, for jeg har en følelse av at det ikke vil bli Keegan-tilstander om Houllier presenteres som vår nye manager i morgen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 15. Jan. 2008, 15:56 »
Keegan og offensiv fotball FTW!
lt;3 Newcastle <3

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 15. Jan. 2008, 16:12 »
Har meir trui på Houllier no, og Shearer om 4-5 år. Uansett det beste vi kan få.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 15. Jan. 2008, 16:31 »
Blir godt fornøyd med Houllier faktisk.. Han er en god manager som har noe å vise til og har internasjonal erfaring. Ja, denne ansettelsen kan jeg svelge. Det virker som om han er en av de beste vi kan håpe på, med tanke på tidligere menn som er linket...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 15. Jan. 2008, 16:39 »
Blir godt fornøyd med Houllier faktisk.. Han er en god manager som har noe å vise til og har internasjonal erfaring. Ja, denne ansettelsen kan jeg svelge. Det virker som om han er en av de beste vi kan håpe på, med tanke på tidligere menn som er linket...

Helt enig. Houllier er faktisk en jeg har tro på. Han er vel ikke kjent for offensiv fotball han heller, men han har rikelig med erfaring. I tillegg kjenner han jo den engelske ligaen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 15. Jan. 2008, 17:20 »
Houllier ja. Veit om mange kompiser som vil mobbe meg da.
Veit ikke hva jeg skal si. Klart bedre enn Redknapp og co, men om det er noen drømmemann - definitivt ikke!

Hehehehe, kjenner meg igjen her ja. Dog enig at det ikke er drømmemannen, men når man ser hvordan det hele har utviklet seg er jeg sann litt over middels fornøyd med Houllier. Håper han drar inn Shearer i teamet som det går rykter om.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 15. Jan. 2008, 17:23 »
Houllier er vel ikkje det verste me kan få men blir ikkje akkurat bergtatt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 15. Jan. 2008, 17:35 »
Trur Houllier kan bli knall. Har også sett der Shearer har analysert kampane på bbc, veldig opptatt av at vi ikkje får brukt vingane våra, om han kan komme inn i klubben og finne ein måte der vi kan bruke vingane våre betre er eg veldig positiv til det.