20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 56934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #15 på: 10. Jan. 2008, 14:57 »
Kilder som Alan Oliver, som enten om vi liker det eller ei, er blant de bedre, gir klare signaler om at managere som Hitzfeld og Mourinho og andre managere uten jobb ikke er spesielt aktuelle. Vi prater managere som er i PL, og hovedsaklig britiske.
Jeg syns dette kan virke ganske tragisk jeg..
Kan vel si meg sånn delvis fornøyd dersom Rødknapp skulle komme, er vel blant de britene som kan måle seg med Big Sam, men Mark Hughes...?
Ashley og co skal mye gjøre for å rette dette opp...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
« Svar #16 på: 10. Jan. 2008, 15:15 »
Husker jeg selv laget en slik topic mot slutten av Soueys regime, og fikk pepper for å inkludere Mourinho, så hadde i så måte vært artig med han. ;D i tillegg til at han er The Special One, så klart.

Jeg håper på en utenlandsk manager som inkluderer Sir Alan i trenerteamet. En taktiker av typen Guus Hiddink, José Mourinho, Ottmar Hitzfeld, eller en offensiv sjel à la Jürgen Klinsmann, til nød Martin Jol.

Dersom vi snakker engelskmann kan vi like godt prøve Paul Ince eller den brilliante Ian Holloway, som Mark Hughes eller Harry Redknapp. ;)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Jan. 2008, 15:42 »
Tipper på Mark Hughes, håper på Big Sam  ;)

Drømmen hadde vært Jose, men det skjer vel ikke...

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 10. Jan. 2008, 15:50 »
McClaren eller Hughes ville vært skandale, men det kan mye tyder jo på at en av de kan ta over.
Gi oss en knallhard vinnertype!
Hitzfeld eller Mourinho er min våte drøm..
Walking in a Keegan wonderland!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 10. Jan. 2008, 15:54 »
Mourinho, Hiddink eller Lippi hadde vært fantastisk. Velger de en brite kan vi bare ta sjansen på Shearer, jeg har ikke tro på verken Redknapp, Hughes, McClaren eller noen av de andre britene som er i PL hvis man ser bort i fra Ferguson.
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 10. Jan. 2008, 16:00 »
Tipper på Mark Hughes
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 10. Jan. 2008, 16:13 »
Jeg vil nødig ha Mark Hughes. Han har gjort det bra med Blackburn, men det skal ikke så mye til å fremstå som en fantastisk dyktig manager når du etterfølger Graeme Souness. Uansett om vi henter Hughes, Redknapp, McClaren eller noen andre innen samme kategori, så får vi mye av det samme som Big Sam. En middelmådig britisk manager. Vi sparket det som i mine øyne er den beste engelske manageren som er aktiv i disse dager. Vi er avhengig av pure class for å virkelig få til noe. Eller så må vi rett og slett bare legge forholdene til rette for at vi kan utvikle Alan Shearer til en meget, meget dyktig manager.

Det eneste positive med Hughes er at han tilhører Ferguson-skolen, og har gjort sine saker greit som manager for Wales og et PL-lag omtrent på nivå med oss selv, bare uten det voldsomme forventningspresset. Håper alle er klar over at heller ikke Hughes er noen Keegan. Han står for destruktiv fotball, han også.

Jeg gir ikke opp håpet om en Hitzfeld, Lippi eller Mourinho. Men jeg er redd vi ender om med mye av det samme som det vi nettopp fjernet.

Men nøyaktig hvorfor skulle Mark Hughes ønske å bli manager for Newcastle, når han vet hva som har skjedd med alle andre før ham, og ikke minst hva som skjedde med hans forgjenger i Blackburn?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 10. Jan. 2008, 17:00 »
Eg ser ingen britiske managera som er bedre og kan gi meir offansiv fotball enn Big Sam,bortsett frå Ferguson og Moyes. Men tvila på noken av dei er aktuelle. Så kvifor då sparke Sam når dei ikkje har noken klar?!?!?! Viss ikkje det kjem inn ein manager i verdenstoppen(flest utenlandske) då grev eg meg ned, og gir opp!!

Må vi liksom venta til sommaren? Dette er det verste som har skjedd sidan Gullit, dei som ikkje ser det må vera blåst...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #23 på: 10. Jan. 2008, 18:17 »
Moyes blir det ikke.
EVERTON chairman Bill Kenwright has revealed that Newcastle owner Mike Ashley has personally assured him that he will not attempt to poach David Moyes from Goodison Park.
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/news/display.var.1957236.0.newcastle_owner_rules_out_moyes.php
Hmm, nja, han hadde sikkert fått sparken han å.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #24 på: 10. Jan. 2008, 20:14 »
David Moyes hadde vært veldig bra, men han er tross alt Everton-manager, og han drar neppe med det første.

Mye som tyder på at McClaren blir nestemann. Tipper at han holder to måneder.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 10. Jan. 2008, 20:17 »
Forhåpentligvis ikke en britisk manager. Jeg stoler på at Ashley vil gjøre alt han kan for å få et skikkelig topp topp navn som manager.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #26 på: 10. Jan. 2008, 20:30 »
Forventer en big name signering nå ja!.Noe annet vill være en skuffelse

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 10. Jan. 2008, 20:37 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Is-Harry-on-the-plane.3662493.jp

Ryktes at Redknapp skal være på vei med fly til Newcastle for å snakke med Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 10. Jan. 2008, 20:38 »
Må bare få legge til at det oppstår så utrolig mange tåpelige rykter om ny manager - mest sannsynlig uten rot i virkeligheten. Som f.eks. det siste tullet om at Redknapp skal være observert på fly til Newcastle. På flere engelske forum er det lagt rykter om at også Keegan skal være sett på flyplassen, hehe, er det mulig. Slik pressen er idag, så tror jeg enkelte journalister driver og sniker inne på en rekke fora og plukker opp sensasjonelle ting som de liksom presenterer som en "sak" i sin avis. Og enkelte folk tror på dette, heregud.

Nå blir vi linket sterkt til Mark Hughes og Harry Redknapp bare fordi det har stått et eller annet sted at klubben utelukker fullstendig en utenlandsk manager, noe som også mest sannsynlig er feil.

Jeg velger å tro at Mort og Ashley er smarte menn, og de vil nok ta en veloverveid beslutning i forhold til ny manager. Og ettersom Redknapp og den gjengen der som er linket til oss ikke akkurat vil frembringe orgasme hos supporterne, så tror jeg neppe at Ashley tør å hisse på seg supporterne ved å ansette en manager som vil være upopulær allerede før han har satt sine ben i managerstolen.

Som sagt, jeg stoler på at Ashley og Mort vil gi oss en manager som vi ALLE - i alle fall de aller fleste Newcastlesupportere vil støtte og samle seg rundt fra dag en. Og en slik ansettelse har vi ikke hatt siden Robson. Souness var de aller fleste i mot fra første dag. Roeder var det veldig delt blant supporterne, samme med Big Sam.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Jan. 2008, 20:46 »
Jeg håper ikke det blir Redknapp, og heller ikke Mc Laren.

Mourinho, Hiddink eller Klinsman, da blir jeg happy!
lt;3 Newcastle <3