20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 57079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #75 på: 11. Jan. 2008, 15:24 »
Jeg finner bare sider der det står at alt snakk om Redknapp er bare tull. Vi er vel fortsatt uten manager regner jeg med..?

Håper virkelig det, synes ikke at Redknapp er den riktige løsningen å gå for. Håper virkelig vi får en klasse manager nå, som tør å ta denne jobben.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 11. Jan. 2008, 15:26 »
Nei nå er det på tide å ta 20 min på sofaen og drømme om Mourinho.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #77 på: 11. Jan. 2008, 15:28 »

At Mourhino blir manager er vel like sannsynlig som at Odd Iversen slutter å drikke
« Siste redigering: 11. Jan. 2008, 15:29 av Roblee »

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #78 på: 11. Jan. 2008, 15:28 »

At Mourhino blir manager er vel like sannsynlig som at Odd Iversern slutter å drikke

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #79 på: 11. Jan. 2008, 15:34 »
Jeg gleder meg allerede til fortsettelsen.. Dette vil ta tid, som alltid..TTT = ting tar tid
Jeg forventer at vi innen 2010 skal kjempe om Europa, så for vi da se om han er mannen som skal lede oss til den endelige triumf :o
Lykke til Renkanpp vist dette går i boks 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #80 på: 11. Jan. 2008, 15:39 »
Jeg er en smule forvirra her..vet ikke hva jeg skal tro.For det sies forskjellig om han er på vei eller ikke ::)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 11. Jan. 2008, 15:42 »
Jeg gleder meg allerede til fortsettelsen.. Dette vil ta tid, som alltid..TTT = ting tar tid
Jeg forventer at vi innen 2010 skal kjempe om Europa, så for vi da se om han er mannen som skal lede oss til den endelige triumf :o

Skal du plutselig gi Redknapp tid nå? Syns du var hissig på å få Sam sparket, jeg...

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 11. Jan. 2008, 15:51 »
Redknapp har gjort en god jobb med Pompey!
Portsmouth ligger så langt på en fin 8. plass.
Kun en rekke uavjorte kamper hjemme har ødelagt for en plassering høyere opp på tabellen.
Borte er veldig sterke med 7 seire på 11 kamper...
(Og er med det så langt Premier Leagues BESTE bortelag...)
Litt bedre enn Newcastle med sine 2 seire på 10 kamper...

Og en ting til: Jeg har ikke glemt Pourtsmouths ydmykelse av oss med 1-4.

Pourtsmouth spiller jevnt med de beste og slår de svakeste...

Klarer han det samme med Newcastle???

Det håper og TROR jeg  :D :D :D :D :D :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 11. Jan. 2008, 15:53 »

Skal du plutselig gi Redknapp tid nå? Syns du var hissig på å få Sam sparket, jeg...

Hehe ja heilt einig! Plutsleg begynna alle som var i mot Sam og ville ha han sparka og sei at ting tar tid!?? What the hell? I følgje dykkar tolmodigheit so har Redknapp kun fram til sesongslutt på å få Newcastle tilbake i toppen.

MEN eg skal støtta neste manager, uansett kven det er, 100 %.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #84 på: 11. Jan. 2008, 15:53 »
Jeg var den som så å fulgte med på hva som skjedde iang fremgang\tilbakegang de siste ukene.
Jeg ga min fulle støtte til Allardyce for en mnd siden, jeg sa at TTT, vist du leser tråden......
Jeg sa å før Stoke kampen at med et dårlig resultat så betydde nok det slutten for Allardyce.
Jeg hadde rett.
Les alt før du kommenterer, så finner du en sammenheng med hva jeg mener, fremgang, progresjon å hva som burde gjøres..

