20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #150 på: 09. Jan. 2008, 22:47 »
kesse skrev:
Vi har spilt ræva fotball de 5-6 siste årene. Når folk drar frem Roeder og Souness og sier vi spilte bedre fotball under dem så blir jeg rett og slett oppgitt! Vi spilte piss fotball under dem, i tillegg til alt det andre talentløse de fortetok seg så kan de ikke engang sammenlignes med Sam.

Sam har fått ned skadesituasjonen, forsterket forsvaret, handlet inn talenter og utvidet støtteaperatet betraktlig.

svar: ja, han har fått ned skadesituasjonen, utvidet støtteapparatet og hentet inn 2 talenter. Han har hentet inn smith, Beye og Faye (og viduka til tider) som har styrket laget, men jeg vil ikke akkurat si han har fått noe ordentlig dreis på forsvarspillet, der vi sliter mest. Og hvis du mener vi spiller mer underholdende og bedre fotball under Sam, så er jeg langt ifra enig. Det er 1 omgang i år som vi har spillt som gode gamle newcastle, og det er 2. omg. mot Arsenal. Ellers har det vært katastrofalt. Synes vi spilte mer underholdende fotball under Souness og Roader enn vi gjorde under sam. Men vi hadde like begredelige resultater nå som den gang. Virker som om ingen klarer å styre newcastle ???
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 09. Jan. 2008, 22:50 »
Dette komsom et sjokk. mener det e rfeil å sparke allardyce midt i sesongen:(

Både O`neiil o gredknapp er gode managere, men tviler på at de er tilgjengelige. Strachan er jo også interesant.
Men mest av alt vil jeg at kong Al skal få prøve seg, men dette er jo også tvilsomt.

Mclaren kan holde seg til helvete lang vekk. Faen asså, er litt letta, men er samtidig skeptisk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 09. Jan. 2008, 22:51 »
Kor er den artikelen?
Tok det fra Jarles innlegg.
Jarle skrev dette:

Alan Oliver skrev på lørdag - med påfølgende refs og hets fra Newcastle-Online-brukerne - at han hadde blitt oppringt av representanter fra folk som jobber i teamet til to managerkanoner (han visste ikke hvilken manager det var snakk om, bortsett fra at med sikkerhet vet at representantene kobles til folk som Mourinho og Lippi). Chris Mort skal ha sagt til dem at managerjobben ikke var ledig, men fikk så visstnok "blowed his sockes off" når han hørte hvem som var interessert. Alan Oliver avsluttet med "Watch this space".

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 09. Jan. 2008, 22:57 »
Einaste britiske manageren eg kunne ha tenkt meg er Steve Coppel, ellers så er det VELDIG lite å ta av!

Enig i den! Steve Coppel er også manageren som førte Crystal Palace til finale i FA cupen på begynnelsen av 90 tallet. Tapte etter omkamp mot ManU. Ferguson sin første FA cup tittel med klubben!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 09. Jan. 2008, 23:00 »
hmmm.. tviler på at Lippi eller Mourinho er managere som spør etter jobb i klubber, men jeg tror(og håper) at disse kan være kandidater. Men, lite som tyder på det. Noe annet som er vanlig i slike stunder er motsigende kilder. Oliver mener 2 klassemanagere er interessert, mens andre kilder hevder at Mort har sagt det blir en britisk manager(McClaren mest sannsynlig). Det blir uansett spennende, og som enkelte her sier, dette blir en ansettelse jeg grugleder meg til
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 09. Jan. 2008, 23:07 »
Newcastle=England 2. Latterlig dette.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 09. Jan. 2008, 23:08 »
Sky Sports nå nettopp - insiders say the club are looking for "experienced manager" no criteria laid down about nationality.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 09. Jan. 2008, 23:09 »
Einaste britiske manageren eg kunne ha tenkt meg er Steve Coppel, ellers så er det VELDIG lite å ta av!

Enig i den! Steve Coppel er også manageren som førte Crystal Palace til finale i FA cupen på begynnelsen av 90 tallet. Tapte etter omkamp mot ManU. Ferguson sin første FA cup tittel med klubben!

Å ansette Copell blir som å ansette Big Sam, en engelsk trener uten det helt store å vise til bortsett fra gode resultater med en klubb som ingen forventer skal prestere. Copell er nok en kanongod manager, men om Sam ikke lykkes her så ser jeg ingen grunn til at Copell er løsningen.

Mitt verste mareritt er McClaren, takler ikke fyren, og håper for gudsskyld han ikke setter sine bein i Newcastle.

Jeg er mer positiv til Redknapp, men jeg ser helst at han holder seg unna.

I realiteten er det ingen engelske managere jeg vil ha. Men jeg "godtatt" Hughes og O'neill hvertfall... Ser på det som vært usannsynlig at noen av de dukker. Så da er muligens, trist som det er, Shearer vårt beste valg! Og når det ser ut som han ikke er int. så har vi bæsja på leggen når vi sparket Sam!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 09. Jan. 2008, 23:10 »
Sky Sports nå nettopp - insiders say the club are looking for "experienced manager" no criteria laid down about nationality.

DET er gode nyheter hvis det stemmer :)

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 09. Jan. 2008, 23:12 »
Da blir jeg plutselig litt roligere  :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 09. Jan. 2008, 23:13 »
skulle forsåvidt bare mangle hvis det ikke var en erfaren manager de hadde, nå når de har sparket en av øyrikets beste
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 09. Jan. 2008, 23:22 »
Der stengte Sky Bet spillet på  Jose :-) Ikke at et bør bety så mye.

http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvEv&id=11082720
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 09. Jan. 2008, 23:23 »
jeg driter i buksa hvis det blir han
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 09. Jan. 2008, 23:24 »
hehe, hvis det blir han så skal jeg gå over dammen å kysse Ahsleys føtter. Men de stengte bettingen på Redknapp tidligere i kveld, så behøver ikke å bety stort.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 09. Jan. 2008, 23:25 »
jeg driter i buksa hvis det blir han

Det betyr vanligvis at en riking har satt masser av kroner, og at bettingselskapet må justere oddsen. Men man kan jo håpe at det er noe i dette. Spill på Redknapp ble stengt tidligere i kveld.