20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]  (Lest 59249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]
« Svar #195 på: 12. Jan. 2008, 20:13 »
6 mål på en omgang er jo helt utrolig nesten. Men frykta i pausen at noe slikt kunne skje. Nigel Pearson blir vel ikke ansatt som manager nå hvertfall. Får se det positive i det, selv om det nesten er så godt som umulig idag...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #196 på: 12. Jan. 2008, 20:14 »
Ja ja, like greit å tape skikkelig når det først skal gå til helvete. Nå er bunnen nådd og det kan bare gå en veg herhetter.
Ingen bombe at vi taper, heller ingen skam å tape for man utd på Old Trafford, men 6-0 er selvsagt i overkant av det vi kan tåle. 6-0 tap er flaut og uakseptabelt, og foreløpig har ikke sparkingen av Big Sam vist seg som noe sjakk trekk...

Nei, tilby Alan Shearer jobben asap, han er den eneste realistiske manageren vi kan få som kan få denne klubben tilbake på sporet. Glem Harry, glem Hughes og McClaren og alt slags middelmådighet, når vi først sparket Allardyce så får vi bare gå for Big Al. Han er tidenes helt på Tyneside og vil garantert få 110% støtte til å lede klubbben tilbake. Både spillere og supportere vil ha full respekt og tillitt til Shearer. Vi har ikke noe å tape på å gamble på han nå selv om han er totalt urutinert som manager. Shearer Shearer Shearer........

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 12. Jan. 2008, 20:14 »
Positiv fra kampen:

Kampen viste bare hvilket nivå newcastle er på. Mer er det ikke å si.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #198 på: 12. Jan. 2008, 20:17 »
Kanskje mere utrolig at det sto 3-0 etter 84 min...

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #199 på: 12. Jan. 2008, 20:17 »
Ja ja folkens. Kven var syndebukke i dag då? ;D
Smith, Roz, Big Sam, Cacapa eller Owen. Og så sjølvsagt Butt

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 12. Jan. 2008, 20:19 »
Akkurat i dag faller newcastle mye på moral,kvalitet og spillemessig.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 12. Jan. 2008, 20:21 »
Vi taper 6-0 og Taylor og Given er i perioder meget gode, det sier sitt. Vi ble pissa på, fyfaen så flaut.
an sparker ikke Bobby Robson??

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 12. Jan. 2008, 20:22 »
Jaja, det er ikke noen tullinger som skal sparke Assistent trenern også nå?

skjønner ikke at man ikke kunne gi Sam mer tid! Spillerne er ekstremt overvurdert... og de kan faen meg ansette Nordmark om de vil så lenge de gir han tid til å bygge et lag....
Han kom, ble mett og dett var dett....

BallaJazz

• Gjest
« Svar #203 på: 12. Jan. 2008, 20:22 »
Detta er så ydmykende som det går ann å få blitt..sier jo litt om åssen ståheia er i Newcastle om dagen.Totalt tragisk

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 12. Jan. 2008, 20:22 »
given , taylor, enrique og zoggy. Resten burde skamme seg kraftig.

Jeg skulle gitt jævli mye for og slippe smith og butt i newcastle drakter.

MOURINHO PLEASE KOM
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 12. Jan. 2008, 20:23 »
Jeg er helt knust....jeg fatter nesten ikke at det er mulig. Det værste er ikke alle målene, men hvordan vi blir rundspilt..alle sjansene vi gir bort. Det er tungt, noe av det værste jeg har opplevd som Newcastle fan..

Men det finnes en TRØST folkens...og det er at vi ble like mye rundspilt mot Manu under Sir Bobby som det vi ble i dag..og det var t.o.m på hjemmebane..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #206 på: 12. Jan. 2008, 20:23 »
Vi var heldige i dag om slapp unna med 6-0... Det er tungt å være Newcastle-supporter nå om dagen. I øyeblikket er vi Premier Leagues suverent dårligste lag. Frykter for at flere spillere ønsker seg bort nå...

Jeg tror dette må være min tyngste uke som Newcastle-supporter. Det var en horribel avgjørelse å sparke Sam, også følger vi opp med dette. Jeg har problemer med å se lyset i enden av tunnelen. Hva nå liksom?
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 12. Jan. 2008, 20:24 »
Ingen manager med vettet i behold vil ta over dette laget....... jeg er så sykt skuffa.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 12. Jan. 2008, 20:27 »
Hva skal man si? Etter å ha unngått å bli pissa på i 1. omgang, plir vi ikke bare pissa på i 2. for å si det sånn... Vi er 147,8% tannløse, eier ikke press på ballfører, har ikke et snev av oppbygd angrepsspill, vi har rett og slett ikke noe å stille opp med. Selv om Pearson leder dagens kamp (og helt sikker bomma totalt med pep-talken i pausen) kan man spørre seg om Big Sam virkelig lykkes med å forbedre spillernes kondisjon. Press på ballfører var totalt fraværende, og selv ikke duoen Butt/Smith var i nærheten av å ville sabotere for gamle lagkamerater.

Given var god i 1., men utmerket seg ikke spesielt positivt etter hvert som presset økte ytterligere. I fireren bak var Enrique ok, Taylor synes jeg var god, men blir naturligvis svertet av forferdelig defensiv innsats fra omtrent alle de andre. Videre er det ikke så my å si om spillerne lenger fram, de er rett og slett langt under normalt nivå (skremmende!!).

Krisen er påtroppene, og hvilken utfordring den nye manageren får! :-\

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 12. Jan. 2008, 20:27 »
Kondolanser sendes til alle Newcastlesupportere over hele landet. Dette var meget begredelig å overveie!