20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 60970 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #120 på: 09. Jan. 2008, 21:11 »
I høst har det kun vært måk og mæl frem til spissene, mens vi tidligere har vært gode til å spille gjennom midten, ut på kantene osv. Fotball ala drillostilen funker ikke i dagens fotball. Ballen skal gå kjappt langs bakken!

Hvis du mener Sams sin stil ikke passer hvordan kunne han komme på 6. plass med en liten klubb i en av verdens beste ligaer? Tror Sams still også kunne fungert i Newcastle bare han hadde fått bedre tid på seg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 09. Jan. 2008, 21:13 »
Det er faktisk ikke Big Sam sin feil at Rozenhal blir dyttet ut av banen mot Stoke fordi han er svak,

Hvem var det som kjøpte Rozehnal, sa du?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #122 på: 09. Jan. 2008, 21:14 »
Sterke rykter om at det er Harry Redknapp som overtar. Ble snakket om at flere betting selskaper har suspendert spill på Redknapp.

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #123 på: 09. Jan. 2008, 21:16 »
Viss vi skal ha en engelsk manager, og di jobber med "de rette kanalene" får det meg til å tenke på Arsenals assistenttrener Pat Rice.. Mike Ashley er som kjent god venn med han som gikk av som president eller visepresident eller hva det var i Arsenal for en stund siden og kjenner helt sikkert Rice og.
Siden vi nå tydeligvis følger Arsenals politikk om kjøp av spillere skal vi aldeles ikke se bort fra at Ashley vil prøve å kuppe en mann som er så godt forplantet i fotballen deres. Så lenge som Rice har vært i Arsenal er jeg sikker på at han har lært en del vesentlige ting hos Wenger, og vil være villig til å ta steget et hakk opp.
En kombinasjon av Rice og Shearer for eksempel kan fort bli veeeeldig bra, og en meget billig løsning.. Bare en tanke...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #124 på: 09. Jan. 2008, 21:17 »
Vell, latterlig tidspunkt å sparke en manager uansett. Selvom jeg var "motstander" Sam Allerdyce fra 1 sekund.
Uansett alternative er mange.
Blir det Steve McClaren kunne vi likegodt tror jeg beholdt Big Sam
Lippi, vell han er suksessfull, men spiller ikke den fotballen Newcastle fans vil se. Men vil mange vil nok se han i Newcastle.
Mourinho, vell vil han til Newcastle ? Det er vell spørsmålet. De fleste sier vell ja takk.
Jol, spiller fotball som Newcastle vil ha, men kanskje noen er redd for "kamikaze fotballen" noen mener han spiller.
Alan Shearer. De flestes "drøm" om at Shearer noen gang tar over sitt Newcastle. Shearer er jo helten, men ingen vil vell se at ikke klarer å prestere. Han er jo teoretisk klar for jobben, men er han i praksis klar for jobben? Noen år under en læremester ville kanskje vært bra.

Uansett går spennede tider i møte.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #125 på: 09. Jan. 2008, 21:18 »
Er ikke Redknapp en av de "penger under bordet" managerene?  :o Skal ikke ha noen korrupt idiot!

Rice og Shearer hadde vel kanskje ikke vært en dum kombinasjon? Men er nok uaktuell.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 09. Jan. 2008, 21:19 »
Var på tide egentlig! Allardyce har gitt oss noen forferdlige resultater og vært enda værre spillemessig! At han nå fikk sparken skulle nesten bare mangle, han har jo ikke akkurat gitt styret noen god grunn til å stole på han å gi han massevis av transfermidler!

Det som er viktig nå er at vi for en gang skyld ansetter en god manager! Både Roeder og Souness visste jeg ville floppe, selv om jeg håpte på det motsatte. Med Allardyce både håpte jeg og trodde på bedre tider, men ble skaptisk da jeg så hvor defensiv og feig fotball som ble spilt!

Spennende nå og se hvem som er neste............

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 09. Jan. 2008, 21:19 »
Sterke rykter om at det er Harry Redknapp som overtar. Ble snakket om at flere betting selskaper har suspendert spill på Redknapp.

