20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]  (Lest 59241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]
« Svar #225 på: 12. Jan. 2008, 20:42 »
har sagt det jævlig lenge nå: Butt suger så evig. Han er ubrukelig til det meste, bortsett fra de som har fettish på redheads! Når du ser på hvordan butt og smith spiller i dag, så forstår alle at de fortsatt får lønna si fra MANU! >:( var foresten owen på banen? aldri sett noe mer ubrukelig kamp fra et lag. Norge spiller mer underholdende enn newc for øyeblikket. Og kommentatoren! fytterakkern! har lyst til å ringe canal plus for å be de fjerne han for alltid! makan til idiot. Han digger jo manu, snakker kun om hvor gode de er, skoa til ronaldo og masse usakligheter som ikke har noe å si om kampen. Cacapa blir pissa på etter noter fra dag 1. Nå MÅ cashley vise krefter, og bruke litt penger. Bruk gjerne 500 mill for å skaffe en god stopper, og 1mrd for å hente en midtbane som er god! dagens newcastle er er forferdelig og falleferdig syn! blir så kvalm!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 12. Jan. 2008, 20:42 »
 FLAUT.......... Tok av meg drakta på 6-0.... Håper no at ALLE skjønner at Smith og Butt ikkje er gode nok! Langt i frå, men i dag må heile laget ta på seg skylda og ikkje enkeltspillere. Resultatet verker nok ikkje særleg tiltrekkande på eventuelle manager kandidata.

Vi treng sentrale midtbanespillere!

Vi treng forandringar i laget, STORE forandringar.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 12. Jan. 2008, 20:42 »
Dere som sender mail, prøv å si fra i en sivilisert tone. Ikke "den jævla dritten" osv ;) Det hjelper neppe.. Men er bra at noen sier i fra!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #228 på: 12. Jan. 2008, 20:43 »
Det er slike tider jeg støtter opp om laget mitt. Drar over neste uke for å støtte Newcastle i deres dårligste periode noensinne. Er du fan så er du fan, så enkelt er det.

Og når det gjelder kampen.
1. Newcastle spilte bra i 1.omgang. Bare synd at de møter for tiden verdens beste lag
2.Han kommentatoren er en jævla kødd
3. Håper vi kommer oss til uken mot Stoke

Nå er det fylla for å glemme dette.
"The first 90 minutes are the most important"

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 12. Jan. 2008, 20:46 »
Dere som sender mail, prøv å si fra i en sivilisert tone. Ikke "den jævla dritten" osv ;) Det hjelper neppe.. Men er bra at noen sier i fra!

Enig, personleg så synest eg Johnnesen er ein dyktig kommentator om han får vekk all den dissinga og alt det som ikkje har med kampen og gjere vekk. Det skal eg skrive

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 12. Jan. 2008, 20:46 »
Jaja.. Jeg klappet og holdt koken på belfrys... Klarte til og med og hisse på meg noen manu supportere! Digg...

We are the geordies. The geordie boot boys!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 12. Jan. 2008, 20:49 »
sendte mail til c+ nå
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #232 på: 12. Jan. 2008, 20:51 »
Etter forholda var det forventa at vi tapte i dag, at det skulle bli så stygge siffer hadde ikkje eg forventa. OK første omgang tatt motstander og omstendigheter til følge. Andre omgang og då siste 10 min viser bare at vi mangler mykje på å være ett topplag( slik som ein kan få inntrykk av at mange trur vi er). Slik som eg såg er det ikkje bare Big sam sin feil at vi er der vi er pr dato. Mange av spillerne mangler fysisk form til å spille ser det ut for, samt at enkelte trur dei har enorme tekniske ferdigheiter og speleforståelseat milner og Zog ikkje snart lære at det kan gå ann å slå ei enkel passning framover til spillere som er i BETRE posisjon er meg ei gåte. Koffor skal dei alltid prøve å drible to -tre stk før dei kan sende ei pasning. Er det egoet som tek over eller er det medspillere som ikkje våga å gi beskjed. Dt samme er det med alle støttepassningane som er på midten, og passningane på tvers på midten. Målet står då for faen ikkje 10 meter inne på motstanderen sin banehalvdel. Dei kan no prøve å spele litt i lengderetning og. Men sånn har det dessverre vore i nokre år no. Vi får håpe at vi venta på noke godt, viss vi får inn en ny manager.

Rozen

• Gjest
« Svar #233 på: 12. Jan. 2008, 20:56 »
YESSS! Smith blei utvist og må stå suspendere....Kanskje vi treffer med en pasning neste kamp da? Koffor i h***** spiller aldri Emre da? Trengs virkelig ein revolusjon for at dette skal betre seg.. Whooo, 0-0 til pause, og vips 6-0. Championship neste?? Eg veit det er Man Utd det er snakk om, men vi må da forlange litt av spillere så spiller på Newcastle logoen på drakta!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #234 på: 12. Jan. 2008, 20:56 »
Det er slike tider jeg støtter opp om laget mitt. Drar over neste uke for å støtte Newcastle i deres dårligste periode noensinne. Er du fan så er du fan, så enkelt er det.

Einig med deg. det er no en skal støtte laget, (iallefall i måra når skuffelsen har lagt seg)  ;)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 12. Jan. 2008, 20:59 »
støtter alltid laget, det er vel enkelt spillere det er vanskelig og støtte!
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 12. Jan. 2008, 21:00 »

Det har seg sånn at de bare har en kontakt-addresse oppgitt på hjemmesiden......hvor jeg har spurt om jeg kan få mailaddressen til noen av de ansvarlige for fotball-seksjonen i canalplus....Nytter ikke fyre løs uten å ha fått tak i de rette folka!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 12. Jan. 2008, 21:00 »
sendte mail til c+ nå

For å be dem om å slutte å sende vold på TV eller?
Manure slo oss jo ihjel idag!!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #238 på: 12. Jan. 2008, 21:01 »
Flau over laget mitt. Direkte latterleg. Newcastle spelerane er jævla overvurderte. Eg er direkte flau over å ha spelerar som Smith og Butt på laget.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 12. Jan. 2008, 21:02 »
Støttar ALLTID laget, men som sagt, er det ikkje alltid like lett å støtte enkeltspillera :(

( Derby spiller med bedre sentral midtbane enn oss)
« Siste redigering: 12. Jan. 2008, 21:04 av Sogning »
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.