20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 60994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #135 på: 09. Jan. 2008, 21:36 »
Heller Redknapp enn McClairen for å si det sånn.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 09. Jan. 2008, 21:38 »
fredd: han kom på 6. plass ja, med bolton. Det er sterkt. Men den filosofien passet inn i bolton, og den passet ikke inn i newcastle, det er jo allerede bevist. vi har et bedre lag enn bolton har i dag, likevel er vi ikke der vi skal være.

Kesse: det sier seg selv at fotballen forandrer seg. Drillo klarte seg godt med norge når det var måk og mæl, men i Wimbledon så funka det utrolig dårlig. Å ikke kom å snakk om gullfisk hukommelse, for det blir patetisk. Newcastle har spillt god fotball langs bakken før, og det har vært spillt gjennom midten og på vingene. Vi har selvfølgelig spillt mye på hodespillet til shearer, men han har også fått en drøss med baller langs bakken. Hvis du ser på de beste lagene nå til dags, så er det lite måk og mæl. Sjekk manu, inter, arsenal osv. De spiller god fotball langs bakken, og sannelig er de best også.

Vi har spilt ræva fotball de 5-6 siste årene. Når folk drar frem Roeder og Souness og sier vi spilte bedre fotball under dem så blir jeg rett og slett oppgitt! Vi spilte piss fotball under dem, i tillegg til alt det andre talentløse de fortetok seg så kan de ikke engang sammenlignes med Sam.

Sam har fått ned skadesituasjonen, forsterket forsvaret, handlet inn talenter og utvidet støtteaperatet betraktlig.

Jeg tror også Sam har gjort mye bra! Men den offensive Keegan-fotballen som skapte stjerner i øynene mine da jeg ble NUFC-supporter for mange år siden er long gone. Jeg lengter etter det gode gamle NUFC jeg. Så får vi heller tåle litt kamikaze-fotball :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 09. Jan. 2008, 21:47 »
Sources close to Alan Shearer have confirmed to the BBC this evening that he is extremely unlikely to be the next manager of Newcastle.

Shearer says he is currently very happy with his job on Match of the Day.

The former England captain, who played for the Magpies for nearly 10 years and ended his career at St James' Park, had been strongly linked with the post.

Newcastle are beginning the hunt for their seventh manager in 11 years after the departure of Sam Allardyce

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/7180147.stm
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #138 på: 09. Jan. 2008, 21:49 »
???????????WTF???????????
Sitter ikke hjemme å fant dette ut igjennom tv 2 sporten...
Hva er det som skjer, nå ble jeg både posetivt\negativt overasket.. Kveldens bombe..
Til helvete hold deg langt vekke McClaren, du har ikke bevist meg eller noen andre en eneste dritt..
Men jeg greier ikke se for meg noen andre, jo kansje Harry Redkanpp. Men det er heller tvilsomt..

Siden denne nye fyren skal være en engelskamnn, hvem i granskogen er da god nok?
Riktig valg å sparke han? Ja, det mener jeg, men det kom overaskende fort.. Selv om jeg sa det kunne\kom til å skje med et dårlig resultat mot Stoke..
Spennende å følge denne såpeserien..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 09. Jan. 2008, 22:22 »
Tipper manageren er klar innen fredag, og sitter på tribunen på Old Trafford kommende helg. Begynner i jobben på mandag, og supporterene begynner kreve at han sparkes på tirsdag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 09. Jan. 2008, 22:24 »
Kan noen være så snill å si meg en engelsk manager som er bedre enn Sam som vi kan få for øyeblikket??

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #141 på: 09. Jan. 2008, 22:28 »
Svaret på det er ganske enkelt Kesse, ingen. Jeg blir monumentalt skuffet om vi presterer å hente McLaren eller liknende

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #142 på: 09. Jan. 2008, 22:28 »
Vel; nå er iallfall jeg fortvila! Hva faen er det som skjer med klubben vår? Jeg holder fast på at Big Sam var riktig mann for oss, og jeg kan vanskelig se for meg noen bedre britisk manager som vi kan få. Jeg kjenner at jeg gruer meg til utnevnelsen, for jeg har plutselig fått det for meg at det blir McLaren eller Terry Venables. Da flytter jeg til tibet eller noe, og gir opp fotballen.

Det er jo ikke bare spillemessig at vi nå driter på draget, men nå kommer vi igjen til å få en engelsk trener som ikke ser vitsen i å fokusere på kosthold eller allsidig trening. Jeg tipper skadeproblemene dukker opp igjen, og at en viss Steve McLaren får sparke i NUFC i Mai...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 09. Jan. 2008, 22:29 »
Nå hadde vi endelig begynt å få en positiv skadeliste og stortalenter var på vei inn så skjer dette. Latterlig om det ikke kommer inn en klassemanager.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 09. Jan. 2008, 22:31 »
Strachan og Hughes er de eneste jeg føler kan klare noe med Newcastle. Kanskje Redknapp, men tviler. Jeg skal iallefall gi manageren en sjanse, for det om jeg er ganske oppgitt nå. De har mest sannsynlig sparket englands beste manager, uten å ha en erstatter klar.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 09. Jan. 2008, 22:33 »
Strachan og Hughes er de eneste jeg føler kan klare noe med Newcastle. Kanskje Redknapp, men tviler. Jeg skal iallefall gi manageren en sjanse, for det om jeg er ganske oppgitt nå. De har mest sannsynlig sparket englands beste manager, uten å ha en erstatter klar.

Erstatteren er nok klar. Tipper det blir pressekonferanse i løpet av et par dager.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 09. Jan. 2008, 22:37 »
Mort sa at de hadde navnet klart, men ikke at de hadde han klar enda. De ville gå gjennom "de rette kanalene" for å få ham.

Men jeg håper Oliver har rett i denne saken. At Mort ble ringt av en representant for en klassemanager.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #147 på: 09. Jan. 2008, 22:39 »
Einaste britiske manageren eg kunne ha tenkt meg er Steve Coppel, ellers så er det VELDIG lite å ta av!

Vi må satse på ein utendlansk manager.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 09. Jan. 2008, 22:45 »
Mort sa at de hadde navnet klart, men ikke at de hadde han klar enda. De ville gå gjennom "de rette kanalene" for å få ham.

Men jeg håper Oliver har rett i denne saken. At Mort ble ringt av en representant for en klassemanager.

Kor er den artikelen?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 09. Jan. 2008, 22:46 »
skulle til å spørre jeg og, leter og leter
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...