20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 57113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #165 på: 14. Jan. 2008, 14:49 »
http://www.4thegame.com/club/newcastle-united-fc/news/213072/keegan_wont_rule_out_return.html

Svært overraskende vil faktisk ikke King Kev utelukke en retur til Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Oscillons From The Anti-Sun

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 14. Jan. 2008, 17:07 »
http://www.express.co.uk/football/view/31377/Toon-turn-to-Houllier

Houllier? Benitez?

Interessant, men legg spesielt merke til Sir John Hall uttalelser: "?I have always had an admiration for Gerard Houllier,? he told BBC?s Sportsweek.   
?I am a good friend of his and I always found him to be a gentleman. He did well at Liverpool and Lyon and he has a great reputation.
?I feel he would do a good job at Newcastle. They were right to get rid of Sam Allardyce. They were playing some abysmal football.?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 14. Jan. 2008, 17:09 »

Houllier? Benitez?

Hehehehe, denne Ashley vil ha festfotball og ansetter Houllier. Det skulle tatt seg ut. Greit han har sett lite fotball men det finnes da grenser.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 14. Jan. 2008, 17:11 »

Houllier? Benitez?

Hehehehe, denne Ashley vil ha festfotball og ansetter Houllier. Det skulle tatt seg ut. Greit han har sett lite fotball men det finnes da grenser.

Henviser du til det intervjuet i NOTW som idag har vist seg å bare være tull? Kan ikke huske å ha lest at han ønsker seg dette noe annet sted!!  ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #170 på: 14. Jan. 2008, 17:15 »
Thomas Schaaf.
Hva med denne offensiv tenkende manageren som trener Werder Bremen.. De er for tiden kjent som et at de mest underholdende lagene i europa, å han har spillere han kan ta med seg.. Diego f.eks..
Hadde vært spennende..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 14. Jan. 2008, 17:21 »
Skjer aldri. Schaaf har bare trent og spilt i Werder og det skal nok mer enn NEwcastle til for at han skifter klubb.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 14. Jan. 2008, 17:50 »
Hughes kommer nok, i likhet med Redknapp, til å takke nei til Newcastle-jobben. Alle hans presseuttalelser tyder på det (med tanke på at han stort sett har sagt det samme som Redknapp, og Redknapp sa nei, til tross for at hele England mente det var en "done deal").

Når det gjelder Shearer, så er han en type som fort kan gå rett inn i Newcastle-jobben, blottet for erfaring, og gjøre en god jobb. Men han kan også gå på trynet, som så mange andre. Men Ashley og Mort mener at han ikke er klar for det ennå, og da får det så være. Jeg mener det er helt og fullt opp til Ashley hvem som til slutt blir manager. Jeg håper bare vi har en mann på plass før helgen. Har vi ikke en manager på plass til Bolton-kampen kan det dessverre gå riktig ille. Jeg har vanskelig for å se for meg Shearer som assistent, men som en del av et team sammen med Kevin Keegan kan det selvfølgelig fungere. Men sånn generelt sett, så er ikke Shearer noen "nummer 2".

Vår fungerende manager, Nigel Pearson, virker som en typisk nr. 2. Han har prøvd seg som manager i noen mindre klubber, med varierende suksess, men han virker ikke som en type som gjerne har hovedansvaret for en PL-klubb. Han er vel nr.2 for Psycho på England U21 også, om jeg ikke husker helt feil. Og når han skriker etter å få slippet det voldsomme ansvaret det er å være Newcastle-manager, så skjønner jeg han godt. Det er forskjell på å være Coach og Manager. Noe Sammy Lee nokså brutalt fikk merke.

Vet vel ikke helt om godeste Ashley virkelig ønsker festfotball på den måten. Tror vel mer han ønsker å se et lag som går ut på banen for å prøve å vinne. Et lag som går ut på banen for å tørre å sette motstanderen under press, et lag som tør å angripe. Et lag som tør å holde på ballen.
Selv om Gerard Houllier regnes for å ha en defensiv spillestil, så er han like fullt opptatt av å spille ballen langs bakken. Han har en mer kontinental tilnærming til det jeg kaller Drillo-fotballen. Det er vel ingen som er motstander av at ballen skal gå hurtig fremover? Det er vel ingen som ønsker å se et lag som står på midtbanen og slår korte pasninger til hverandre i to timer? Såvidt jeg har forstått er det ikke sånn Gerard Houllier ønsker å opptre heller. Hvis ballen går hurtig i lengderetningen, er det ikke da egentlig det samme om ballen går langs bakken eller i lufta? Er det stor forskjell på om ballen går direkte fra back til ving, eller om den går fra back til indreløper til ving til spiss?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 14. Jan. 2008, 17:53 »
Vel, en viss forskjell er det jo, men cluet er jo at man blir presise i pasningsspillet og får i gang bevegelser i laget. Det er jo dette som har vært mangelen vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 14. Jan. 2008, 17:59 »
For all del. Hadde vi vært mer presise i pasningsspillet og hatt reelle og gode bevegelser i laget, så hadde vi etter all sannsynlighet fortsatt "slitt" med Sam Allardyce som manager. Det er jo nettopp fraværet av dette som har ført til at vi har spilt så forferdelig dårlig, og som har gitt dårlige resultater og ført til at
Allardyce fikk sparken.

Så om vi for det meste spiller opp med lange baller på Milner eller Zog, eller om vi for det meste spiller gjennom ledd, så stiller det like store krav til presise pasninger og gode bevegelser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 14. Jan. 2008, 18:10 »
Hadde vel egentlig ikke gjort meg noe dersom vi hadde måttet "slite" med Allardyce enda da, men.
Poenget er vel at slurv i pasningsspillet har foregått i Newcastle over flere sesonger nå.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 14. Jan. 2008, 19:26 »
Nyeste odds på nettet er Keegan 6/4 og Hughes 5/2 nå
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #177 på: 14. Jan. 2008, 19:50 »
Kan du oversette? :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 14. Jan. 2008, 20:09 »
http://uk.reuters.com/article/footballNews/idUKL1449516820080114?rpc=401&

http://football.guardian.co.uk/breakingnews/feedstory/0,,-7224406,00.html

Keegan som blir nevnt her. Men det er jo det samme de skriver og er vel kun hentet utifra intervjuet hans på SSN tidligere idag.....

BallaJazz

• Gjest
« Svar #179 på: 14. Jan. 2008, 21:07 »
Hadde vært en drøm å fått Keegan tilbake!.Med Shearer som assist ;D