Jeg har sagt at vi kom sannsynlig til å se i dette transfervinduet hvor mye tilitt Allardyce hadde ifra klubben\eierene. Det viste seg, 8 mill pund fikk han å handle for..
Som jeg har forstått på den nære vennen til Ashley, så stolte ikke Ashley med sine penger på Allardyces kjøp osv..
Vist Redknapp kommer, noe jeg tror å har stemt for, men som jeg sier rett ut, ikke var mitt førstevalg.
Så har han vistnok 20 mill til spillerkjøp med en eneste gang. Blir spennende å se hva han kan få ut av dette..
http://www.football365.com/story/0,17033,8652_3038107,00.html
Sjekkboken skal vistnok åpnes..

Gleder meg til fortsettelsen i denne enoemt store såpeopraen ;)
« Siste redigering: 11. Jan. 2008, 15:58 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 11. Jan. 2008, 19:02 »
Jeg var den som så å fulgte med på hva som skjedde iang fremgang\tilbakegang de siste ukene.
Jeg ga min fulle støtte til Allardyce for en mnd siden, jeg sa at TTT, vist du leser tråden......
Jeg sa å før Stoke kampen at med et dårlig resultat så betydde nok det slutten for Allardyce.
Jeg hadde rett.
Les alt før du kommenterer, så finner du en sammenheng med hva jeg mener, fremgang, progresjon å hva som burde gjøres..

Jeg har sagt at vi kom sannsynlig til å se i dette transfervinduet hvor mye tilitt Allardyce hadde ifra klubben\eierene. Det viste seg, 8 mill pund fikk han å handle for..
Som jeg har forstått på den nære vennen til Ashley, så stolte ikke Ashley med sine penger på Allardyces kjøp osv..
Vist Redknapp kommer, noe jeg tror å har stemt for, men som jeg sier rett ut, ikke var mitt førstevalg.
Så har han vistnok 20 mill til spillerkjøp med en eneste gang. Blir spennende å se hva han kan få ut av dette..
http://www.football365.com/story/0,17033,8652_3038107,00.html
Sjekkboken skal vistnok åpnes..

Gleder meg til fortsettelsen i denne enoemt store såpeopraen ;)

Hva har du tenkt å gjøre hvis Redknapp ryker mot Stoke eller spiller 4 dårlige kamper på rad da? Sparke ham også eller fortsatt gi ham tid?

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 11. Jan. 2008, 19:56 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1532468.ece (nederst)

- Portsmouths manager Harry Redknapp fristes med et handlebudsjett på 20 millioner pund hvis han overtar managerjobben i Newcastle etter Allardyce.
- Portsmouth vil få tre millioner pund i kompensasjon hvis Redknapp bestemmer seg for et klubbskifte.
- Redknapp har fått beskjed om at han kan bruke Newcastle-eier Mike Ashleys privatfly til å reise fram og tilbake fra sitt hjem på sørkysten.
- Mark Hughes i Blackburn er nummer to på ønskelisten til Newcastle.

Hvis disse ryktene stemmer da, litt av hvert av kilder de lister opp. Kan være bare oppspinn, men hvis det stemmer så er det ingen tvil om at Ashley mener at Redknapp er riktig mann.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 11. Jan. 2008, 20:00 »
Jeg har sett det der på engelske sider også. Det kan selvfølgelig bare være oppspinn, ingen virkelig tunge og utvilsomt seriøse medier har meldt dette, men det kan like fort være at det stemmer.

Men ettersom det er så stille nå, så håper jeg i det lengste at det venter en skikkelig storfisk i kulissene, en som overhodet ikke har vært nevnt i media, men som slår samtlige andre kandidater.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 11. Jan. 2008, 20:49 »
Ja, er vel bare å håpe i det lengste på det, selv om jeg vel på en måte har innstilt meg selv på denne karen da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 11. Jan. 2008, 20:51 »
Jeg har også forberedt meg mentalt på at det blir Harry Redknapp - og gleder meg bare til at vi offisielt får en ny manager jeg.
Men vedkommende presenteres nok først på mandag.

Tipper Sunderland blir siste stopp for Harry Redknapp som Portsmouth-manager, også tar han metroen opp til SJP etter at kampen er ferdig, og skriver under kontrakt, og presenteres som vår nye manager på mandag formiddag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon