20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]  (Lest 59286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]
« Svar #210 på: 12. Jan. 2008, 20:27 »
Hei igjen Ashlum! går bra i Nordens Paris?

FLAUT e ordet jeg vil bruke idag.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 12. Jan. 2008, 20:28 »
Skrudde og av kommentatoren. For en jævla IDIOT !!!!!!!!!!!!!!!

Synes godt vi kan skylde på uflaks og dårlig dommer i dag. Alt i alt ødelegger det. Enrique får vel få banens beste fra Newcastle sin  side. For det om det er vanskelig å si det når vi taper 6-0 !! ! ! !!!!!!!!!!!!!

Skjønner Smith jævla godt når han går å klager til dommeren. Gir han faktisk applaus, fordi dommeren fortjente å høre hvor rævva han var.

Hvor var producern? Fikk jo aldri se newcastle sjansene i reprise jo. Mens med ManUtd var det reprise med en gang.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 12. Jan. 2008, 20:29 »
dette er skammelig. Jeg er flau, trist og jævlig forbanna på å se at gutter som tjener 500k i uka, faktisk klarer å prestere som et middelmådig piker 9 lag! det er en SKAM! Rett og slett alle flopper! Hvorfor spiller carr? det er 3 år (minst) siden han burde lagt opp! Taylor og Nzog er de eneste som gjør en godkjent jobb i dag. Resten suger rett og slett. Jeg blir i så sykt dårlig humør! føler at jeg ikke har lyst til å vise meg for folk lenger! dette er tragisk, forferdelig og forjævlig! FAEN FOR ET DRITTLAG! vi skal slite med å unngå nedrykk i år, det er FAKTA! 5 strake tap om jeg ikke tar feil. Visste det ble tap allerede før kampstart, men når det går så til helvete, så er det ikke tap, det er ydmykelse på det sterkeste! Må bare nevne at medtaket til ronaldo's 3. mål vitner om at jeg står ved det jeg mener; han er verdens beste spiller, PUNKTUM!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 12. Jan. 2008, 20:29 »
Kva skal vi med Bramble når vi har butt ;D

Nei skal vere litt saklig. Butt trur han er fabregas og Alonso på samme tid. Han ligger og balanserer, men han gjør BARE det, og når han får ballen slår han den i kjent Alonso stil, men det er ein forskjell, alonso slår den med adresse, og det gjer vel forsåvidt Butt og, men han sikter på hjørneflagget gang på gang og treff kvar gang!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #214 på: 12. Jan. 2008, 20:29 »
Vi var heldige i dag om slapp unna med 6-0... Det er tungt å være Newcastle-supporter nå om dagen. I øyeblikket er vi Premier Leagues suverent dårligste lag. Frykter for at flere spillere ønsker seg bort nå...

Jeg tror dette må være min tyngste uke som Newcastle-supporter. Det var en horribel avgjørelse å sparke Sam, også følger vi opp med dette. Jeg har problemer med å se lyset i enden av tunnelen. Hva nå liksom?

Hvis spillerne ønsker seg bort nå, så er det jo en horribel skam! Det er jo de som har fått oss ned til den plassen vi er på. Men hvorfor i all verden skal man spille 4-5-1...jeg bare skjønner det ikke! Synd i helvete at det overhodet ikke finnes en med litt taktisk kløkt igjen på a-laget av trenerne.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 12. Jan. 2008, 20:31 »
hvorfor han spiller 4-5-1? fordi han har lært av mesterne Roeder og Allardyce!

jeg håper faen meg vi sprenger budsjettet og bruker alt på sentrale midtbane spillere
lt;3 Newcastle <3

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #216 på: 12. Jan. 2008, 20:32 »
at det går an!!! nå brenner jeg alle newcastledraktene mine!! nå er d nok!! snakk om dårlige tider men det er jo måte på!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 12. Jan. 2008, 20:34 »
at det går an!!! nå brenner jeg alle newcastledraktene mine!! nå er d nok!! snakk om dårlige tider men det er jo måte på!!

HAHAHAHA , jeg har min på ennå, utrolig nok :)
lt;3 Newcastle <3

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #218 på: 12. Jan. 2008, 20:34 »
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Øyvind Johannessen er en forferdelig, inkompetent og partisk kommentator. Store deler av kampen gjør han ikke annet enn å snakke dritt om Newcastle, spesielt Cacapa. Jeg har bestemt meg for å klage til canal+, håper flere gjør det samme. Jeg har faktisk aldri opplevd en Newcastle-seier i kamp denne idioten har kommentert, og det gjør det ekstra irriterende å høre på gnålet hans. Det er greit nok at Cacapa gjorde det ræva mot Portsmouth, men å slakte han i hver eneste kamp siden er ufortjent for en så god spiller. Måtte bare få det av meg:)

Er skuffet over at Pearson fortsetter i samme defensive drittspor som Allardyce og han bør skjønne at Newcastle av alle lag ikke kan vinne mot Man. utd. på Old Trafford ved å legge seg bakpå på den måten. Hvorfor får Smith spille så lenge, og hvorfor setter han ikke innpå Emre? Det er for meg et mysterium. Er lei av å se så å si alle spillerne underprestere så grovt i omtrent hver eneste kamp nå, vi trenger virkelig en god manager for å få skuta på rett kjøl. Ashley og Mort ser vel tegnene, får vi håpe.
Norwegian blood, Geordie heart

Lauritz

• Gjest
« Svar #219 på: 12. Jan. 2008, 20:37 »
Flaut å være NUFC supporter om dagen!!

Dette må være den dårligste kampen vi har spilt på flere år!
Spillerne bør være flaue etter denne møkkainnsatsen!!

Helvete

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #220 på: 12. Jan. 2008, 20:37 »
Uansett hvem neste manager blir, jeg skal starte med blanke ark, ny Newcastle gnist og være 100 prosent med laget!
Forventer da og resultater!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #221 på: 12. Jan. 2008, 20:38 »
Hei igjen Ashlum! går bra i Nordens Paris?
Det gikk bra, helt til i dag...  :-\

Må vel bare prøve å tenke på noe annet enn fotball i dag folkens. Skal se litt på sesong 3 av Sopranos i dag, der snakker de forhåpentligvis ikke om fotball. Anbefaler å ikke se på tabellen eller terminlisten i kveld.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

BallaJazz

• Gjest
« Svar #222 på: 12. Jan. 2008, 20:40 »
Jeg synes Dagbladet skriver rett her om oss: "United knuste ynkelige Newcastle"

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #223 på: 12. Jan. 2008, 20:41 »
Det er da ikke flaut å være Newcastle-supporter? Visst spiller de dårlig, men jeg er like stolt som alltid over laget mitt.
Norwegian blood, Geordie heart

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 12. Jan. 2008, 20:41 »
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Øyvind Johannessen er en forferdelig, inkompetent og partisk kommentator. Store deler av kampen gjør han ikke annet enn å snakke dritt om Newcastle, spesielt Cacapa. Jeg har bestemt meg for å klage til canal+, håper flere gjør det samme. Jeg har faktisk aldri opplevd en Newcastle-seier i kamp denne idioten har kommentert, og det gjør det ekstra irriterende å høre på gnålet hans. Det er greit nok at Cacapa gjorde det ræva mot Portsmouth, men å slakte han i hver eneste kamp siden er ufortjent for en så god spiller. Måtte bare få det av meg:)

Jeg har allerede sendt en mail til canalplus....måten han slenger dritt på Newcastle er skammelig! Det er stygt og smålig, og det er forferdelig synd at et hat skal komme så godt frem.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM