20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kazenga Lua-Lua  (Lest 17610 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kazenga Lua-Lua
« Svar #45 på: 03. Feb. 2010, 22:45 »
Jeg har mistet troen på Kazenga. Hvis han ikke er god nok til å få innhopp på kanten i et CCC lag som ikke har høyreving er det noe galt. Desverre tror jeg ikke han blir PL spiller. Men større mirakler har skjedd. Det samme gjelder Ben Tozer.

Men. vi får håpe på Ranger og Kadar. Hvis de to klarer å etablere seg på førstelaget om noen år vil jeg si at vi har gjort det bra med det kullet.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 03. Feb. 2010, 23:37 »
Jeg har mistet troen på Kazenga. Hvis han ikke er god nok til å få innhopp på kanten i et CCC lag som ikke har høyreving er det noe galt. Desverre tror jeg ikke han blir PL spiller. Men større mirakler har skjedd. Det samme gjelder Ben Tozer.

Men. vi får håpe på Ranger og Kadar. Hvis de to klarer å etablere seg på førstelaget om noen år vil jeg si at vi har gjort det bra med det kullet.

Jeg deler den oppfatninga der, tror heller ikke han blir noe tess, og om ikke han var/er god nok så burde han i det minste blitt lånt ut så han kanskje kan få noen kamper og litt mer erfaring fra annet enn reservelaget.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 09. Feb. 2010, 15:12 »
Positivt, men hvorfor bare 1 måned?
Kanskje Hughton vurderer han om vi mer eller mindre sikrer oss opprykket.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 09. Feb. 2010, 16:22 »
Eller fordi Brighton kanskje bare ville ha han en måned. Dei har kanskje også brukt opp kvoten på langtidslån som vel er på 2-3 per klubb, eller ?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #50 på: 09. Feb. 2010, 16:39 »
4 over 23, og 4 under 23.
Dessuten kan en spiller være på korttidslån i en klubb i 3mnd. Tror ikke det er noe øvrig grense på antall spillere på korttidslån.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. Feb. 2010, 09:32 »
Jeg hadde ihvertfall Større forventninger til han. Trodde han ville være en del av A laget i år. Hadde større tro på han en f.eks Ranger, men vi har knapt sett han på benken.

Donaldson har jo vært mer på benken en LuaLua i år. Så Vucic, Donaldson og Ranger er overraskelsene, men LuaLua har ikke slått igjennom slik jeg hadde håpet på.

Er det som dere sier at han har vært skadet? Det har ikke jeg får med meg?

Hadde også trodd at vi skulle få sett mer av han. Var jo på utlån til Doncaster på slutten av forrige sesong og skal jo etter hva jeg har forstått vært bra der. Skjønner at flere er skeptiske om han noen gang kommer til å slå igjennom for oss, men Carroll spilte jo nesten ikke kamper for oss før ifjor. Nå er han på U21 landslaget og viktig for oss så det er fortsatt håp for LuaLua også.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. Feb. 2010, 20:52 »
krysser fingrene for at han lykkes i lånet. det står jo her at han har hatt en groin skade (lysk?) og da e det greit å gi han en måned med kamptrening i annen klubb. hvis han får det til så kanskje han kan komme sterkt tilbake og true Raylor på vingen. Jonas og Rout er vell førstevalget, men mot antatt svakere motstand kan han kanskje få sin sjangse:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #53 på: 11. Feb. 2010, 00:34 »
Ja, for reservelaget vårt gjennomførte i går (?) første 90 min av en kamp på 2 mnd elns. Var visst en som hadde blitt avlyst etter 70 min eller noe. Så det blir ikke akkurat veldig god matchtrening av slik.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #54 på: 01. Mars 2010, 18:06 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 01. Mars 2010, 18:25 »
Var veldig til lovord dette!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 01. Mars 2010, 19:34 »
Uansett utrolig viktig at våre unge blir lånt ut. Den erfaringen han nå får kan være gull verdt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 02. Mars 2010, 00:17 »
Var enorme lovord ja. Rart han ikkje har fått prøve seg for oss denne sesongen då, har vel knapt sett han på benken?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 02. Mars 2010, 00:35 »
Har vel slitt litt med skader i tillegg til tillit da! Men, skal huske på at Olivier Bernard slo virkelig til etter et utlån i Darlington!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 31. Mars 2010, 20:32 »
Noen som vet hvordan det går med lualua?....kommer han tebake fra utlån elr blir han permanent???