Han som gjorde det så bra med Southampton det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 09. Jan. 2008, 21:20 »

Han som gjorde det så bra med Southampton det.

Får vondt i hele kroppen om dette stemmer!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 09. Jan. 2008, 21:22 »
Det er faktisk ikke Big Sam sin feil at Rozenhal blir dyttet ut av banen mot Stoke fordi han er svak,

Hvem var det som kjøpte Rozehnal, sa du?

Herregud, det er jo en indirekte grunn da. Blir det samme som å si at Butt suger og det er Big Sam sin feil fordi han ikke har trent han bra nok, eller  velger å bruke han. Og det kan forvares, det er jo Big Sam som tar ut laget, men er det en ting jeg ikke beskylder han for så er det å være dum, eller å ta ut et lag han ikke mener er best.
At Rozenhal suger er en ting, altså et bomkjøp, (men skal han henges etter galgen for et bomkjøp blir jo det litt feil med tanke på Newcastles historie av kjøp i vaksen), at han taper hver fysiske duell er nok bare Rozenhal selv sin skyld. At han ikke presterer.. Som resten av laget i år, med et par unntak
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 09. Jan. 2008, 21:22 »
Dette kan ikkje gå bra. Skal ein erstatte Sam med ein britisk manager ? Sam er blandt det beste britiske managerene så dette er jo talentlaust.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 09. Jan. 2008, 21:23 »
fredd: han kom på 6. plass ja, med bolton. Det er sterkt. Men den filosofien passet inn i bolton, og den passet ikke inn i newcastle, det er jo allerede bevist. vi har et bedre lag enn bolton har i dag, likevel er vi ikke der vi skal være.

Kesse: det sier seg selv at fotballen forandrer seg. Drillo klarte seg godt med norge når det var måk og mæl, men i Wimbledon så funka det utrolig dårlig. Å ikke kom å snakk om gullfisk hukommelse, for det blir patetisk. Newcastle har spillt god fotball langs bakken før, og det har vært spillt gjennom midten og på vingene. Vi har selvfølgelig spillt mye på hodespillet til shearer, men han har også fått en drøss med baller langs bakken. Hvis du ser på de beste lagene nå til dags, så er det lite måk og mæl. Sjekk manu, inter, arsenal osv. De spiller god fotball langs bakken, og sannelig er de best også.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 09. Jan. 2008, 21:23 »
Det sitter en manager i Blackburn som jeg tror er meget ivrig etter nye utfordringer.
Mitt tips er Mark Hughes ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 09. Jan. 2008, 21:25 »
hadde forresten vært fint med LINK eller kilde når folk skirver noe sånt som "det er sterke rykter om Redknapp"... Bare en liten tanke
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 09. Jan. 2008, 21:35 »
fredd: han kom på 6. plass ja, med bolton. Det er sterkt. Men den filosofien passet inn i bolton, og den passet ikke inn i newcastle, det er jo allerede bevist. vi har et bedre lag enn bolton har i dag, likevel er vi ikke der vi skal være.

Kesse: det sier seg selv at fotballen forandrer seg. Drillo klarte seg godt med norge når det var måk og mæl, men i Wimbledon så funka det utrolig dårlig. Å ikke kom å snakk om gullfisk hukommelse, for det blir patetisk. Newcastle har spillt god fotball langs bakken før, og det har vært spillt gjennom midten og på vingene. Vi har selvfølgelig spillt mye på hodespillet til shearer, men han har også fått en drøss med baller langs bakken. Hvis du ser på de beste lagene nå til dags, så er det lite måk og mæl. Sjekk manu, inter, arsenal osv. De spiller god fotball langs bakken, og sannelig er de best også.

Vi har spilt ræva fotball de 5-6 siste årene. Når folk drar frem Roeder og Souness og sier vi spilte bedre fotball under dem så blir jeg rett og slett oppgitt! Vi spilte piss fotball under dem, i tillegg til alt det andre talentløse de fortetok seg så kan de ikke engang sammenlignes med Sam.

Sam har fått ned skadesituasjonen, forsterket forsvaret, handlet inn talenter og utvidet støtteaperatet betraktlig.