20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 57086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #45 på: 11. Jan. 2008, 00:23 »
Herregud, McClaren kommer ikke.. Skal det være så vanskelig å forstå da..
Det er blitt sagt mye, f.eks.. Manageren som skal ansettes er akkurat NÅ manager for en klubb?
Det må gås igjennom de rette kontaktene for å få denne mannen de ønsker? Det tilsier å at det er en mann som er under kontrakt med en klubb? Vist ikke, kunne de bare tatt en tlf, å vips hadde han vært der..
Ashley vet hva han gjør, en av grunnene til at Ashley ga han sparken, var grunnet IKKE attraktiv fotball........
McClaren står da pokker meg ikke for attraktiv fotball han heller?

Nei la dette roe seg litt, men det skjer ikke siden klubben heter Newcastle.
Men den dagen det innkalles til pressekonferanse tror jeg vi alle vil bli overrasket ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 11. Jan. 2008, 00:32 »
SSN: Official approach for Redknapp on friday morning

leser jeg på newcastle-online.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #47 på: 11. Jan. 2008, 00:42 »
Det er han jeg har stemt på, å det er han jeg tror kommer.
Jeg håper selvsagt på en annen manager, men det er lovt til å drømme iallefall i denne klubben.......

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #48 på: 11. Jan. 2008, 00:50 »
Leser dette flere steder selv, fryktelige nyheter om det skulle vise seg å stemme. Personlig blir jeg monumentalt skuffet, jeg regner med at relativt mange andre blir det og. Vi trenger en manager den store majoriteten vil stille seg bak nå.. Ikke noe slikt.

Håper enda i det lengste...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 11. Jan. 2008, 01:14 »
Det er langt i fra fryktelige nyheter. Redknapp spiller den fotballen Newcastle må spille. Han er også svært dyktig på transfermarkedet. Nå skal ikke jeg prøve å overbevise noen her. Driter for så vidt i om noen ikke vil ha Redknapp. Klart, dere kan alltids drømme om Mourinho og Lippi, men face it, vi er Newcastle, ikke Real Madrid, og ikke attraktive nok for verdensklassemanagere. Derfor må vi på noen hyller under, der bl.a Redknapp befinner seg. Henger ikke med hodet hvis Redknapp kommer, men håper enda på en utenlandsk manager med godt omdømme. Redknapp er soleklar favoritt av engelske managere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 11. Jan. 2008, 01:41 »
forferdelig trist, hele opplegget. Jeg har vært positiv til Big Sam hele veien, og har som sagt poengtert at det er spillerne sine holdninger det er noe galt med!

Derfor vil enhver manager som blir ansatt komme til å slite med den spillerstallen.

Det ser faen ikke bra ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 11. Jan. 2008, 11:18 »
*Klinsmann ny manager i Bayern!*

Sat og såg på nrk nyheitene no nettopp, då kom rullande tekst nederst at Jurgen Klinsmann er ansett som ny manager i Bayern Munchen. Det første eg teinkte var at eg sko ønskt det sto Newcastle. Men så teinkte eg er det ikkje Hitzfield som er manager der?? Uansett då betyr det at han er ledig! Eg veit lite om han, men føle han har meir å visa til enn Redknapp?! Løp å kjøp Ash!!

Oppdatering:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192465

Hmm javel, ser ut som han skal bli landslagsjef for Sveits, men burde no vera verdt eit forsøk! Vi står ved eit veiskille no og har ikkje råd til å missa på manageren igjen, sjøl om både Robson og Sam ikkje var miss.
« Siste redigering: 11. Jan. 2008, 11:26 av lgrinde »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #52 på: 11. Jan. 2008, 11:21 »
Med mindre Hitzfelt alrede har skrivi kontrakt med en annen klubb så er det en vi MÅ prøve å hente med alle middler vi kan.Ashley..USE YOUR HEAD

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #53 på: 11. Jan. 2008, 11:43 »
Rednkapp har en noe mer offensiv spillestil, som naturligvis er posititvt.
Problemet er at han aldri i sin karriere har oppnådd noe som helst, det beste er vel å kvalifisere seg til uefa-cupen med West Ham, resten er bare en lang historie av middelmådighet i Premier League, samt et lite opphold etter å ha blitt med Southampton ned til CCC. Greit nok at han har hatt rimelig suksess med en klubb som har begrensede midler, men det mener jeg å huske en viss annen manager også hadde..

Har vi ikke lært noe som helst?! Vi er nødt til å hente noen av topp kvalitet denne gangen, legg de forbanna pengene på bordet og fiks det Ashley. Newcastle er til tross for hva folk sier en vanvittig utfordring som må være spennende for de fleste managere. Man har fantastisk støtte, gode forutsetninger, og gode muligheter til å bli oppløftet til gudestatus om du faktisk klarer å oppnå noe.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 11. Jan. 2008, 12:32 »
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=507590&in_page_id=1779&ct=5

Ser ut som det blir Redknapp. Ingen katastrofe, men jeg syns Sam Allardyce er  bedre skikket til jobben. Jeg vil selvsagt støtte Redknapp.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 11. Jan. 2008, 12:43 »
Hvor mye kommer ansettelsen av Redknapp til å koste klubben ink. sluttpakka til Allardyce. . Har hørt at det kommer over 10 mill euro. . Noe som kunne blitt brukt på spillerkjøp med Allardyce ved roret. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 11. Jan. 2008, 12:46 »
Redknapp holder pressekonferanse kl 13.00 norsk tid. Rekner med han sier opp jobben som manager i Portmouth med umiddelbar virkning da.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 11. Jan. 2008, 12:46 »
Mulig å se den en plass?

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #58 på: 11. Jan. 2008, 12:48 »
Den går på skysports news. Viss du har den. Livesport247.com hadde selfølgelig ikke stream til denne akkuratt idag :(

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 11. Jan. 2008, 13:41 »
de fiksa det nå.. stream 2

edit: er det glenn roeder? haha