20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]  (Lest 59276 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]
« Svar #60 på: 11. Jan. 2008, 18:09 »
Forhåpentligvis har Nigel Pearson fulgt kampene med argusøyne, og sett at Butt og Smith må på hodet ut av laget.

Nok eit glimrande innlegg får deg!

NOT!

Det er så usakleg å skrive at Butt og Smith skal på håve ut av laget. Dei har vore nokre av vore beste spelarar hittil. Og det han nok Nigel sett. Men du krev vel han sparka og du, so fort Butt og Smith startar.

sånne innlegg som det der blir jeg rett og slett provosert av. Sist kamp du så var vel mot Bolton i serieåpning da eller? To av våre beste? Haha.. det var dagens(og dette dagen da klovnen Redkanpp blir ansatt)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 11. Jan. 2008, 18:11 »
Vær så snill å vere så pass seriøs at dere ikke setter opp Smith på sentral midtbane! :-\

Given
Carr       Taylor       Faye       Zogbia
Milner       Emre      Butt         Duff
                 Viduka       Martins

Benk: Harper, Rozehnal, Cacapa, Smith, LuaLua

'' Ny managereffekten'' slår ann, og vi greier 1-1. Martins :-*

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 11. Jan. 2008, 18:15 »
Man er ikke useriøs når man setter smith på sentral midtbane, han jo spilt der opp til flere ganger, har ikke vært nevneverdig god. Men poenget med å sette opp slik lag er vel at man tipper hvem man TROR kommer til å spille..

Trodde Butt var ute med suspensjon denne kampen jeg?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 11. Jan. 2008, 18:45 »
Trodde Butt var ute med suspensjon denne kampen jeg?

Nei, Butt er ikke ute. Dette er pga. den såkalte "ukeregelen" i engelsk fotball. Siden Butt fikk sitt siste gule mot Stoke på søndag, altså for 6 dager siden i morra, skal han først sone i neste kamp.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Jan. 2008, 18:47 »
Vær så snill å vere så pass seriøs at dere ikke setter opp Smith på sentral midtbane! :-\

Given
Carr       Taylor       Faye       Zogbia
Milner       Emre      Butt         Duff
                 Viduka       Martins

Benk: Harper, Rozehnal, Cacapa, Smith, LuaLua

'' Ny managereffekten'' slår ann, og vi greier 1-1. Martins :-*

må bare quote den her og. Smith VAR en god spiller, en spiller jeg alltid har likt for sitt pågangsmot og krigsinnstikt. Det redder allikevel ikke det faktum at han har vært elendig for oss i år, og at han selger seg i hver duell. Det at du heller vil ha han som spiss vitner mer om dine kunnskaper, da Smith fortsatt har til gode å score i Newcastledrakta, dette inkl kamper han har startet som spiss. I tillegg virker du ikke mer oppegående i det du tar med Martins og Faye i oppstillingen..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Jan. 2008, 18:49 »
Smith ER en god spiss, og har da aldri gjort seg veldig bort de gangene han har fått spilt der heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 11. Jan. 2008, 18:51 »
jeg mente det som et svar til innlegget jeg quotet, hvor det ble nevnt at man ikke var seriøs i det man satt Smith på midtbanen.. Vet han er en god spiss, synd han er vaksinert mot scoringer bare, som resten av spissene våre
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 11. Jan. 2008, 18:53 »
Belfry i morra, anyone?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #68 på: 11. Jan. 2008, 19:46 »
Herregud for en kamp dette kommer til å bli..
2 senarioer, ser jeg for meg..

1. vi blir rundsilt til de grader, orker ikke tenke på hva resultatet sier når det blåses i fløyta..
2. vi spiller faktisk meget bra å leverer årets bombe, noe jeg har LITT tro på..
Spennende blir det iallefall.
Lykke til folkens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 11. Jan. 2008, 19:48 »
Tredje scenario: Vi spiller temmelig jevnt, slik som Villa gjorde mot de i cupen. Men de putter 2-3 mål på slutten.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 11. Jan. 2008, 20:38 »
Ein av dei vanskelegaste kampane vi har, om ikkje den vanskelegaste. For å få poeng, må vi ha dagen, profilane til manu må ha ein dårleg dag og vi må ha litt flaks.

Given
Carr-Cacapa-Taylor-Enrique
Milner-Butt-Emre-Zoggy
Owen-Martins

Benk: Edgar,Duff, Lualua, Rozehnal, Harper
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #71 på: 11. Jan. 2008, 20:40 »
Forhåpentligvis har Nigel Pearson fulgt kampene med argusøyne, og sett at Butt og Smith må på hodet ut av laget.

Nok eit glimrande innlegg får deg!

NOT!

Det er så usakleg å skrive at Butt og Smith skal på håve ut av laget. Dei har vore nokre av vore beste spelarar hittil. Og det han nok Nigel sett. Men du krev vel han sparka og du, so fort Butt og Smith startar.

sånne innlegg som det der blir jeg rett og slett provosert av. Sist kamp du så var vel mot Bolton i serieåpning da eller? To av våre beste? Haha.. det var dagens(og dette dagen da klovnen Redkanpp blir ansatt)

Jeg ble mer provosert av deg, Romance. Nicky Butt har vært vår beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, og det uten tvil! Tror det er du som ikke har fulgt med. Smith får være en annen sak, han er ubrukelig.

Og å kalle Redknapp for en klovn er idioti og lavmål. Han er en FANTASTISK manager, skal jeg fortelle deg! Uten han ville Portsmouth ha vært i League One nå, ikke som et godt etablert PL-lag som ligger kun 5 poeng bak en Champions League-spot. Allikevel klager folk og sier at han har gjort en dårlig sesong, hva sier det om potentialet hans? Dessuten har han en bra fotballfilosofi, og er jævlig god på overgangsmarkedet. Husker 7-4 over Reading i høst forresten. Nydelig kamp.

Håper Redknapp blir manager, jeg, og jeg håper at han vil ha med seg Butt videre i tilfellet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 11. Jan. 2008, 20:46 »
Harry Redknapp en fantastisk manager, faktisk.
Jaja, det får være dine ord.

Han har ikke gjort noe som tilsier at han skal være bedre enn Sam Allardyce i mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 11. Jan. 2008, 20:58 »
La oss nå holde Blodhund vs Big Sam-diskusjonen utenfor dette emnet ihvertfall!

Martins blir IKKE sluppet fri til denne kampen, forteller koordinator for Nigerias landslag.

Faktum er at jeg ikke en gang ser frem til kampen, gir meg nesten katta. Siste ukes hendelser har gjort meg litt motløs og oppgitt...
Vi taper i beste fall med små siffer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 11. Jan. 2008, 21:00 »
Har egentlig mest lyst til å bare ta meg en Newcastle fri helg jeg også... Men jeg får vel dra meg til tven å lide meg gjennom nok et tap.