20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam allerdayce SPARKET!  (Lest 17323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #45 på: 10. Jan. 2008, 22:55 »
Om det blir slik som noen av dere antyder med Keegan + Shearer synes jeg det er et drømmescenoarie (eller hvordan p..... det skrives).
Hadde tatt meg en god fest om dette stemmer!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 10. Jan. 2008, 22:59 »
Hadde ikke begynte å grine jeg heller. Jeg hadde selvsagt sett at Sam hadde blitt sittende, men når vi først er i den situasjonen vi er i nå og vi blir linket til den ene og den andre så er ikke Keegan + Shearer en dårlig løsning.

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #47 på: 10. Jan. 2008, 23:55 »
Om det blir Redknapp får han ta med seg Benjani ! Herlig spiller :D
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 11. Jan. 2008, 03:36 »
Sol Campbell eller Distin ;)
Ja heia gutta!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 11. Jan. 2008, 09:23 »
Ja heller Keegan og Shearer enn Redknapp med eigen privat jet.

Denne gangen må vi ansetja ein eller fleire, som får sjansen til å vise kva dei kan. Og ikkje sparke han/dei fordi at fansen klagar og syt!

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #50 på: 11. Jan. 2008, 11:54 »
Jeg vil bare si at vis vi ansetter Redknapp så mister jeg respekten til ledelsen.
Big Sam og Harry Potter er jo helt like! SKAM!
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #51 på: 11. Jan. 2008, 15:40 »
Vist du mister respekten bare av den grunn, da er det ikke allverdens respekt du har for jobben som blir gjort i hele Newcastle..
Se bare hva Ashley har gjort foretningsmessig, så får du et annet syn på det. Han er en mann som tar de rette beslutningene, å som kommer til å bli lagt merke til..
Den dagen Ashley ser at Redknapp ikke kan få klubben lengere, bedre, å større, den dagen tro jeg han å forsvinner..

Det som er viktig i denne tråden, det er..
Lykke til videre med din manager karriere Allardyce..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 11. Jan. 2008, 15:43 »
Ja lykke til Big Sam, håper du kan knuse tilbake til dei idiotane som ville ha hodet ditt på et fat etter et halvt år.

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #53 på: 11. Jan. 2008, 16:05 »
Lars Erik jeg håper virkelig ikke du er så naiv?
Jeg er fullstendig klar over Ashly´s økonomiske kvaliteter, men ikke glem at det også er skummelt.
det er ikke positivt å gå ut i media etter 4 måneder i jobben som eirer å si: ´jeg visste ikke det var så dyrt å drive klubb`!
Sam er en bra Manager og jeg skulle gjerne sett resultater fra han etter 2 år i jobben, men når du sier opp Sam og vil ansette Harry (som begge nesten er kjent for å ha identiske cv´er) blir jeg arg. ser du det?

Jeg ønsker Sam allt godt og håper han får et kjempe comeback!

PS LARS ERIK: Les dette http://www.skysports.com/experts/expert_story/0,19793,12064_3038871,00.html

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #54 på: 11. Jan. 2008, 16:07 »
Forresten! Beklager Lars Arild for at jeg kaller deg Lars Erik i innlegget :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 11. Jan. 2008, 16:11 »
Om det blir Redknapp får han ta med seg Benjani ! Herlig spiller :D
Jeg vil ikke at han tar med seg Benjani. Ut ifra det jeg gadd å se av den tullingen på St. James' Park midt i mitt livs verste mareritt som Newcastle-supporter, så var han ikke veldig mye bedre enn det Martins har bevist at han kan være. Og den forferdelige sangen fra Pompey-fansen "Benjani åh åh åh" gikk meg fullstendig på nervene. Av de to grunnene vil jeg heller forgude Martins og alt han står for, enn å omfavne Benjani med det latterlige etternavnet (eller er det fornavnet?).

Distin eller Campbell sier jeg ja til, selv om jeg har veldig stor tro på Big Sams forsvarskjøp. Ja, jeg har stor tro også på David Rozenhal. Har ikke gitt ham opp ennå. Det eneste jeg forventer er at Taylor får ny kontrakt fortere enn svingt, og at Pascal Chimbonda kjøpes inn som BACKUP for Beye, og ikke for å gjøre Beye overflødig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 11. Jan. 2008, 16:30 »
Ja lykke til Big Sam, håper du kan knuse tilbake til dei idiotane som ville ha hodet ditt på et fat etter et halvt år.

Beste innlegget jeg har lest på lenge!
Amen! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 11. Jan. 2008, 16:34 »

Beste innlegget jeg har lest på lenge!
Amen! :D

Å herre min gud. Det er nok stor sannsynlighet for at Sam kan gjøre suksess som i Bolton, i hans neste jobb, men hvorfor i helvete har dere innbilt dere at han helt sikkert kom til å få det til med Newcastle? Bare på grunn av at han fikk det til med Bolton så skulle han automatisk få det til med Newcastle? For noe vås. Blir deprimert av dette.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 11. Jan. 2008, 16:36 »
Du er da ikke alene. Blir deprimert av denne latterligskapen rundt å sparke Big Sam etter 24 kamper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 11. Jan. 2008, 16:36 »
Det samme blir det jo med Redknapp, hvorfor skal han gjøre en god jobb her bare fordi han har gjort det bra i Pompey?