20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 57202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #180 på: 14. Jan. 2008, 21:24 »
Altså jeg nekter å tro at det ikke finnes en god manager et eller annet sted i verden som vil ta "drømmenjobben" i Newcastle, og som samtidig er bedre enn Redknapp og Hughes? Mener jeg leste at Ashley nå så seg utenfor brittania, blir spennend eå se hvem han velger. Til nå har det jo bare vært Houiller fra den store verden utenfor øyriket
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 14. Jan. 2008, 22:04 »
Men er ege tlig Mark Hughes så vanvittig erfaren som manager ? Er da ikkje så lenge siden han bare var ein spiller.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 14. Jan. 2008, 22:17 »
Mark Hughes har etter det jeg vet bare trent Wales og Blackburn så han er ikke en vanvittig erfaren manager, men han hr gjort det bra begge steder og er nok langt fra den verste vi kan få.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 14. Jan. 2008, 22:39 »
Mark Hughes er da for faen ikke noe bedre enn verken Redknapp eller Allardyce. Blackburn spiller ræva fotball og har vel bare Santa Cruz å takke for noen ok resultater.

Synes så absolutt vi burde se oss om ute i Europa, men jeg kan ikke komme på noen seriøse kandiater som jeg tror vil takke ja til jobben.
Jeg irriterer meg over at vi ikke snappet opp Martin O`Neill når vi hadde sjansen. Faen ta!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 14. Jan. 2008, 22:45 »
Mark Hughes har etter det jeg vet bare trent Wales og Blackburn så han er ikke en vanvittig erfaren manager, men han hr gjort det bra begge steder og er nok langt fra den verste vi kan få.

Nettopp. Med alt dette maset til Ashley om han skal ha ein erfaren manager så blir det jo nesten på tryne og ansetta Hughes.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 14. Jan. 2008, 22:46 »
Hvem som bør ta over sirkusklubben? Hva med sirkus mannen, Kevin Keegan?

For all del, les denne artiklen her: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/columnists/columnists.html?in_article_id=508214&in_page_id=1951&ito=newsnow

Veldig bra skrevet

Gi meg Keegan og Shearer, det er mitt ønske!  :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #186 på: 14. Jan. 2008, 22:48 »
tiltredes

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 14. Jan. 2008, 22:49 »
Mark Hughes er da for faen ikke noe bedre enn verken Redknapp eller Allardyce. Blackburn spiller ræva fotball og har vel bare Santa Cruz å takke for noen ok resultater.

Synes så absolutt vi burde se oss om ute i Europa, men jeg kan ikke komme på noen seriøse kandiater som jeg tror vil takke ja til jobben.
Jeg irriterer meg over at vi ikke snappet opp Martin O`Neill når vi hadde sjansen. Faen ta!

Han er vel ikke noe værre enn Redknapp vel!?
Fellesnevneren for alle disse managerene er jo at de i utgangspunktet setter defensiv trygghet i forsetet, så dersom vi vil ha noe helt annet enn det blir det feil.
Ville gjerne hatt MO'N, men han hadde vel neppe vart spesielt lenge slik forholdene er på Tyneside. Her ville han ikke fått like mye tid og tillit som han gjorde i Villa på tross av at han brukte tid og trøblet litt i starten.
Blir stadig mer og mer positiv til King Kev eller Shearer. Dette er to navn som vil bringe med seg en enorm entusiasme og som har et sinnsykt navn blant geordiene. Det trenger vi nå, om ikke annet i en overgangsperiode.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 14. Jan. 2008, 23:22 »
Vi må huske at fotballen har forandret seg mye siden den gang han styrte oss...  viss keegan skulle ta over burde vi vertfall kjøpe noen engelske spillere.. ikke desse urutinerte africanerne..

BallaJazz

• Gjest

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 15. Jan. 2008, 00:04 »
http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/14/523840.html

Helt enig med Ginola, som også var min "store" helt i den perioden! Har fremdeles drakten fra den tiden med nummer 14 og Ginola på ryggen.

Bare tenk på hvilken atmosfære som vil løfte laget hjemme på St. James Park når 2 lokale helter som Keegan og Shearer sitter som sjefer! Tenk på hvilke spillere vi kunne fått til klubben med disse 2 i sjefstolen! For ikke snakke om fotballen som vil bli spilt!

Og til dere som tror at fotballen har endret seg for mye til at Keegan kan vende tilbake, tenk dere litt om! Det er ikke 3 år siden engang han sa opp i ManCity, og fotballen har ikke forandret seg så mye på 3 år!

Og skal Ashley frigi endel "cash" til transfer så er det vel få som vil bruke dem bedre enn Keegan, han har vist mange ganger før at han kan hente kvalitet!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #191 på: 15. Jan. 2008, 00:21 »
Shearer + Keegan = Drømmen som ble sann å virkelig ;)
Ja, jeg heller mere å mere for disse 2 her, må bare si det. Blir tent, kjenner gløden å ser for meg fotballen som vil bli spilt. Herregud, hele verden hadde villet kommet bare for å se Newcastle..
Spillere villa ha kommet for å spille under 2 så store å attraktive navn, spillere, store fotballspillere.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #192 på: 15. Jan. 2008, 00:39 »
Blackburn spiller ræva fotball og har vel bare Santa Cruz å takke for noen ok resultater.

???

Santa Cruz kom til Blackburn denne sesongen, og de gjorde det bra sist sesong uten han. Mark Hughes har tilgode å gjørde en dårlig sesong med Blackburn. Når han tok over etter Souness så lå Blackburn bak Newcastle, og sesongen endte med at Blackburn lå flere plasser foran oss. Jeg sier velkommen Mark, men tviler på at han tar jobben.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #193 på: 15. Jan. 2008, 04:13 »
Tviler sterkt på at han tar jobben også..sirkus Newcastle er nok ikke så attraktivt for trenere nå lengre så vi får håpe på at Shearer å Keegan kommer som jo er det beste alternativet vi kan få til dags dato mener jeg

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #194 på: 15. Jan. 2008, 10:41 »
Vi linkes sterkere å sterkere til denne mannen her?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3047709,00.html
Hadde ikke vært det verste valget, mannen  har gjort det bra. Heller han en Mark Hughes.
Men heller Keegan enn Houllier.

Mike Ashley is facing a head-versus-heart dilemma after Kevin Keegan blew open his hunt for a new manager yesterday.
Henter ut noen meget spennende linjer fra den linken jeg legger ut..

Shearer can point to 20-years' experience at the top level working under some of the best coaches in Terry Venables, Sir Bobby Robson, Ray Harford and Kenny Dalglish as ample qualifications to manage.
Even Sir John Hall, life president, says appointing that combination would be sensational and "could fill 80,000 seats at St James' Park."
Spennende, 80.000 tilskuere, ja da er iallefall økonomien sikret for de kommende generasjonene, jeg sier meg enig i den uttalesen, vi hadde faktisk kunt fylle 80.000 tilskuere, herregud for en stemmning..

Ashley has a relationship with Williams because his company Sports Direct has been a Blackburn sponsor in a deal they struck together.
Innviklet, nja.. Kan ikke akkurat si det da?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/01/15/newcastle-chief-s-dilemma-89520-20286623/

« Siste redigering: 15. Jan. 2008, 10:50 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.